MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Automat
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37579
Strona 1 z 1

Autor:  Szpakooo [ sob lis 29, 2008 8:22 pm ]
Tytuł:  Automat

Automat za szybko zmienia biegi,gaz wcisniety do oporu,1234 i po wszystkim.czy ktos wie co moze byc przyczyna?

Autor:  Prezeslaw [ sob lis 29, 2008 11:54 pm ]
Tytuł: 

Gdzieś w pobliżu cięgna gazu idzie druga linka, która jest odpowiedzialna za moment, w którym zmieniane są biegi. Można ją regulować.

P.S.

(chyba)

Autor:  leopold [ ndz lis 30, 2008 11:07 am ]
Tytuł: 

Zobacz moją odpowiedz dla Kolegi Elma25.
Pozdrawia Leopold

Autor:  Szpakooo [ ndz lis 30, 2008 1:03 pm ]
Tytuł: 

Regulowalem wobie strony bez zmian,jakies pomysly?ktos sie orientuje czy w Radomiu jest ktos madry kto robi automaty?

Autor:  AndyS [ ndz lis 30, 2008 1:42 pm ]
Tytuł: 

Szpakooo pisze:
jakies pomysly?

Po zdjęciu miski ASB widoczna jest dźwignia tej linki i odciągająca ją sprężyna. Jak sprężyna "trzasła" to linka nic nie reguluje i to może być powód niesprawności (pomijam fakt uszkodzenia/zerwania samej linki lub jej zamocowania). Sprężyna jest mocna ale taka sytuacja potrafi się zdarzyć jak pęknie/wyhaczy się jej ucho.

Autor:  Szpakooo [ ndz lis 30, 2008 5:31 pm ]
Tytuł: 

Miski nie sciagalem ale przed chwila zdjalem ciegna nad pokrywa zaworow od tej linki,nie wychodzi,jak puszcze to ja cofa jakby ta sprezyna cofala,przy wcisnieciu pedalu gazu nie redukuje,gdy zwolnie do 20,15km redukuje i slychac stuki,czy to bedzie jej koniec?

Autor:  leopold [ ndz lis 30, 2008 5:42 pm ]
Tytuł: 

Spooookojnie :)
- stuki mogą pochodzić z różnych miejsc, mogą być spowowdowane luzami w układzie przeniesienia, luzami w zawieszeniu itp. trzeba szukać;
- brak redukcji biegu przy wciśnięciu pedału gazu wskazuje na, być może, jakiś problem z kick-downem. Najlepiej zacząć od sprawdzenia samego przełącznika i jego połączenia ze skrzynią,
- w skrzyni jest jeszcze taki dynks zwany modulatorem, warto to sprawdzić, ale raczej niech to zrobi fachowiec...
- warto też zadać sobie pytanie, czy olej i filtr były w tej skrzyni wymienione wystarczjąco niedawno (przy spokojnej jeździe szosowej zalecane co 60 000 km, po mieście czy w górach częściej)
Dopiero potem warto zastanowić się nad poważniejszymi usterkami.
Pozdrawia Leopold

Autor:  Szpakooo [ ndz lis 30, 2008 6:29 pm ]
Tytuł: 

Dzieki.Widze ze sam tu nic nie poradze,poddaje sie.stuki na 1000% nie pochodza z zawieszenia,gluche pukniecie w momencie redukowania.autem jezdzi zona,alarmowala ze nie zmienia jej biegow jak jest zimno,po poludniu bylo lepiej,zaczalem sie bawic ta regulacja linki i na poczatku bylo duzo lepiej niz wczesniej az w koncu bach i spieszy sie ze zmiana,dzis sprawdzalem dwa skrajne polozenia i nie ma roznicy.musze poszukac w okolicy kogos madrego i uczciwego.jeszcze raz dzieki i pozdrawiam <br>Dodano po 1 minutach.:<br> Jeszcze raz zapytam,moze ktos zna fachowca od ASB w Radomiu?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/