MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
gaśnie przy skręcie w lewo https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37271 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Wit [ pn lis 17, 2008 2:32 pm ] |
Tytuł: | gaśnie przy skręcie w lewo |
Przytrafiła mi się taka usterka (autko W126 260SE): przy energicznym ruszaniu i jednoczesnym skręcie w lewo natychmiast gaśnie silnik i cała tablica - przejadę rozpędem kilkanaście-dziesiąt metrów. Po zatrzymaniu muszę wyłączyć zapłon i jeszcze raz go włączyć: zapala i można jechać dalej. Dodam, że objaw ten jest tylko przy skręcie w lewo (w prawo nic się nie dzieje) niezależnie od rodzaju paliwa. Jeżeli wyjeżdżam baaardzo delikatnie to nic się nie dzieje, również jak wyjeżdżam pod mniejszym kątem (tak z pół obrotu kierownicy). Proszę o sugestie i rady, może coś da się zrobić. |
Autor: | Cremek [ pn lis 17, 2008 3:43 pm ] |
Tytuł: | |
A dzieje sie to tylko na zimnym silniku czy na cieplym tez ? - i czy moze podczas postoju na zimnym jak energicznie skrecisz w lewo nie wystepuje nagly spadek obrotow wywolany nadmiernym obciazeniem pompy i silnika ? |
Autor: | Rad.ek [ pn lis 17, 2008 5:08 pm ] |
Tytuł: | |
Wit pisze: natychmiast gaśnie silnik i cała tablica
Popatrz na styki np przy akumulatorze czy module zapłonu, może kabel przy stacyjce sie zawinął?Może być "tryliard" rzeczy, skoro gaśnie i tablica to szukaj gdzieś przy głównych kablach. |
Autor: | stanleym126 [ pn lis 17, 2008 6:38 pm ] |
Tytuł: | |
Jeżeli gaśnie na gazie to świadczy o zużytych (sztywnych) membranach parownika,a ponadto generalnie z lpg taki symptom występuje i na dobrych membranach.Powstaje za duża siła odśrodkowa podczas skrętu w lewo z uwagi na to,że parownik montowany jest po prawej stronie auta. |
Autor: | Janfocus [ pn lis 17, 2008 8:53 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Jeżeli gaśnie na gazie to świadczy o zużytych (sztywnych) membranach parownika,a ponadto generalnie z lpg taki symptom występuje i na dobrych membranach.Powstaje za duża siła odśrodkowa podczas skrętu w lewo z uwagi na to,że parownik montowany jest po prawej stronie auta. Kolega napisał : Wit pisze: niezależnie od rodzaju paliwa A więc nie problem w parowniku a skoro Wit pisze: natychmiast gaśnie silnik i cała tablica
to tez stawiam na elektrykę (jak Kol.Rad.ek ), przy przeciążeniu w skręcie może się kabel źle ułożony zahaczać o coś i przerywać... |
Autor: | Wit [ śr kwie 01, 2009 8:02 am ] |
Tytuł: | |
Żeby podsumować temat: Przyczyną było przetarcie jednego z przewodów pod maską, który przy skręcie w lewo nie stykał ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |