MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Poszukuje coupe
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37211
Strona 1 z 2

Autor:  I.T [ pt lis 14, 2008 12:53 am ]
Tytuł:  Poszukuje coupe

Witam,

Rzadko bywam w tym dziale ale dzis jest mi bardzo potrzebna pomoc jego uzytkownikow.

Poszukuje W124 w wersji Coupe i mam teraz pytanie o silniki 300 i 320 ktory lepszy albo praktyczniejszy *awaryjnosc, ceny czesci itp.

Ogolne warunki:
Do 15 tys zl (z tego co widzialem cos da sie za to miec w ladnym stanie)
Benzyniak (zaden gas ani diesel)
Skory i Klima (najlepiej jasne)
Przebieg do 220-250 tys

Pytanie rowniez na co zwracac uwage przy kupnie coupe i ktore czesci w nim sa najdrozsze i najlepiej sprawdzic przed zakupem.

Z gory dzieki za pomoc w poszukiwaniu

Autor:  Waciak [ pt lis 14, 2008 6:32 am ]
Tytuł: 

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewtopic.php?t=36964

Autor:  beet [ pt lis 14, 2008 11:44 am ]
Tytuł: 

Ja bym bral 320E.. A co do kupowania coupety, to z drozszych czesci pasowaloby zwrocic uwage na tylna szybe, rzadko kiedy nie jest rozwarstwiona, a to dobry element do zbijania ceny, bo nowa malo nie kosztuje (bodajze 1600zl jak nie lepiej). Z innych "dupereli" warto sprawdzic podajniki pasow czy podcisnieniowe blokowanie przednich krzesel, duzo wiecej wynalazkow nie ma, patrz na typowe bolaczki W124.

Autor:  Piątal [ pt lis 14, 2008 2:02 pm ]
Tytuł: 

Witam!
beet pisze:
patrz na typowe bolaczki W124

Mógłbyś rozwinąć troszkę temat? Nigdy nie miałem w124 ;)

Też szukam 124 coupe i troszkę się obawiam, że po mojej beczce, to jaka by ona nie była i tak wyda mi się cudem techniki na pierwszy rzut oka
[zlosnik]

Autor:  BrunoGiamatti [ pt lis 14, 2008 3:22 pm ]
Tytuł: 

W porównaniu C124 i W123 wszystko przemawia za beką :)
Wygodna, miękka, oszczędna [zlosnik]
Ja musiałem się długo przyzwyczajać po takim przejściu .. z kanapy na kozę.
Odnośnie CE to polecam 220 i 320 ... osobiście mam już powyżej uszu tych KE-Jetroniców.
Co do bolączek w124 to poczytajcie na forum bo było dużo. Oprócz wspomnianego wtrysku KE, rozwarstwiającej się szybie, nieblokujących fotelach, źle działających podajników zwrócić warto uwagę na zawieszenie (ja spotkałem się już z nieźle wytłuczonymi na polskich drogach, a ze to sztywne cholerstwo...).
Tak to C124 jest dobrym samochodem ... nie ma się bardzo co psuć [zlosnik] . Zapraszam na www.klub-coupe.pl
PZDR

Autor:  Piątal [ pt lis 14, 2008 3:58 pm ]
Tytuł: 

Czym konkretnie na pierwszy rzut oka objawia się padający KE-jetronic? Jak prawidłowo ma działać podajnik pasów? (nigdy czegoś takiego nie widziałem).

Autor:  Crazy_Russian [ pt lis 14, 2008 4:45 pm ]
Tytuł: 

Piątal pisze:
jak prawidłowo ma działać podajnik pasów? (nigdy czegoś takiego nie widziałem).

Ma wyjechac po zamknieciu drzwi oraz ma sie wsunac:
- jak zapniesz pasy
- ponownie otworzysz drzwi
- po paru sekundach

Autor:  pk38a [ pt lis 14, 2008 4:58 pm ]
Tytuł: 

odnośnie KJ to nie można mieć zastrzeżeń, pod warunkiem ze nigdy nie widziało gazu:)

Autor:  BrunoGiamatti [ pt lis 14, 2008 5:03 pm ]
Tytuł: 

pk38a pisze:
odnośnie KJ to nie można mieć zastrzeżeń, pod warunkiem ze nigdy nie widziało gazu:)

Nie do końca tak :) KE nawet jak nie miał gazu to po tych 200 tys km i wiecej ma prawo wymagać jakiejs regulacji itp (a że mało kto ma o tym pojęcie to poczytaj sobie tematy zwiazane z tym wtryskiem).
A jak miał gaz to juz trzeba być bardzo uważnym ......

Autor:  Stuwka [ sob lis 15, 2008 6:33 am ]
Tytuł: 

tez dolacze sie do tematu mam W124 300Ce 88r 188koni czyli zwykly silnik.


http://stuwka.fotosik.pl/albumy/506949.html#e

Tak jak koledzy wczesniej napisali musi byc bez gazu bo sa problemy podajniki siedzenia itd musza dzialac bo czesto wlasnie to pada a tak po za tym twardy jest ten mercedes. CE mam na niedziele a na codzien jezdze w123 i szczerze powiem wygodniejsze i mieksze napewno od CE. pozdrawiam.

Autor:  PecPecPec [ sob lis 15, 2008 9:55 am ]
Tytuł: 

Przy zakupie szczególną uwagę zwróć na stan podwozia. Czy nie jest pordzewiałe,czy nie ma wycieków. Z silników to chyba 320. Nowszy silnik,lepsze rozwiązania.

Autor:  BrunoGiamatti [ sob lis 15, 2008 10:08 am ]
Tytuł: 

PecPecPec pisze:
czy nie ma wycieków

A wycieki lubi mieć....
No i dalej - oczywiscie sprawdź skrzynie.

Autor:  I.T [ sob lis 15, 2008 11:49 am ]
Tytuł: 

Gaz calkowicie odpada niechcemy takich wynalazkow tutaj : ) wylacznie Benzyna

Jak kazdy samochod wytrzepie go do okola od gory do dolu, chodzi mi o elementy typowe dla modelu - teraz juz wiem aby sprawdzac szybe i podajniki pasow, czy cos jeszcze jest waznego i typowego dla modelu?

Samochod moze byc z Polski lub Niemczech jakby ktos znalazl cos ciekawego prosze wklejac bylbym wdzieczny

Autor:  Janfocus [ sob lis 15, 2008 3:30 pm ]
Tytuł: 

Stuwka pisze:
Tak jak koledzy wczesniej napisali musi byc bez gazu


Stuwka pisze:
MB 123 230E +LPG BRC 83r.
MB 124 300CE +LPG 88r.
MB 201 190D 87r.
Golf 3 1.8 automat +LPG 92r.
Fiat CC 900 +LPG 93r.


[zlosnik]

Autor:  BrunoGiamatti [ sob lis 15, 2008 3:43 pm ]
Tytuł: 

Stuwka pisze:
MB 201 190D 87r.

Tu chyba nie zdążył zamontować :D hehehe

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/