MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

pompa paliwa
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37005
Strona 1 z 1

Autor:  silvana [ pn lis 03, 2008 9:33 pm ]
Tytuł:  pompa paliwa

Witam. Czy we wszystkich modelach MB posiadających silniki serii M102....praca pompy paliwa jest słyszalna?. Wcześniej miałem W123 z tym silnikiem, teraz W124 w obydwu modelach po odpaleniu słychać pracę pompy, zwłaszcza jak na postoju lub w korkach, niekiedy jest to irytujące. Czy znalazł ktoś patent jak to wyciszyć?, czy może jest też inny powód ngłośnej pracy. Wymiana filtra paliwa nie zmienia doznań.

Autor:  Gerri [ pn lis 03, 2008 9:43 pm ]
Tytuł: 

Bardzo głośna praca pompy może świadczyć o jej "ostatnich dniach"...
Jeżeli chodzi o pompę sprawną, to nie jest ona również bezgłośna. Między innymi w tym celu wprowadzono w modelach o większych silnikach pompę podwójną. Każda z nich pracuje pod mniejszym obciążeniem i całość jest cichsza

Autor:  silvana [ pn lis 03, 2008 10:04 pm ]
Tytuł:  pompa paliwa

W124 mam od ponad dwóch lat. przez cały czas głośność pompy jest taka sama, wiec końca jej dni mam nadzieję jeszcze nie osiągnęła. Moje pytanie skierowane jest bardziej w stronę jakiegoś patentu tzn przewody wychodzące z pompy do silnika są metalowe podtrzymywane są do podwozia poprzez gumowe przelotki, gdyby zmienić to rozwiązanie na grubsze gumy, no coś innego czego szukam może poprawiło by to akustykę we wnętrzu. Wyciszanie od środka jest mało prawawdopodobne mam 124 kombi.

Autor:  diablos25 [ ndz maja 15, 2016 5:43 pm ]
Tytuł:  Re: pompa paliwa

Witam.

Mam problemik z w201 2,0 benzynka.

Kilka dni temu normalnie nim przyjechalem pod dom po czym normalnie zgasiłem.

Jakiez było moje zdziwienie gdy nastepnego dnia nie moglem go zapalic. Pompa paliwa staneła, nie pomagała zworka zamiast przekaznika pompy. Na pompe prad dochodził ale ona ruszyc nie chaiala. W piatek 13-ego poraz wtory sprobowałem go odpalic- jak zwykle pompa nie zadzialala, wzialem sie na sposob-włozyłem zwortke zamiast przekazinika i poszedłem do bagaznika, po ktoryms uderzeniu piescia w zbiornik pompka ruszyła. Włozyłem przekaznik i auto odpaliło prawidłowo, do dzis odpala ok.

Problem jest inny, juz przed tym stajkiem pompy zauwazyłem ze nieraz jakby brakowało autu siły, szczegołnie w zakresie sednich wyzszych i wyzszych predkosci obrotowych silnika, 1 i 2 jakos ujdzie natopmiast 3,4 a niedajboze 5 to mozna daj gaz do dechy a on i tak jedzie na 1/3 mocy. Sa chwile ze złapie cug ale za chwile znow go dusi.

Teraz pytanie, pompa paliwa sie konczy i nie wytwarza odpowiedniego cisnienia czy co sie dzieje?

Nadmienie ze auto odpala i pracuje normalnie, ma wyregulowany potencjometr, skasowane błedy w sterowniku i ustawione wypelnienie, układ dolotowy jest szczelny i sprawdzony,

Autor:  diablos25 [ ndz maja 15, 2016 9:29 pm ]
Tytuł:  Re: pompa paliwa

Nastepne objawy ktore mnie niepokoja.

1) Po nagrzaniu do temp roboczej silnik ma ok 850-900obr/min czyli troche za wysoko

2) Po odpaleniu zimnego silnika i ruszeniu, ma tendencje do gasniecia, odbywa sie to w dwojaki sposob; albo obroty spadna do 500obr/min a nastepnie skocza na 850 albo spadna do 500obr/min a nastepnie silnik zgasnie.

3) Napisałem ze potencjometr wyregulowany, z tym ze on nie trzymał stałej wartosci 0,7V lecz bardziej wokol niej oscylował +/- 0,04, pomimo tego silnik pracuje bardzo stabilnie. Czy taka sytuacja jest normalna?

Autor:  Wit [ pn maja 16, 2016 9:16 am ]
Tytuł:  Re: pompa paliwa

1. sprawdź ciśnienie podawanego paliwa na rozdzielaczu: powinno być min. 5,0 atm
2. sprawdź czy reduktor ciśnienia przy pompie nie jest zapchany
3. sprawdź filtr paliwa
4. sprawdź sitko na końcu rurki podającej paliwo przed rozdzielaczem

Autor:  diablos25 [ pn maja 16, 2016 9:09 pm ]
Tytuł:  Re: pompa paliwa

Ok, dzieki za odpowiedz.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/