Odboje zakłada się na pręt wychodzący z amortyzatora. Stroną ściętą do dołu.
Odboje zapobiegają "przegięciu" zawieszenia, przy ich braku koło może na nierównościach schować się na tyle nisko by obetrzeć o nadkole czy fartuch, ekstremalnie po zejściu całego amortyzatora może nastąpić udarowe wyrwanie poduchy górnej amoryzatora.
Nie podniosą nzawieszenia (no chyba, że zawias leży na odbojnikach ale to coś nie bardzo i albo spręzyny siedzą albo potrzeba innych odbojników - od sportline), zawieszenie troszkę pewnie się podniesie po założeniu nowych amortyzaotorow z właściwm ciśnieniem gazu wewnątrz.
_________________ Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości. 190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3. Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl
|