Krytyczna jest wielkość gruszki. Są 3 rodzaje, małe, średnie i duże.
Na poniższym zdjeciu masz najpopularniejsze - małą i średnią. Bez ASD
Gruszki średnie z ASD mają przymocowane na wyjściach flansz na półosie siłowniki (widać je).
Mosty o różnych wielkosciach gruszek bez zmiany wału napędowego nie są zamienne - co widać na zdjęciach. Most z ASD i bez nie są zamienne bez wymiany półosiek.
Duża gruszka występuje w niektórych 300 i 320, oraz najmocniejszych 400-500 i wygląda zupełnie inaczej - ma dekle mocujące wyjścia na półośki przykręcone śrubami. To są mosty stosowane pierowntnie w W140
Mosty 3.06 i 3.07 z uwagi na przełożenie różnią się pomijalnie ale pewnie mają inną wilekość gruszki, inną średnicę kół i z tego powodu inną liczbę zębów i drobne różnice w przełożeniu.
A co by było fachowo to most nie ma "gruszki" tylko pochwę, ale coraz to odchodzi się od tej nomenklatury
