MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 10:04 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: pt lis 21, 2008 6:03 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
E250D 20V
wymieniony został:
- łańcuch już wyciągnięty niestety,
- koło zębate wałka rozrządu,
- pierścienie,
- jeden tłok,
- głowica zrobiony szlif itd (kompletny remont głowicy)
- uszczelek nie wymienie że wymienione :)
- jedna komora wstępnego spalania,

efekt taki że pali wiecej... silnik pracuje trochę ciszej ale spalanie wzrosło... powiem nawet że i oleju jakby zawołał (zapaliła sie kontrolka) po 3,5 tys km...
dziwne to dla mnie... najgorsze że spalanie wczesniej przed robotą tego wszytskiego miałem w najgorszych warunkach max 8,9l/100km większość korki a teraz w trybie trasa-miasto dzisiaj zmierzyłem na dystrybutorze 9,6l

o co chodzi?

aha!!! wszystkie końcówki wtrysków były wymienione (nowe Bosha) przed remontem...
co myślicie?

aha... nie jestem wariatem i nie jeżdzę po 160km/h
raczej normalna jazda bez kick downa... a Vmax w moim trybie to powiedzmy 110-120km/h tyle ze do tylu nawet to za bardzi nie ma sie gdzie rozpędzać...

zaczęło mnie to irytować gdyż to jeden z najekonomiczniejszych silników a tu praktycznie 10l/100km musze liczyć...
dane tech podają w trybie miejskim 8,8l więc co na pewno jest nie tak...
zapłon też był sprawdzony i jest dobrze ustawiony... pali na dotyk od tzw strzała po jednym krótkim grzaniu świec gdy panują obecne temperatury...
czego się czepić????
mi sie pomysły skończyły...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 21, 2008 6:45 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
mój po wymianie pierścieni też lubi chlapnąć sobie trochę oleju między wymianą.

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 21, 2008 6:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob wrz 29, 2007 12:05 pm
Posty: 248
Lokalizacja: T-Z
Chuck Norris pisze:
o co chodzi?

Poczekaj, aż się ułoży i dotrze. Zużycie oleju na pewno spadnie, prawdopodobnie spalanie też.
Tak poza tym to dlaczego silnik przechodził remont?

Pozdrawiam.

_________________
S124 250TD 1990 Almandinrot
S124 E300 Diesel 1994 Azuritblau
W201 190D 1993 Almandinrot
W201 190D 1993 Signalrot
Ex: S123 300TD, S124 E300 Diesel, S124 E220 x 2, S124 300TE-24, W124 250D, VW 1302, VW 1200, BMW E39 523iA


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 21, 2008 7:15 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Czyżby kolizja wewnątrz? :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 21, 2008 7:58 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
nie nie...
zaczął za głośno klekotać...
u kuzyna na wiosce wycenili remont głowicy na 500-600zł z robotą więc ani chwili sie nie zastanawiałem...
ale im dalej w las tym więcej drzew...
i co wyjęte i nie spełnia wymgań idzie do wymiany i w ten sposób zrobiłem pół silnika...
ale to spalanie mnie przeraziło...
a moze powinienem olej juz wymienic???? po tzw dotarciu???


aha!
no i okazało się że jeden garnek był zatarty... tzn pierścionki nie pracowały - tak mi tłumaczył mechanik...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Ostatnio zmieniony pt lis 21, 2008 8:00 pm przez Chuck Norris, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 21, 2008 7:58 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Jeśli wymieniłeś i nowe pierścienie dałeś na używane gładzie to jest szansa, że będzie palił więcej oleju bo one się niechętnie albo wcale nie dotrą - to zależy i trzeba czekać.
Może jednak coś z kątami wtrysku jest nie do końca ok?

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 21, 2008 8:01 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
właśnie nie wiem... mówił że ściągał pompiarza i sprawdzał wszytsko dokładnie ale pompy nie ruszał bo mówił że albo ją ktoś już ustawiał albo cały czas jest dobrze ustawiona... dlatego nie wiem bo sam tego nie jestem w stanie sprawdzić...


może wymienić już olej???

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pt lis 21, 2008 10:12 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn lis 10, 2008 8:28 pm
Posty: 22
ukaniu pisze:
Jeśli wymieniłeś i nowe pierścienie dałeś na używane gładzie to jest szansa, że będzie palił więcej oleju bo one się niechętnie albo wcale nie dotrą - to zależy i trzeba czekać.
Może jednak coś z kątami wtrysku jest nie do końca ok?

Z tym się zgadzam w 100 procentach.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 22, 2008 6:59 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
wszystko ok niech nawet bierze olej ale czemu pali więcej???? ja robię więcej km żeby sie przejmowac olejem... mi bardziej doskwiera spalanie anizeli olej litr co miesiąc...
tam gdzie powinien spalić max 7 no 7,5 to pali 9,6 litra... policzcie procentowo - żenada... 30% więcej to nie normalne... nawet jeśli pierścionki sie nie dotarły...


i nie mówcie mi tu o gładziach... jak do tego ma sie stosunek spalania??? wiecej pompa zupy daje???? przeciez wiadomo ze nie... i tu szukam teoretycznego rozwiązania... praktyczne może być takie że ani mi ani wam sie nie śniło... hehe... ale ja naprawde szukam... nie po to kupilem 2,5 bez turba zeby palił dyche!!!!

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 22, 2008 8:19 am 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt kwie 09, 2004 7:30 am
Posty: 4307
Lokalizacja: Czestochowa
no i kolejny raz moja teoria ze silnikow a szczegolnie diesla sie nienaprawia [szalone] to sa za precyzyjne urzadzenia zeby robic takie manewry.Teraz jest na tyle uzywanych sprawdzonych silnikow ze szok.Kiedys miałem do sprowadzenia 96 albo 97 C250D chyba jeszcze automat za około 4000 [cool] przekładasz silnik i jazda.W mercedesie jak sie zacznie kombinowac z pierscieniami to juz bedą jazdy.Moze palic wiecej przez nieco wieksze opory tarcia na tym cylindrze-poczekaj troche moze sie ułozy.ja tez nie ma za bardzo pomysłow.

_________________
Bez Gwiazdy Nie Ma Jazdy......
MB 308 automatic

Ludziom brak kultury zupełnie,wczoraj jak wychodziłem z knajpy ktos mi nadepnął na rekę!!!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 22, 2008 7:17 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
najgorsze ze wszystkie pierścionki zostały wymienione na wszystkich garach...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: sob lis 22, 2008 7:43 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Szkoda, że od razu nie zrobiłeś jakiegoś szlifu.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 23, 2008 2:44 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
jak to nie zrobiłem? szlifowane były gniazda, zawory i planowanie głowicy...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 23, 2008 3:00 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Chodzi mi o blok.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lis 23, 2008 8:21 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
przerosło by to chyba juz wszytskie koszty...

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!

---------------------------------------------------------

S210 E290 TDT 97

W124 E250D 93

W124 230E 85 LPG ex

W201 200E 85 LPG ex

W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl