Panowie ostatnio rozbierając tapicerkę tylnej klapy natrafiłem na rączkę wysuwającą się po otwarciu klapy (tak żeby szlachta niemiecka nie pobrudziła sobie łapek otwierając kufer

)
Postanowiłem to naprawić
Zacząłem od sprawdzenia czy szczelny okład jest. Dotarłem do pompy i wyszukałem przewód odpowiedzialny za tą klapkę. Jednocześnie znalazłem przewody od antenek wysuwających się na wstecznym biegu. Świetnie pięknie dmucham wysuwa się ciągnę

(bez skojarzeń) chowa się. Zarówno antenki wstecznego jak i klapka szczelnościowo sa ok. Ale nie działają.
Myślę że coś z kabelkami
Odkleiłem izolację zrobioną już przez jakiego zdolnego Polaka i co widzę --- dramat !!!
Jakieś dwa kable odcięte i te piny we wtyczce namieszane (brak osłonki)
Jak później je podłączyłem c.zamek zaczął szaleć ale----przy zmianie biegów.
Jak później żarówką sprawdziłem podejrzewam że jest to prąd odpowiedzialny za wysuwanie tych antenek (zmienia się na D i na R tak więc coś w tym jest)
Panowie może jakieś sugestie co do tej sprawy.
Może ma ktoś jakiś schemat tej instalacji (w140 300SE `91)
Nie jestem pewien czy przewody podciśnienia są dobrze podłączone.
Zaznaczony przewód czarny to sterowanie klapką na klapie bagażnika a te dwa zaznaczone to od antenek wysuwających sie przy cofaniu. Ale czy dobrze są podłączone to już nie wiem

_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie

W140 RULEZZZ
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy
nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03