MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest wt sie 05, 2025 8:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr gru 03, 2008 4:20 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
chciałem wyciągnąc to drewienko żeby go nie uszkodzić, czy ono jest tylko przyklejone? czy sa na nie jakieś specjalne metody zeby nic mu się nie stało ?.

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja
W126-500SE-LPG blos

Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 03, 2008 6:00 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
pepe pisze:
Trzeba wyjac popielniczke i wtedy widac dwa wkrety trzymajace pozioma czesc drewienka (zakladamy, ze masz dwuczesciowe drewno - pozniej bylo jednoczesciowe montowane - nieco gorsza sprawa wtedy).

Potem wyjmuje sie ramke, ktora jest wokol zmiany biegow i juz mozna podwazyc (delikatnie) drewienko. Oprocz tych dwoch srubek trzymane jest tez przez zaczep po przeciwnej stronie, tzn tu blisko podlokietnika.
i po wyjeciu jest dostep do wszystkich przelacznikow od spodu.

Ja chodze do ASO - tam tez sobie obejrzalem taki proces podczas prac.

Ale uwaga : z drewienkami zawsze ostroznie... - latwo zlamac, porysowac itd... :)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr gru 03, 2008 10:47 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
Ale czy chodzi o to wieksze płaskie drewienko, czy o ten element wewnatrz chromowanej obreczy (czy prostokata raczej) bezposrednio przy zmianie biegow i przy wskazniku?

Jesli to pierwsze to sprawa opisana jest wyzej.

Jesli to drugie, to najpierw trzeba zdjac wieksze drewienko (patrz wyzej) i zostaje prostokat z wajcha od biegow, wskaznikiem itd... I potem jesli chcesz wyjac calosc to trzeba najpierw pozbyc sie rączki od lewarka (rozne sposoby w roznych modelach) i potem podwazyć 4 plastikowe zatrzaski i calosc wychodzi do gory. Kiedys pekła mi roletka zakrywajaca otwor przy zmiane biegow i tak wlasnie to bylo naprawiane (nowa roletka zakladana) w ASO. Wczesniej przygotowalem sie teoretycznie na roznych forach na swiecie aby czuwac jakby co... [zlosnikz]


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 04, 2008 10:51 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
chodzi mi o element w którym sa umieszczone włączniki od otwierania szyb, dziś sprawdze metode acz kolwiek nie przypominam sobię wkrętów koło popielniczki, hyba że mowa o W-126 tam były, drewienko mam 2 częsciowe

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja

W126-500SE-LPG blos



Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 04, 2008 12:02 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 25, 2007 1:19 pm
Posty: 559
Lokalizacja: Nidzica
w-126 pisze:
chodzi mi o element w którym sa umieszczone włączniki od otwierania szyb, dziś sprawdze metode acz kolwiek nie przypominam sobię wkrętów koło popielniczki, hyba że mowa o W-126 tam były, drewienko mam 2 częsciowe

wiem, że w210 to inna bajka... ale może to coś pomoże i podsunie jakiś pomysł:

http://www.youtube.com/watch?v=qzpkS6QcZyg

niestety nie mogłem znaleźć analogicznego filmiku odnośnie w140

_________________
[b]Tatowy MB [W210] 99. rok 2.2CDI[/b]

dlatego tutaj jestem
[quote]"Jazda Mercedesem to tak jakby trafić do nieba- bez konieczności umierania"[/quote]

na co dzień skromny ale dumny posiadacz swojego pierwszego auta:
Opel Astra F 1.4 8v :)


Na górę
 Tytuł:
Post: czw gru 04, 2008 3:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
Wkretow bezposrednio nie widac, bo one wchodza jakby w strone lewarka biegow - wiec nie moga byc widoczne.

Trzeba wyjac popielniczke i zajrzec do powstałego otworu...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 05, 2008 11:14 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
dobra a jak wyjąć popielniczke, bo na razie to spadłą mi ta sprężyna i popielniczka nadal się trzyma tylko lata luzem

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja

W126-500SE-LPG blos



Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 05, 2008 1:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
No generalnie jak sie uwolni popielniczke takim przesuwanym guzikiem to sprezyna powinna ja wypchnąc do góry i sie wtedy wyjmuje. Nie wiem co wiecej dodac. Moze ktos inny...


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 05, 2008 4:50 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
no dobra to sama popielniczka a zostaje jeszcze cały mechanizm ?, jest jeden wkręcik który trzyma drewienko wyjąłem drewienko i dostęp do srubek jest bardzo marny trzeba by wyjąć cały ten mechanizm razem z gniazdem zapalniczki tylko jak ?, teraz to i tak cos popsułem bo spręzyna nie trzyma i mechanizm który spuszcza w dół popielniczke lata luzem :(.

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja

W126-500SE-LPG blos



Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 06, 2008 2:19 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw paź 02, 2008 3:28 am
Posty: 86
Lokalizacja: Stolyca:)
http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... highlight=

_________________
ex 190E 1.8 92r
400 SEL v8 91r


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 06, 2008 10:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
ale te temat dalej nie rozwiązuje mojego problemu, musze wyjąc całą popielniczkę razem z gniazdem zapalniczki, widze 2 wkręciki na dole ale martwi mnie to że jest ona wizualnie za duza zeby ja od tak wyciągnąć, martwi mnie że całą tą konsole podnieść żeby to naprawić (mechanizm popielniczki)

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja

W126-500SE-LPG blos



Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 06, 2008 12:51 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 07, 2008 11:45 am
Posty: 240
Ja szczegolow nie podam.

Mozna zapytac w ASO, albo szukac na innych forach. Jest mnostwo przykladow.

Np tu:
http://www.benzworld.org/forums/w140-s- ... -unit.html

Tylko pamietac nalezy o tym, ze czasem opisywane dzialania dotycza wersji dwuczesciowej (starszej), a czasem nowszej (jedno drewno od gory do dolu - sprawa trudniejsza).


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl