MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 12:11 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna
Autor Wiadomość
Post: sob sie 11, 2007 12:48 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:10 pm
Posty: 26
Jak w temacie... zatankowałem i po kilku kilometrach łubudu i koniec. Nie chce odpalić... na gazie czy by odpalił nie wiem bo centralka nie ma takiej opcji jak odpalenie z gazu. Co mogło się stać i ile mnie to może kosztować? :roll: Dodam, że na moment raz udało się odpalić ale poszarpał i zgasł...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 11, 2007 1:02 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob gru 11, 2004 10:27 pm
Posty: 1053
Lokalizacja: SOPOT (GAS) i (GSP)
Uszkodzeniu mogło ulec kilka rzeczy. Ale najprawdopodobniej odstrzeliło (spadła) rurkę przy przepływomierzu i zasysa fałszywe powietrze. Nie zapalisz ani na Pb ani na LPG dopóki nie założysz rurki.
Na przyszłość wzbogać troche mieszankę LPG (jak nie umiesz to jedź do gazownika i niech ustawi LPG "bogaciej"). Będzie trochę więcej palił ale będzie miał lepszego "kopa" i uchroni to Ciebie przed strzałami. LPG strzela jak ma za ubogą mieszankę z powietrzem.

_________________
Andrzej
W126 300SE '90 - chyba nikt nie ma większego wypasu VIN
W126 300SEL '86 - oryginalny lakier i bez rdzy
W126 300SE '86 - LPG od 1995r
W124 200D '86 - został dawcą dla wielu
W115 240D 3.0 - był ze mną 20 lat... sprzedany :(


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 11, 2007 10:16 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:10 pm
Posty: 26
A sam przepływomierz mógł zostać rozwalony? Bo wiem, że coś takiego często ma miejsce w BMW. Przepływomierz jest rozumiem gdzieś pod tą wielką puszką filtra powietrza tak?


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 11, 2007 10:30 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt maja 24, 2005 8:46 pm
Posty: 2195
Lokalizacja: [ZS] Szczecin
Cytuj:
A sam przepływomierz mógł zostać rozwalony?


Mogla sie przesunac klapa spietrzajaca w skrajnym przypadku wygiac.

_________________
Toyota MR2 2,0 '93
Chrysler Voyager 3,8 auto na zakupy :)
ex: S124 300TE 4matic '87 w świni, patyku i leniuchu
ex: Ford Escort MK II 75' 1,3GL
ex: Nissan Micra 1,3 RR Edition
Ex: W124 300E 4matic '87
[url=http://www.w114-115.org.pl/jomla/content/view/145/52/]RR Auto Szczecin-Pilchowo, ul. Staroleśna 1A[/url]


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 11, 2007 10:50 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:10 pm
Posty: 26
Zajrze tam dzisiaj i będę dalej Was męczył 8)


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 11, 2007 11:46 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn lip 24, 2006 12:35 pm
Posty: 1219
Lokalizacja: Wrocław
Tez tak mialem. Pierwsze co to sprawdz rzeczona rurke. Na jej koncu bedzie taka biala plastikowa przetyczka-trzeba pilnowac zeby jej nie zgubic bo wtedy kaplica, nie podlaczysz rurki.
Jesli po podlaczeniu rurki nadal nie bedzie chcial zapalic, albo bedzie pracowal nierowno to musisz zajrzec pod filtr powietrza, a wiec przeplywomierz albo w skrajnym przypadku uszczelka pod wtryskiem moze sie "wypluc" i nadal lapac powietrze.
Wzbogacenie mieszanki bedzie dobrym rozwiazaniem, oczywiscie po naprawieniu usterki.

_________________
Wojtek P. (Borys)
--------------------------------------------------------
'92 MB 124 260E Lalunia - automat, gaz, poducha, elektryka
'94 BMW R1100GS Balbinka, '95 Honda NTV 650 Honoratka, '60 Awo 425S
ex - '88 MB 124 200TD


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 12, 2007 8:59 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:10 pm
Posty: 26
Na szczęście to była tylko rurka ;) Dzięki za pomoc, pozdrawiam!


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sie 18, 2007 9:40 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:10 pm
Posty: 26
I znowu coś... ruszam i bez strzału tym razem - auto gaśnie i koniec. Nie mogę go zapalić a widać, że wąż jest na miejscu. Więc chyba czas do mechanika go zaholować :x


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 19, 2007 2:07 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
Było już 1000 rzy na ten temat i kolejny raz nie będzie opisywane, SZUKAJ!!!! :evil:

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 19, 2007 3:09 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:10 pm
Posty: 26
Hmm szukałem ale nie znalazłem więc napisałem... a powiedzcie mi: przy takim osprzęcie jest gdzieś założony elektrozawór odcinający benzyne? Bo skoro jest iskra a auto nie pali na benzynie a zgasło właśnie na gazie bez żadnego wystrzału to może coś nie tak z centralką albo właśnie doprowadzeniem napięcia do elektrozaworów. Pompa paliwa słysze, że pracuje... i jeszcze jedno pytanie - od czego jest czujnik, którego gniazdo jest między 5 a 6 cylindrem? Może to ten od temperatury?


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sie 19, 2007 6:44 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn sty 16, 2006 12:43 am
Posty: 33
Lokalizacja: Kraków
Wyciągnij - odłącz z gniazda przekaźnik pompy paliwa, przełącz bezpośrednio na lpg jeśli masz taką możliwość w przełączniku i spróbuj odpalić na lpg jeśli elektrozawór się włączy głośnym cyknięciem. Gdyby nie chciał się włączyć to możesz go na krótko mostkiem z baterii + jeśli ustalisz biegun dodatni na elektrozaworze.
Może go zalewać pb i lpg. Centralka byłaby uszkodzona.
Opisywałem to niedawno. Powinieneś znaleźć.

_________________
KRAKÓW
DB126 260SE '86 ex 126 280SE '84 ex 126 500SEL '80 ex 123 300D '80 ex 123 240D '79 i inne niż DB


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 21, 2007 7:20 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:10 pm
Posty: 26
No więc... auto jest u mechanika, który po krótkiej analizie stwierdził, że to przepływomierz bo paliwo raz nie leci a raz go zalewa - dosłownie. Nieciekawie moim zdaniem


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 21, 2007 9:30 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
michal83 pisze:
No więc... auto jest u mechanika, który po krótkiej analizie stwierdził, że to przepływomierz bo paliwo raz nie leci a raz go zalewa - dosłownie. Nieciekawie moim zdaniem


To jakiś dobry mechanik, bo nie wiem gdzie on znalzał przepływomierz w tym aucie [szalone] prawdopodobnie chodzi mu o rozdzielacza paliwa i jak znam życie to wciągnie Cię w niepotrzebne wydatki, bo Ci mechanicy co nie potrafią nazwać elementu w aucie mają metodę wymiany wszystkiego na chybił trafił, szansę na naprawę masz jak szansa na wygrana w LOTTO, współczuję. :(

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 21, 2007 10:37 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw lip 12, 2007 11:10 pm
Posty: 26
Ale... a ta klapa między filtrem powietrza a przepustnicą to co jak nie przepływomierz?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sie 21, 2007 11:35 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt wrz 10, 2002 9:54 pm
Posty: 3156
Lokalizacja: prawie Poznań
michal83 pisze:
Ale... a ta klapa między filtrem powietrza a przepustnicą to co jak nie przepływomierz?


Przepływomierz z definicji mierzy przepływ czegoś?

Ta klapa niczego nie mierzy tylko reguluje ilość dostarczanego (dawkuje) paliwa, sprawdź czy na 100% jest idealnie równa i nie dotyka ścianek gardziela w spoczynku. Jeżeli będzie się zacinać lub bedzie krzywa to auto będzie się zalewało lub nie odpali bo nie dostarczy paliwa.

_________________
230TE S123 E23'85; 560SEC C126 E56'90; 450SEL W116 E69'75; 280CDI 4MATIC E30D'07
Pozdrowienia z Wielkopolski
604-18-22-31
EX W201E20'86; W124E26'90; W116E28'79; C123E28'81; C126E56'90; C126E56'87; R107E28'78; W126E42'90; R107E50'84; R107E50'88;R129E50'98


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 53 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 4 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl