MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 2:18 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz kwie 12, 2009 11:47 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Witam. Szykuję się do wymiany całego układu wydechowego i potrzebuję trochę informacji związanych z tematem.
Skąd mam wiedzieć jaki numer części ma kolektor wydechowy? Obecny jest spawany i nawet nie wiem, jaka jego część jest oryginalna, więc niekoniecznie uda mi się odczytać. Auto to W201 2.3 M102 8V, VIN: WDB2010281F311140
Czy powinienem mieć katalizator? Do tej pory nie było tam ani kata, ani pierwszego tłumika. Po prostu rura. A jeśli powinien być katalizator, to można go wywalić? Czy oprócz obecności kata była jakaś różnica w silniku i układzie wydechowym w wersji z katem i bez?

Co sądzicie o firmie FERROZ? Chcę kupić taki układ: http://webautoservice.pl/uklady_wydechowe/MERCEDES/190/2822/szczegoly.html

Gdzie, jak i jakiego szukać kolektora?

Z góry dzięki za odpowiedzi i życzę dużo radości w drugim dniu Świąt.

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 13, 2009 1:45 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
Skoro kolektor wydechowy jest sprawny, to po co go wymieniać? Wydech wymienia się za kolektorem...

w razie jednak gdyby num buł potrzebny http://anonymouse.org/cgi-bin/anon-www.cgi/http://www.detali.ru/cat/oem_mb2.asp?TP=1&F=201028_431&M=102.98_504&GA=722.408&GM=717.412&L=765.903&CT=M&cat=504&SID=14&SGR=060&SGN=04

620 emission control system
ECE version with catalyst technique (с 01.09.1983 по 28.02.1985)
vehicles with catalyst technique (с 01.03.1985)
version for Italy (с 01.01.1967 по 31.08.1969)

Katalizator był.

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 13, 2009 4:23 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:01 am
Posty: 568
Lokalizacja: Szczecinek, Warszawa
Dzięki Janfocus. Kolektor jest spawany i wygląda podobnie do reszty układu, który już się rozpadł. Chciałbym zrobić cycuś-glancuś, jak już robię. A propos katalizatora. W dowodzie mam 100KW czyli brak kata. A reszta wyposażenia z VINu pasuje jak trzeba. Hmmm? Z reichu przyjechał już prawdopodobnie bez katalizatora. Powinienem koniecznie szukać układu z katalizatorem, czy można to sobie odpuścić? Czy być albo nie być dla tych 3KW to tylko kwestia obecności kata? To skoro miał tam być, to może już lepiej wstawić strumienicę? Nie znam się na tych bajkach, a chciałbym zapewnić mu jak najlepsze oddychanie.
Pozdrawiam.

_________________
MB - Jasne jak drut/
- "ABC alfabetu"
- Bolid Młodzieży Wiejskiej E38 740iA ;było: MB 190 '86 2.3


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl