MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
STOP KOROZJI https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37051 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | paweu [ śr lis 05, 2008 10:53 pm ] |
Tytuł: | STOP KOROZJI |
Witam Co Panowie sądzą o takim wynalazku KLIKEN Zima się zbliża a cholera wie czy takie cudo się sprawdza.. Miał ktoś z Was stycznośc?? Mesiek zaczyna mi rdzewiecz i cholerka wie co bedzie po tej zimie - całe szczęście mam super zrobione zawieszenie ![]() Pozdrawiam |
Autor: | zegarek [ śr lis 05, 2008 10:57 pm ] |
Tytuł: | |
Sądzę, że ten temat pojawia się co jakieś pół roku. |
Autor: | Piątal [ śr lis 05, 2008 11:02 pm ] |
Tytuł: | |
Poszukaj sobie w archiwum. PODOBNO było montowane fabrycznie w polonezach- z jakim skutkiem? odpowiedz sobie sam ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ śr lis 05, 2008 11:10 pm ] |
Tytuł: | |
No było już. Poszukaj w Hyde Parku. Sam oglądałem kiedys poważny program, w którym specjaliści amerykańscy polecali takie urządzenie. Jedno mnie tlyko ciekawi: Cytuj: Mercedes : C-klasse, 190 1
E-klasse, S-klasse, w123, w124 1-2 G, Vito, 2 C,Vito .. ok ale reszta? Przecież prawdziwe Mercedesy nie rdzewieją ![]() http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... ykorozyjny |
Autor: | TReneR [ czw lis 06, 2008 10:31 am ] |
Tytuł: | |
http://pl.wikipedia.org/wiki/Ochrona_katodowa Tyle, ze do tego wcale nie potrzeba zadnego elektronicznego pudeleczka a zato jest potrzebny kontakt omowy miedzy plytka a miejscem korozji (slona woda itp). Kazdy statek o poszyciu stalowym to ma. |
Autor: | gzgzgz [ czw lis 06, 2008 10:38 am ] |
Tytuł: | |
Cytuj: doby kontakt i szybka przesyłka, a przedmiot testowałem na 30-60cm elem.z zeliwa lub stali konstr.zawsze pojawia się rdza niezależnie od rozmieszczenia elektrod,nie wykluczam ze w samochodzie może działac poprawinie,teraz test w samoch.inż.W.Z
[Odpowiedź z:czw 04 maj 2006 10:11:01 CEST] Urzadzenie jest zaprojektowane do zabezpieczania samochodu, nie rozwodząc sie za bardzo powiem tylko ze jest to badziej skomplikowane niz be sie wydawało i testy na kawałku blachy czy zeliwa nie sa w zadnym wypadku miarodajne co odradzam zawsze. To mówi samo za siebie ![]() |
Autor: | Worek [ czw lis 06, 2008 11:04 am ] |
Tytuł: | |
Działa tylko w połączeniu z magnetyzerem. ![]() Czyli dla mnie gówno i nasrane. Pozdrawiam Worek |
Autor: | Waciak [ czw lis 06, 2008 11:54 am ] |
Tytuł: | |
Worek pisze: dla mnie gówno i nasrane.
Ależ panie Moderatorze!!! ![]() ![]() ![]() |
Autor: | tomek-bialkowski [ pt lis 07, 2008 12:24 am ] |
Tytuł: | |
mialem takie ustrojstwo w Tavrii ( Tavriji??:) efekt byl taki ze progi musialedm wypelnic mieszanką gazet/ szmat i szpachli:) |
Autor: | Katrina [ pt lis 07, 2008 3:39 pm ] |
Tytuł: | |
Piątal pisze: Poszukaj sobie w archiwum. PODOBNO było montowane fabrycznie w polonezach- z jakim skutkiem? odpowiedz sobie sam
![]() NIE bylo stosowane seryjnie w plonezach. ![]() ![]() |
Autor: | Darius [ pt lis 07, 2008 7:13 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: NIE bylo stosowane seryjnie w plonezach. no
Seryjnie -nie, ale na życzenie -tak, i do dzisiaj polonez rok produkcji 1995 nie ma dziury w karoserii. Pozdrawiam[/code] |
Autor: | Katrina [ pt lis 07, 2008 8:11 pm ] |
Tytuł: | |
eh no - niebylo mozliwosci zamowienia tego w fabryce - polmozbycoe! umwierzmi:) mam chłopa co "siedzo" w temacie FSO akurat bardzodobrze! aha i kazał mi napisac ze sa egzemplaze z tego roku - nieodnawiane co niemaja sladu korozji a nawet z lat 80 tych - i niejest to zasługa owego - równierz moim zdaniem - badzoewnego przedmiotu! a wielkiego dbania konsrewowania i garazowania - a w wielu przypadach zimowego przestoju w garazu - a takich aut z lat 80tych jest w brew pozorom wiele! - pozdrawiam! |
Autor: | Darius [ sob lis 08, 2008 7:54 pm ] |
Tytuł: | |
OK Katrina zapewne wiesz lepiej, ja tylko potwierdzam fakt występowania takiego "cuda", ponieważ byłem przy zamówieniu tego konkretnego poloneza i uprzejmy pan spytał o kolor, silnik (rover był zamówiony)itp i td aż nagle spytał czy ma mieć takie ustrojstwo- oki niech ma a co tam. Auto było dość mocno eksploatowane (pięciu kierowców w tym ja nikt go nie oszczędzał), zapomnij o garażu liczne przecierki zabezpieczone sprejem, auto pracowało na dwa etaty jako dostwczak w sklepie spożywczym i jako auto hydraulika, a i na gospodarstwie (nie obce mu wożenie ziemniaków). Po prostu może auto było rewelacyjnie zrobione i posiadało rewelacyjny akumulator Centry bo został wymieniony dopiero w 2004 roku przy przebiegu około 380 tyś km. Cóż cuda się zdążają nawet w FSO. Co do lat 80 to zdaje sobie sprawę że były poprostu lepsze. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |