MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 10:10 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lis 17, 2008 5:33 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: pn lis 17, 2008 5:20 pm
Posty: 1
witam wszystkich mam maly problem z mocą mojego samochodu mam mb c220 CDI jak jade to obroty silnika zatszymuja sie na 30tys i nawet na biegu "n" lub "p" dzieje sie to samo jak wylacze i wlacze silnik jest juz ok ale gdy jade i dojdzie do ok 100km/h to znow sie zacina prosze o pomoc bo nie wiem co moglo by byc przyczyna prosze o jakie kolwiek sugestie i porady bo nawet podlacze go pod komputer to zadnych bledow nie wykazuje wiec to musi byc jakis pierdol z gory dziekuje


Na górę
 Tytuł: Witam
Post: pt sty 09, 2009 8:54 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lip 31, 2007 3:57 pm
Posty: 22
Miałem to samo dwa razy, przyczyna okazał sie przepływomierz powietrza.Tam jest tak duperel elektroniczny, i jeżeli z turbiny dostaje troche oleju to wtedy sa problemy i do wymiany kwalifikuje sie ten duperel.
Dokładnie problem polega na tym iz ten przepływomierzpodaje pewne wartości do komputera, jeżeli jest zasyfiony to podaje wartości na stałe wbite czyli bezpieczne, a to jest informacja dla komputera iż cos jest nie tak, więc komputer ogranicza obroty silnika na poziom do 3000obr.
Wyłączenie silnika rozwiązuje problem tylko chwilowo, bo po wyłączeniu zapłony błedy sa kasowane i na początku wystepowania tych problemów czujnik potrafi podać proawidłowe wartości, jedenak z upływem czasu liczonym w dniach przepływomierz jest coraz bardziej uszkodzony i pewnego dnia zacznie podawac tylko błędy które komputer zinterpretuje jako błąd i ograniczy obroty do 3000obr.
Jedyna rada to wymiana tego duperela.
Moja sugestia, aby wymieniać na dokładnie ten sam model i producenta.Raz zakupiłem duperel od innego producenta niz był w aucie i auto co prawda nie ograniczało obrotów do 3000 ale miało tendencję do szarpania na niskich obrotach podczas jazdy.

Tak czy siak u mnie wymiana tego duperelu wychodzi średnio co 6-8 miesięcy.NIESTETY :(

Dla pełnego obrazu posiadam Mercedesa C 220 CDI model 203 z 2002 roku.
Pozdrawiam


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl