MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
WOLNE OBROTY https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37122 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | butek22 [ ndz lis 09, 2008 7:25 pm ] |
Tytuł: | WOLNE OBROTY |
Jakie powinny być wolne obroty w silniku pięciolitrowym w W140, bo u mnie jest ciągle około 1000-1100, wydaje mi się że są troche za wysokie |
Autor: | sniechu19 [ ndz lis 09, 2008 7:44 pm ] |
Tytuł: | |
No to troszkie za wysokie te twoje obroty ![]() Takie to na tzw. ssanku Takie w normie to 700-800 obr/min Ja np. mam za niskie i nie wiem jak je podnieść (500 na N albo P) Jak wbije D to nawet 400 tak wiec podtrzymuje go na gazie ![]() |
Autor: | butek22 [ ndz lis 09, 2008 9:01 pm ] |
Tytuł: | |
Nie wiem, być może cos ma powiązane jedno podciśnienie które nigdzie nie jest podłączone: ![]() |
Autor: | sniechu19 [ pn lis 10, 2008 1:14 pm ] |
Tytuł: | |
Może być !!?? Chociaż jakby podciśnienie było odłączone to silnik łapałby lewe powietrze a to wiązałoby sie z falującymi obrotami i innymi niepożądanymi objawami. Moja rada to znajdź chociaż fotkę takiego silnika i porównaj ze swoim może zauważysz gdzie idzie ten przewód Powodzenia |
Autor: | butek22 [ pn lis 10, 2008 8:10 pm ] |
Tytuł: | |
Fajnie jakby któryś z życzliwych użytkowników z forum, będący w posiadaniu takiego silnika zajrzał pod maske jak to podciśnienie powinno iść. |
Autor: | w-126 [ śr lis 12, 2008 8:59 pm ] |
Tytuł: | |
tak to wygląda ![]() ![]() |
Autor: | Marcin1981 [ śr gru 24, 2008 1:07 am ] |
Tytuł: | |
butek22, doszedles do ladu z tymi podwyzszonymi obrotami? Co bylo nie tak? |
Autor: | butek22 [ śr gru 24, 2008 9:23 am ] |
Tytuł: | |
Niestety jeszcze tego nie zrobiłem,jedynie zdemontowałem ten weżyk podciśnieniowy, który był dołożony wraz z całą instalacją od kontroli emisji spalin. Bede musiał podjechać do jakiegoś dobrego warsztatu, by obniżyli mi obroty silnika. |
Autor: | Marcin1981 [ śr gru 24, 2008 9:35 am ] |
Tytuł: | |
Chyba mamy podobny problem. Jak coś wymyślisz odezwij się, ja też dam znać jeśli znajdę i rozwiążę problem. |
Autor: | butek22 [ ndz sty 04, 2009 12:22 pm ] |
Tytuł: | |
A wiec problem z za wysokimi obrotami na biegu jałowym rozwiązany, winien był niesprawny układ ASR, przez co silnik przechodził w jakiś tam tryb awaryjny, po naprawie ASR obroty silnika wróciła do odpowiedniej wartosci |
Autor: | Marcin1981 [ ndz sty 04, 2009 12:40 pm ] |
Tytuł: | |
A co dokładnie zostało naprawione w układzie ASR? wymieniony jakiś sterownik, czujnik...? |
Autor: | butek22 [ ndz sty 04, 2009 12:46 pm ] |
Tytuł: | |
wymieniłem tylny czujnik w moście |
Autor: | pepe [ ndz sty 04, 2009 1:28 pm ] |
Tytuł: | |
W jednym z brytyjskich pism motoryzacyjnych z epoki (1991) jest napisane, ze konstruktorzy planowali w 140 600 miec obroty jalowe na poziomie max 500/min, jednak to sie nie udalo. A ja mam 650-700. |
Autor: | ukaniu [ ndz sty 04, 2009 1:35 pm ] |
Tytuł: | |
z uwagi na płynność biegu i wyważenie układu to pewnie było by możliwe, ale oddawania ciepła do cylindra czy ucieczka gazów bokiem w tak długim czasie suwu pewnie im to uniemożliwiła. |
Autor: | butek22 [ ndz sty 04, 2009 7:47 pm ] |
Tytuł: | |
U mnie obroty też powróciły do normalnej wartości 700obr\min. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |