MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
KABLE ZAPŁONOWE https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37134 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | leszek.k [ pn lis 10, 2008 12:38 pm ] |
Tytuł: | KABLE ZAPŁONOWE |
Witam musze wymienić kable zapłonowe w w140 4,2 v8 +lpg czy warto kupić z firmy sentech bo pytałem w sklepie i podobno sa dobre i 2 lata gwaran.na przebicia. Mam jeszcze pytanie świece ngk v17 czy zmniejszyć przerwe na 06 czy zostawić tak jak jest |
Autor: | AndyS [ pn lis 10, 2008 1:01 pm ] |
Tytuł: | |
Witaj. Pisanie na Forum dużymi literami jest rozumiane jako "krzyczenie" - staraj się zatem pisać zgodnie z obowiązującymi zasadami (regulamin). Co do pytań - z tego co mi wiadomo sporo osób zawiodło sie na kablach marki SENTECH chociaż były także pozytywne opinie ("podobno są dobre"). ![]() Jeżeli chodzi o świece to ja osobiście z doskonałym rezultatem użytkuje świece z fabryczną wielkością przerwy międzyelektrodowej 0,8 niemniej znam osoby praktykujące zmniejszenie przerwy (ale raczej do 0,7). Chyba najlepiej samemu to sprawdzić bo na takie wybory wpływ ma zbyt wiele czynników - od stanu silnika aż po sposobu użytkowania. |
Autor: | sniechu19 [ pn lis 10, 2008 1:03 pm ] |
Tytuł: | |
Czemu nie BOSCH ![]() ![]() Ja kupiłem kable SENTECH-a śmigam już z pół roku i zadowolony jestem ![]() ![]() Jak świece zmieniałem to też nic z przerwą nie kombinowałem i jest spoko (a śmigam na LPG - niestety) |
Autor: | TReneR [ pn lis 10, 2008 1:36 pm ] |
Tytuł: | |
Swiece - zasadniczo zaleca sie zmniejszenie przerwy o 20-30% dla LPG ... |
Autor: | adi [ pn lis 10, 2008 1:38 pm ] |
Tytuł: | |
Jako ze sprzedaje to kable to raczej bym ich sobie nie załozył. A tak z ciekawosci - po ile masz te kable? |
Autor: | leszek.k [ pn lis 10, 2008 2:10 pm ] |
Tytuł: | |
Kable sentecha 350zł, ngk 550zł, beru 500zł osobiście kuśi mnie na beru, 150 zł nie jest tak sporo ale nerwy spokojniejsze,objawy takie że podczas spokojnegp wciskania gazu jest ok ale gdy wciskam pedał gazu energiczniej wtedy zaczyna zamulać i dopiero rusza (czasami gaśnie) |
Autor: | TReneR [ pn lis 10, 2008 4:40 pm ] |
Tytuł: | |
I po czym wnosisz, ze to kable? Widac jakies poswiaty noca? Zmierzyles rezystancje poszczegolnych przewodow? |
Autor: | adi [ pn lis 10, 2008 7:30 pm ] |
Tytuł: | |
Przy takiej róznicy cenowej odpusc sobie sentecha.... dobrze radze ![]() Co do objawow.... nie sadze zeby to byly kable... |
Autor: | TReneR [ wt lis 11, 2008 9:36 am ] |
Tytuł: | |
Ja tez nie sadze - dlatego moje pytanie. Wymienisz tylko porzadne fabryczne kable na troche gorsze ale blyszczace nowoscia (w przypadku beru). |
Autor: | leszek.k [ wt lis 11, 2008 10:27 am ] |
Tytuł: | |
Witam jestem pewny że to kable z 2 powodów w ciemności kable od kopułek delikatne błyski kable od cewek do kopułek całe świecom i całe twarde dałem kable od cewek do peszla i jest jakieś 40%poprawy,i martwi mnie jeszcze jedna sprawa ponieważ podczas odpalania musze krecic rozrusznikiem jakieś 5 sekund a byłem 2 tygodnie temu na kompie i po usówał mi błedy i brak usterek wszystko 100% sprawny .Kiedyś miałem forda oriona śilnik 1.6i 16v założyłem lpg i sie zaczeło podczas ruszania auto szarpało(strasznie mocno) za kazdym razem podczas wyszych obrotów było ok gazownik powiedział że to świece kupiłem orginalne motokrafty za 150zł i dalej to samo regulował i nic trwało to 2 miechy po tym czasie gazownik nie wiedział co i powiedział że bedzie montował lpg do escorta z takim samym silnikiem podjechałem i podmienił cewki i dalej to samo podmienił kable i auto ruszało igła,kupilem kable nowe i auto miałem jeszcze 2 lata i do konca było ok.Znajomy ma bmw e 36 silnik 2.0i 24v podczas ruszania szarpanie i czesto gasł sprawdził cewki (na kazdej świecy cewka) i w ciemności jasnośc kupił używki z nowszego auta i auto rusza bez kłopotów.Pozdrawiam |
Autor: | TReneR [ wt lis 11, 2008 11:38 am ] |
Tytuł: | |
Jezeli kable "swieca" to znaczy, ze sa faktycznie do wymiany. |
Autor: | Janfocus [ wt lis 11, 2008 4:50 pm ] |
Tytuł: | |
poza kablami przyjrzyj się czy nie spływa Ci iskra po świecach po porcelance na zewnątrz -zmatowione jasne smużki wewnątrz fajek -może to oznaczać uszkodzenie świecy lub fajki. Bosch zaleca dla LPG zmniejszenie przerwy o 0,2mm, ale warto się zastanowić czy tylko na LPG jeździsz... |
Autor: | leszek.k [ ndz gru 14, 2008 2:32 pm ] |
Tytuł: | |
Witam 4 dni temu kupiłem orginalne kable zapłonowe NGK czarne i świece v-17 wymieniłem i efekt powalający, śilnik odpala po 2sek. a nie po 6-7 sek. podczas gwałtownego wciskania gazu zaraz sie zbiera i wogule nie zamula elastycznośc silnika nieporównywalnie lepsza i przybyło jakieś 30% mocy.Czyli moje podejżenia się sprawdziły,teraz to sama frajda z jazdy a byłem bardzo mocno zniechecony i jak wsiadałem do auta myślałem ile razy zgaśnie i kosmar jazda.Jeśli ktoś ma LPG i kable od nowości auta to polecam wymiane kabli.Pozdrawiam |
Autor: | Lisiu [ ndz gru 14, 2008 3:22 pm ] |
Tytuł: | |
No jeżeli w ciemności było widać skakanie iskry to nie było za czym czekać z wymianą kabli ![]() Do zestawu jeszcze świece i silnik dostanie nowej energii;) dosłownie i w przenośni |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |