MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

WOLNE OBROTY
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37122
Strona 1 z 1

Autor:  butek22 [ ndz lis 09, 2008 7:25 pm ]
Tytuł:  WOLNE OBROTY

Jakie powinny być wolne obroty w silniku pięciolitrowym w W140, bo u mnie jest ciągle około 1000-1100, wydaje mi się że są troche za wysokie

Autor:  sniechu19 [ ndz lis 09, 2008 7:44 pm ]
Tytuł: 

No to troszkie za wysokie te twoje obroty :)
Takie to na tzw. ssanku
Takie w normie to 700-800 obr/min
Ja np. mam za niskie i nie wiem jak je podnieść (500 na N albo P) Jak wbije D to nawet 400 tak wiec podtrzymuje go na gazie :(

Autor:  butek22 [ ndz lis 09, 2008 9:01 pm ]
Tytuł: 

Nie wiem, być może cos ma powiązane jedno podciśnienie które nigdzie nie jest podłączone:

Obrazek

Autor:  sniechu19 [ pn lis 10, 2008 1:14 pm ]
Tytuł: 

Może być !!??
Chociaż jakby podciśnienie było odłączone to silnik łapałby lewe powietrze a to wiązałoby sie z falującymi obrotami i innymi niepożądanymi objawami.
Moja rada to znajdź chociaż fotkę takiego silnika i porównaj ze swoim może zauważysz gdzie idzie ten przewód

Powodzenia

Autor:  butek22 [ pn lis 10, 2008 8:10 pm ]
Tytuł: 

Fajnie jakby któryś z życzliwych użytkowników z forum, będący w posiadaniu takiego silnika zajrzał pod maske jak to podciśnienie powinno iść.

Autor:  w-126 [ śr lis 12, 2008 8:59 pm ]
Tytuł: 

tak to wygląda


Obrazek

Obrazek

Autor:  Marcin1981 [ śr gru 24, 2008 1:07 am ]
Tytuł: 

butek22, doszedles do ladu z tymi podwyzszonymi obrotami? Co bylo nie tak?

Autor:  butek22 [ śr gru 24, 2008 9:23 am ]
Tytuł: 

Niestety jeszcze tego nie zrobiłem,jedynie zdemontowałem ten weżyk podciśnieniowy, który był dołożony wraz z całą instalacją od kontroli emisji spalin.
Bede musiał podjechać do jakiegoś dobrego warsztatu, by obniżyli mi obroty silnika.

Autor:  Marcin1981 [ śr gru 24, 2008 9:35 am ]
Tytuł: 

Chyba mamy podobny problem. Jak coś wymyślisz odezwij się, ja też dam znać jeśli znajdę i rozwiążę problem.

Autor:  butek22 [ ndz sty 04, 2009 12:22 pm ]
Tytuł: 

A wiec problem z za wysokimi obrotami na biegu jałowym rozwiązany, winien był niesprawny układ ASR, przez co silnik przechodził w jakiś tam tryb awaryjny, po naprawie ASR obroty silnika wróciła do odpowiedniej wartosci

Autor:  Marcin1981 [ ndz sty 04, 2009 12:40 pm ]
Tytuł: 

A co dokładnie zostało naprawione w układzie ASR? wymieniony jakiś sterownik, czujnik...?

Autor:  butek22 [ ndz sty 04, 2009 12:46 pm ]
Tytuł: 

wymieniłem tylny czujnik w moście

Autor:  pepe [ ndz sty 04, 2009 1:28 pm ]
Tytuł: 

W jednym z brytyjskich pism motoryzacyjnych z epoki (1991) jest napisane, ze konstruktorzy planowali w 140 600 miec obroty jalowe na poziomie max 500/min, jednak to sie nie udalo.

A ja mam 650-700.

Autor:  ukaniu [ ndz sty 04, 2009 1:35 pm ]
Tytuł: 

z uwagi na płynność biegu i wyważenie układu to pewnie było by możliwe, ale oddawania ciepła do cylindra czy ucieczka gazów bokiem w tak długim czasie suwu pewnie im to uniemożliwiła.

Autor:  butek22 [ ndz sty 04, 2009 7:47 pm ]
Tytuł: 

U mnie obroty też powróciły do normalnej wartości 700obr\min.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/