MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 12, 2025 12:13 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz lis 15, 2009 1:08 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Witam.
W zwiazku z trwającą walką z nierówną pracą mojej V12, pomierzyłem ciśnienie na cylindrach, wyniki:
prawa głowica, równo 11-11,2
lewa strona, równo ale 'troche' mniej 9-9,5....
Czy taki wynik powinien już mnie martwić?

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 15, 2009 1:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Możesz zacząć się martwić,dla tego silnika ciśnienie sprężania to 13,5-15,5 bara

_________________
ex
VW Garbus 1300 1961r
VW Garbus 1300 1968r
VW Bus 1600 1975r
W123 240D 1977r
obecnie
W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 15, 2009 2:10 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Takie duże ciśnienie dla silnika benzynowego? :o
Jesteś pewien tych wartości?

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 15, 2009 2:14 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
Lisiu pisze:
Takie duże ciśnienie dla silnika benzynowego? :o
Jesteś pewien tych wartości?

dokładnie tak...... powinienes sie martwic....9 a 11 to przepaść.Roznica do 0,5 jest akceptowalna.Roznica 2 to juz włsnie chodzi słabo.Jakie zuzycie oleju?

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 15, 2009 4:13 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Właśnie nie zszokowało by mnie tak to ciśnienie gdyby auto wcześniej wciągało hektolitry oleju, ale nic takiego nie miało miejsca :-?

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 9:41 am 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
A jak to jest z maksymalnym otwarciem przepustnic w takim M120 podczas takiego testu? Bo coś mi się wydaje, że tutaj będzie problem.

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 11:36 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt sty 23, 2007 5:41 pm
Posty: 1636
Lokalizacja: wwa yelonki
mechanicznie samym pedałem gazu, przepustnica nie otwiera się do końca.

_________________
126.045
fb.com/waxclusive


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 12:42 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: sob lis 20, 2004 6:02 pm
Posty: 1919
Numer GG: 12453483
Lokalizacja: Warszawskie Jelonki
Lisiu Prawdopodobnie będę rozbierał niedługo 600SEC z rozbitymi bokami, więc możliwe że będzie niedrogo silnik V12.


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lis 16, 2009 4:24 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
A ja naj prawdopodobnej będę miał tanio W140 coupe z uszkodzonym silnikiem do opchnęcia ;)

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 18, 2009 6:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Niskie ciśnienie może być spowodowane uszkodzeniem zaworów, bądź też ich nie domykaniem. Próba olejowa była robiona?

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 6:22 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Właśnie sam nie wiem co o tym myśleć.... Nie mogłem uwierzyć że silnik który miał moc, nie palił oleju ma takie niskie ciśnienie, więc wykonałem jeszcze jeden pomiar u innego mechanika i wyniki były zupełnie inne...
Lewa głowica 11,8-12 bar
Prawa głowica 11,6-12 bar

Myślę, że ten drugi pomiar jest bardziej wiarygodny, patrząc po tym jaki silnik chodził, nie palił oleju nie mógł być zużyty tak aby mieć tylko 9 barów na ciśnienia.
Więc walczę nadal z nierówną pracą auta.....

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 19, 2009 7:10 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: wt gru 04, 2007 4:52 pm
Posty: 1454
Lokalizacja: ok.Cieszyna/Słupsk
Ee, to nie jest tak źle, tak małe róznice nie powinny powodować nierównej pracy. Rzeczywiście tamte pomiary mogły byc przekłamane, albo przepustnice nie otworzyły się do końca, albo aku już był na wykończeniu.

_________________
W124 200D - Śnieżyna
W124 300D - Menczysław (ex)
W123 240D - Kruszynka (ex)
Skoda Favorit 135L+LPG (ex) - pierwsza dziewczyna-przeinwestowana, dobrze, że z nią nie wpadłem


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl