MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Pilot na podczerwień-jak zaprogramować
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37661
Strona 1 z 1

Autor:  karolkarol [ śr gru 03, 2008 6:50 pm ]
Tytuł:  Pilot na podczerwień-jak zaprogramować

Posiadam pilota na podczerwień identyczny z moim oryginalnym tylko od w210, a więc okular, czy zaprogramuje się do mojego W-140 bez problemu?

Jak to programować, bo podobno były dwa sposoby programowania pilotów do okulara?

Czytałem, że należy kliknąć dwa razy na czytnik i przekręcić stacyjkę na pozycje I, albo odpalić?

Jak dokładnie wygląda ta procedura?

Pozdrawiam

Autor:  Gerri [ śr gru 03, 2008 8:23 pm ]
Tytuł:  Re: Pilot na podczerwień-jak zaprogramować

karolkarol pisze:

Czytałem, że należy kliknąć dwa razy na czytnik i przekręcić stacyjkę na pozycje I, albo odpalić?


Coś Ci zapodam: Przygotowujesz sobie taki kluczyk i idziesz "w miasto".
Lokalizujesz na parkingu podobny model (bardzo ładny - podoba Ci się :lol: ) stajesz obok i czekasz. Widzisz, że podchodzi do samochodu właściciel, to szybciutko (ale dyskretnie!) klikasz swoim kluczykiem dwa razy w kierunku klamki auta. Właściciel wsiada do auta i włącza zapłon. Czyli w tym momencie masz w kieszeni kluczyk zaprogramowany do tego auta [zlosnik]

NAPRAWDĘ MYŚLISZ, ŻE NIEMCY TAKIEGO BABOLA ZROBILI???

Jakby to było możliwe, to kluczyki w serwisie nie kosztowałyby 700 zł (tylko wszyscy zaopatrywaliby się na "Allegro" [zlosnik] )

Autor:  karolkarol [ śr gru 03, 2008 8:37 pm ]
Tytuł: 

CYTAT"To nie jest zadna filozofia ,dajesz dwa impulsy z pilota na klamkę i w ciągu 10 sekund masz odpalic silnik .To wszystko ,po tym pilot ma juz działać"

Myślę, że powinny się tak zaprogramować, albo jakoś tak!
To stara technologia dlatego, może być prosta:)

A oprócz pilota musisz mieć jeszcze fizycznie kluczyk:)

Autor:  pepe [ śr gru 03, 2008 10:57 pm ]
Tytuł: 

Opisana procedura moze miec sens (nie wiem czy jest prawdziwa), ale tytul nie jest wlasciwy, bo to co tu opisywane to nie jest "programowanie pilota", a raczej powiedzenie samochodowi: "współpracuj od teraz z tym pilotem" i potraf zrozumiec co on wysyła (to odpalenie po dwoch nacisnieciach). Tak bym to logicznie rozumiał.

O ile pamietam w instrukcji W140 jest chyba procedura reprogramowania (to jest w praktyce tzw ponowna synchronizacja - np po wymianie baterii).

Wiecie, ze kiedys odbiorniki potrafily wychwycic iles (np 250) krokow do przodu - tzn jesli np ktos jest nerwowy i po zamknieciu samochodu potem bawiłby sie przyciskiem pilota i powiedzmy wcisnal go 300 razy to potem przy probie otworzenia samochodu niestety odbiornik nie zrozumie co pilot nadaje. I wtedy chyba tez lekarstwem jest resynchronizacja.

Autor:  karolkarol [ czw gru 04, 2008 6:39 pm ]
Tytuł: 

Jak się robi tą resynchronizacje?

Poczytałem i faktycznie wygląda na to, żę zaprogramowanie pilota nie jest takie proste jak kliknąc i przekręcić:)

No Ale co, tylko serwis ASO programuje piloty, czy od producenta?

Autor:  Wika [ pt gru 05, 2008 12:35 pm ]
Tytuł: 

Mam bramę z napędem i tam faktycznie kluczyk( pilot ) można zaprogramować od drugiego ale żeby w autach to było możliwe , to by się chyba złodzieje ucieszyli .

Autor:  pepe [ pt gru 05, 2008 1:19 pm ]
Tytuł: 

Chyba sie nie uciesza zlodzieje.
Bo podana nizej procedura w zaden sposob nie jest do zlapania. Trzeba miec i pilota i klucz (obie rzeczy) aby to zrobic. Wlasciwie podobna do tej opowiesci z uruchomieniem, tylko zamiast uruchomienia jest otworzenie drzwi kluczem.

Wyciag z instrukcji do W140 (z pierwszych lat - gdy bylo infrared).

http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... resync.jpg

Autor:  karolkarol [ ndz gru 28, 2008 12:44 pm ]
Tytuł: 

Witan ponownie ;)

Zczytałem eeprom z orginalnego pilota(uszkodzonego) i wgrałem go do drugiego pilota od w210 i niechce mi zadziałać, nie wiem czy to jest wina tego że pilot jest od w210 a nie od w140, czy poprostu nie wychodzi mi procedura synchronizacjji.

Jeżeli ktos ma takie doświadczenia to byłbym wdzięczny za jakiekolwiek informacje.

Pozdrawiam

Autor:  VALENTINE123 [ wt gru 30, 2008 9:01 pm ]
Tytuł: 

karolkarol pisze:
Zczytałem eeprom z orginalnego pilota(uszkodzonego) i wgrałem go do drugiego pilota od w210 i niechce mi zadziałać, nie wiem czy to jest wina tego że pilot jest od w210 a nie od w140, czy poprostu nie wychodzi mi procedura synchronizacjji


Też tak próbowałem w 124 z eepromem i bez powodzenia .Z tego co wyczytałem w WISie mozna dopisać za pomocą STAR Diagnosis do 6 pilotów .Myślę ze to jest tak zrobione ze kazdy pilot ma jakiś identyfikator ,który jest w tym procku zaszyty a, nie w eepromie ,dlatego skopiowanie eeproma nic nie daje bo konieczna jest wizyta w ASO zeby dodać tego pilota do obsługiwanych przez auto.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/