MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Pilot na podczerwień-jak zaprogramować https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37661 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | karolkarol [ śr gru 03, 2008 6:50 pm ] |
Tytuł: | Pilot na podczerwień-jak zaprogramować |
Posiadam pilota na podczerwień identyczny z moim oryginalnym tylko od w210, a więc okular, czy zaprogramuje się do mojego W-140 bez problemu? Jak to programować, bo podobno były dwa sposoby programowania pilotów do okulara? Czytałem, że należy kliknąć dwa razy na czytnik i przekręcić stacyjkę na pozycje I, albo odpalić? Jak dokładnie wygląda ta procedura? Pozdrawiam |
Autor: | Gerri [ śr gru 03, 2008 8:23 pm ] |
Tytuł: | Re: Pilot na podczerwień-jak zaprogramować |
karolkarol pisze: Czytałem, że należy kliknąć dwa razy na czytnik i przekręcić stacyjkę na pozycje I, albo odpalić? Coś Ci zapodam: Przygotowujesz sobie taki kluczyk i idziesz "w miasto". Lokalizujesz na parkingu podobny model (bardzo ładny - podoba Ci się ![]() ![]() NAPRAWDĘ MYŚLISZ, ŻE NIEMCY TAKIEGO BABOLA ZROBILI??? Jakby to było możliwe, to kluczyki w serwisie nie kosztowałyby 700 zł (tylko wszyscy zaopatrywaliby się na "Allegro" ![]() |
Autor: | karolkarol [ śr gru 03, 2008 8:37 pm ] |
Tytuł: | |
CYTAT"To nie jest zadna filozofia ,dajesz dwa impulsy z pilota na klamkę i w ciągu 10 sekund masz odpalic silnik .To wszystko ,po tym pilot ma juz działać" Myślę, że powinny się tak zaprogramować, albo jakoś tak! To stara technologia dlatego, może być prosta:) A oprócz pilota musisz mieć jeszcze fizycznie kluczyk:) |
Autor: | pepe [ śr gru 03, 2008 10:57 pm ] |
Tytuł: | |
Opisana procedura moze miec sens (nie wiem czy jest prawdziwa), ale tytul nie jest wlasciwy, bo to co tu opisywane to nie jest "programowanie pilota", a raczej powiedzenie samochodowi: "współpracuj od teraz z tym pilotem" i potraf zrozumiec co on wysyła (to odpalenie po dwoch nacisnieciach). Tak bym to logicznie rozumiał. O ile pamietam w instrukcji W140 jest chyba procedura reprogramowania (to jest w praktyce tzw ponowna synchronizacja - np po wymianie baterii). Wiecie, ze kiedys odbiorniki potrafily wychwycic iles (np 250) krokow do przodu - tzn jesli np ktos jest nerwowy i po zamknieciu samochodu potem bawiłby sie przyciskiem pilota i powiedzmy wcisnal go 300 razy to potem przy probie otworzenia samochodu niestety odbiornik nie zrozumie co pilot nadaje. I wtedy chyba tez lekarstwem jest resynchronizacja. |
Autor: | karolkarol [ czw gru 04, 2008 6:39 pm ] |
Tytuł: | |
Jak się robi tą resynchronizacje? Poczytałem i faktycznie wygląda na to, żę zaprogramowanie pilota nie jest takie proste jak kliknąc i przekręcić:) No Ale co, tylko serwis ASO programuje piloty, czy od producenta? |
Autor: | Wika [ pt gru 05, 2008 12:35 pm ] |
Tytuł: | |
Mam bramę z napędem i tam faktycznie kluczyk( pilot ) można zaprogramować od drugiego ale żeby w autach to było możliwe , to by się chyba złodzieje ucieszyli . |
Autor: | pepe [ pt gru 05, 2008 1:19 pm ] |
Tytuł: | |
Chyba sie nie uciesza zlodzieje. Bo podana nizej procedura w zaden sposob nie jest do zlapania. Trzeba miec i pilota i klucz (obie rzeczy) aby to zrobic. Wlasciwie podobna do tej opowiesci z uruchomieniem, tylko zamiast uruchomienia jest otworzenie drzwi kluczem. Wyciag z instrukcji do W140 (z pierwszych lat - gdy bylo infrared). http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... resync.jpg |
Autor: | karolkarol [ ndz gru 28, 2008 12:44 pm ] |
Tytuł: | |
Witan ponownie ![]() Zczytałem eeprom z orginalnego pilota(uszkodzonego) i wgrałem go do drugiego pilota od w210 i niechce mi zadziałać, nie wiem czy to jest wina tego że pilot jest od w210 a nie od w140, czy poprostu nie wychodzi mi procedura synchronizacjji. Jeżeli ktos ma takie doświadczenia to byłbym wdzięczny za jakiekolwiek informacje. Pozdrawiam |
Autor: | VALENTINE123 [ wt gru 30, 2008 9:01 pm ] |
Tytuł: | |
karolkarol pisze: Zczytałem eeprom z orginalnego pilota(uszkodzonego) i wgrałem go do drugiego pilota od w210 i niechce mi zadziałać, nie wiem czy to jest wina tego że pilot jest od w210 a nie od w140, czy poprostu nie wychodzi mi procedura synchronizacjji
Też tak próbowałem w 124 z eepromem i bez powodzenia .Z tego co wyczytałem w WISie mozna dopisać za pomocą STAR Diagnosis do 6 pilotów .Myślę ze to jest tak zrobione ze kazdy pilot ma jakiś identyfikator ,który jest w tym procku zaszyty a, nie w eepromie ,dlatego skopiowanie eeproma nic nie daje bo konieczna jest wizyta w ASO zeby dodać tego pilota do obsługiwanych przez auto. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |