MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 6:05 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr lis 12, 2008 6:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob sty 20, 2007 1:26 pm
Posty: 139
Lokalizacja: Krakoff
Witam,

Mój problem wygląda nastepująco;
Odpalam samochód, chce włączyc ogrzewanie ale nawiew nie reaguje, zawór się nie otwiera. Żadna funkcja klimatronika nie działa, klimatyzacja, cyrkulacja, odparowanie szyb, nic. Po kilku minutach zaczyna się samoczynnie otwierac i zamykac zawór w centralnej cześć nagrzewnicy, za modułem klimatronika. Zawór pstryka mniej więcej raz na sekunde wpuszczajac ciepłe powietrze. Po jakiejś minucie pstrykanie się uspokaja i wszystko już działa bez problemów.
Zauważyłem że czas po którym pstrykanie sie zaczyna jest zależny od temperatury zewnętrznej albo silnika. Gdy silnik jest gorący a ja go odpalam to wszystko jest ok. Dziś rano było koło zera, pstrykanie zaczeło sie dopiero po jakiś 10 minutach. Uciążliwe to bo te 10 minut jechałem jak w lodówce.

Problem nietypowy, ale może ktos się spotkał, jeśli tak to proszę o jakieś sugestie.


Pozdrawiam.

Obrazek

_________________
W126 300SDL "Lucy"
W123 240TD Zimowóz RIP


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 12, 2008 8:18 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Może wystarczy przelutować srebrny przekaźnik i sprawdzić bezpieczniki pod jego klapką.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lis 12, 2008 10:51 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
stanleym126 pisze:
srebrny przekaźnik i sprawdzić bezpieczniki pod jego klapką

On obsługuje elektronikę wtrysku a nie "pseudoklimatronica".

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: czw lis 13, 2008 8:48 pm 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: sob lis 26, 2005 7:10 pm
Posty: 702
Lokalizacja: Siedlce woj.mazowieckie
Mor pisze:
On obsługuje elektronikę wtrysku a nie "pseudoklimatronica".

Nie tylko, bo również ABS i ASD i cos tam jeszcze.U mnie z podobnym problemem przelutowanie srebrnego pomogło od razu po tym zabiegu.

_________________
MB 210 3,2 Pb +lpg, full opcja
wersja USA, 1999 r, kolor gold
MB 126 300 SE, 89 r - sprzedany


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl