MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Co sądzicie - USZCZELNIACZ CHŁODNICY K2 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=37847 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | superbzorr [ sob gru 13, 2008 3:02 pm ] |
Tytuł: | |
Mam pytanie, troszeczkę przepuszcza mi chłodnica w dolnym rogu (kapie powolutku), byłem w sklepie i zaproponowano mi USZCZELNIACZ CHŁODNICY K2 Turbo "Stop Leak" Made in USA w postaci drobnych cząsteczek, proszku, przypominającego drobniutkie opiłki matalu... W instrukcji jest napisane żeby wsypac je do ciepłego płynu jak się chłodnica trochę nagrzeje.... Czy ktoś z was ma zdanie, doświadczenie jakieś na dany temat... Czy to może pomóc...??? <br>Dodano po 18 minutach.:<br> A po wsypaniu tego preparatu, jak mają byc ustawione pokrętła ogrzewania otwarte czy zamknięte..??? |
Autor: | ukaniu [ sob gru 13, 2008 3:14 pm ] |
Tytuł: | |
Uważasz, że na forum Miłośników samochodów ktoś powie Ci - syp, nie żałuj sobie! - chyba żartujesz!?. Jak cieknie to wymontować chłodnicę i dac do klejenia. Ja własnie przechodzę atak plag egipskich i też wycieka mi płyn z tym, że koło pompy - własciwie na łączeniu pompy z blokiem - silnik M103. |
Autor: | superbzorr [ sob gru 13, 2008 3:21 pm ] |
Tytuł: | |
ukaniu pisze: Uważasz, że na forum Miłośników samochodów ktoś powie Ci - syp, nie żałuj sobie! - chyba żartujesz!?...
Chyba właśnie od tego jest forum... aby dzieli się włąsnymi spostrzeżeniami i radami... Może ktoś z klubowiczów będzie mógł mi doradzi..??? |
Autor: | bary123ce [ sob gru 13, 2008 3:44 pm ] |
Tytuł: | |
superbzorr poszukaj w archiwum a zobaczysz, że uszczelniaczy nie można używać do ratowania chłodnicy a jedynie po to aby w trasie wsypać to g...o i dojechać do mechanika żeby wymienić chłodnicę. NIE POLECAM STOSOWANIA!! Zabijesz całą chłodnicę!! |
Autor: | kali [ sob gru 13, 2008 3:46 pm ] |
Tytuł: | |
superbzorr pisze: Może ktoś z klubowiczów będzie mógł mi doradzi..??? no właśnie kolega doradził,ukaniu pisze: Jak cieknie to wymontować chłodnicę i dac do klejenia.
ja ze swojej strony mogę dodać, że można jeszcze wymienić chłodnicę na sprawną. Mnie się wydaje, że takie preparaty powinno się stosować awaryjnie to znaczy jedziesz sobie w długą podróż, patrzysz cieknie chłodnica, nalewasz takie opiłki do płynu, leci mniej, dojeżdżasz do warsztatu i wymieniasz chłodnicę na nową, a ta stara na złom. Używać to do naprawy i jeździć, uważając, że chłodnica naprawiona, no chyba nie bardzo ? |
Autor: | sniechu19 [ sob gru 13, 2008 4:18 pm ] |
Tytuł: | |
nie polecam te uszczelniacze zatykają małe dziurki ale i oblepiają wszystko co sie da. Układ chłodzenia traci na wydajności i ogólnie robi sie syf w układzie. Kiedyś widziałem układ ratowany takimi preparatami i cienko to wyglądało.. Tak wiec odradzam !!!!! Uszczelniaczom mówimy stanowcze NIE |
Autor: | AndyS [ sob gru 13, 2008 4:26 pm ] |
Tytuł: | |
ukaniu pisze: wycieka mi płyn z tym, że koło pompy - własciwie na łączeniu pompy z blokiem - silnik M103. No to pompa do roboty. BMW (Bedziesz Miał Wydatki). ![]() |
Autor: | ukaniu [ sob gru 13, 2008 5:10 pm ] |
Tytuł: | |
AndyS pisze: No to pompa do roboty. BMW (Bedziesz Miał Wydatki).
![]() No niestety, z racji tego, że mam teraz co innego na głowie (szukam działki budowlanej) i mam strasznie napięty budżet przed świętami znalazłem na allegro inną używaną (pewnie najtańszy zamiennik) w stanie chyba? dobrym za 90zł. Do tego kupię w ASO oring uszczelniający dekiel tylny i wymienię na wszelki wypadek. Robota i tak najwcześniej pewnie 23-24 więc mam zapas płynu na dolewkę. Swoją drogą za sensowny model tej pompy 700-800zł to nie jest tanio. Plagi egipskie niestety mnie trapią: mokry amortyzator z tyłu, cieknąca lekko nagrzewnica, takie najdroższe drobiazgi z normalnej "eksploatacji", amortyzatorek napinacza (napinacz ma z rok) ![]() Przepraszam musiałem się wyżalić ![]() |
Autor: | holyfido [ sob gru 13, 2008 8:08 pm ] |
Tytuł: | |
Mnie tam kiedyś taki preparat uszczelnił chłodnicę. Co pozwoliło funkcjonować jakiś czas na starej. Czy to zatyka kanały? Według instrukcji, to nie. Ponieważ w płynie chłodniczym zachowuje ciekłą postać. Dopiero w kontakcie z powietrzem zastyga. Tak czy siak, u mnie, dopiero po wymianie chłodnicy na zamiennik (tani...) Temperatura przestała wzrastać ponad 80C, a płyn przestał mieć kolor rdzawy, teraz jest czysty. Stara chłodnica jeszcze leży w garażu, bo ma radiator miedziany ![]() Łatwy w naprawie (wystarczy cyna, żeby porządnie naprawić). |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob gru 13, 2008 9:14 pm ] |
Tytuł: | |
sa tez na rynku uszczelniacze ktore nie zawieraja tych opiłkow i sa bardzo dobre- u kolegi sie lało w oplu z V6 a tam dostep jest tragiczny do wszystkiego ![]() ![]() |
Autor: | Chuck Norris [ ndz gru 14, 2008 11:39 pm ] |
Tytuł: | |
do jakiego motoru potrzebujesz tej chłodnicy???? bo w opisie masz takiego mercedesa jak ja maybacha... mam jedną dobrą nienaprawianą... a do jakiego motoru to teraz ty sie domyśl... |
Autor: | WALDORFF [ pn gru 15, 2008 1:46 am ] |
Tytuł: | |
sniechu19 pisze: nie polecam te uszczelniacze zatykają małe dziurki ale i oblepiają wszystko co sie da.
Układ chłodzenia traci na wydajności i ogólnie robi sie syf w układzie. Kiedyś widziałem układ ratowany takimi preparatami i cienko to wyglądało.. Tak wiec odradzam !!!!! Uszczelniaczom mówimy stanowcze NIE Mam zgoła inne spostrzeżenia. Od ponad pół roku jeżdżę bez wycieków...powoli sączyło się z chłodnicy, więc dosypałem specyfiku i postąpiłem zgodnie z INSTRUKCJĄ. Żadnych negatywnych zmian nie stwierdzam. Warto przeczytać ulotkę dołączoną do specyfiku. Z tym "proszkiem" w układzie chłodzenia nie jeździ się NA STAŁE! _________________ |
Autor: | superbzorr [ pn gru 15, 2008 8:44 am ] |
Tytuł: | |
Chuck Norris pisze: do jakiego motoru potrzebujesz tej chłodnicy???? bo w opisie masz takiego mercedesa jak ja maybacha...
mam jedną dobrą nienaprawianą... a do jakiego motoru to teraz ty sie domyśl... Ja mam MB 124 2,5 diesel (bez turbiny i bez klimy), skrzynia manual. <br>Dodano po 1 minutach.:<br> a jaka cena za tą chłodnicę i gdzie odbiór..? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |