MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest śr sie 06, 2025 4:25 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: pt gru 26, 2008 2:13 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn maja 19, 2008 5:11 pm
Posty: 10
Witam serdecznie,
Mam taki problem, jak w temacie. Wczoraj dopiero zauważyłem, że nie rygluje mi się klapa bagażnika po zamknięciu z centralnego. Od czego zatem zacząć poszukiwania usterki Panowie? PS. Ciekawe ile już tak jeździłem z tą niezamkniętą klapą ;)

_________________
W210 E290TD '97


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 26, 2008 6:19 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 4:54 pm
Posty: 33
Hm...ja mialem podobnie jak mi ta "raczka" ktora sie otwiera klape blokowala...nazbieralo sie brudu i jak otwieralem to ona nie odbijala i wtedy klada bagaznika nie chciala sie ryglowac...

_________________
S210 E280 4MATIC ELEGANCE 1997


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 26, 2008 6:24 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn maja 19, 2008 5:11 pm
Posty: 10
Nie wiem czy dobrze zrozumialem z ta raczka, ale tu w okularze jest tak ze wciskasz ta wkladke z zamkiem zeby otworzyc bagaznik, i u mnie ona normalnie wraca. Moze to cos z elektryka np?

_________________
W210 E290TD '97


Na górę
 Tytuł:
Post: pt gru 26, 2008 10:06 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: wt kwie 08, 2008 4:54 pm
Posty: 33
Hm...kurde...wiesz ja mam kombi i moze dlatego jest inaczej...bo ja nad tablica rejestracyjna, pod listwa mam taka klamke do otwierania klapy bagaznika i przez to ze ona nie odbijala to mi sie nie chcial bagaznik ryglowac...moze w sedanie jednak jest inaczej...jesli tak to sory za wprowadzanie w blad...

_________________
S210 E280 4MATIC ELEGANCE 1997


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 27, 2008 1:09 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn maja 19, 2008 5:11 pm
Posty: 10
Ok, ale dzieki za info ;) A tak wogole, slyszalem Panowie, ze tutaj caly ten system ryglowania jest hydrauliczny, tzn. do zamkow doprowadzone sa przewody ze sprezonym powietrzem i to ono wlasnie porusza ryglami. Prawda to? Bo jesli tak to moze po prostu gdzies mi taki przewodzik sie zsunął...?

_________________
W210 E290TD '97


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 27, 2008 7:24 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Bartx pisze:
caly ten system ryglowania jest hydrauliczny, tzn. do zamkow doprowadzone sa przewody ze sprezonym powietrzem i to ono wlasnie porusza ryglami.


Jeżeli jakiś układ działa z wykorzystaniem powietrza - to jest to układ PNEUMATYCZNY a nie hydrauliczny


Bartx pisze:
Bo jesli tak to moze po prostu gdzies mi taki przewodzik sie zsunął...?


Raczej na to nie licz: jakby spadł, to cały układ ulegnie rozszczelnieniu. Przestanie wtedy działać całkowicie (lub częściowo)lub nastąpi znaczne opóźnienie jego działania.

Poniżej masz obrazek układu blokującego.
"71" blokuje zamek bagażnika
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... tralny.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: sob gru 27, 2008 8:00 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Ciezko to pokazac na EPC, u mnie w W202 przyczyna nie zamykania tylnej klapy bylo wyskoczenie ze swojego miejsca takiego trzpienia od ukladu pneumatycznego, ktory zamyka wkladke zamka. Znajomy mowil, ze to najprawdopodobniej w wyniku wczesniejszej stluczki, bo samoistnie to sie stac nie moglo, przynajmniej ja nie widze takiej mozliwosci, a nikt tam wczesniej nie grzebal.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 28, 2008 3:28 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pn maja 19, 2008 5:11 pm
Posty: 10
Hmm.... zajrzę do tej klapy od wewnątrz jeszcze, może coś się wyjaśni. Jakiś czas temu wymieniałem żaróweczki od podświetlenia tablicy, może wtedy coś zruszyłem....?

_________________
W210 E290TD '97


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz gru 28, 2008 3:51 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz paź 08, 2006 10:04 pm
Posty: 2233
Lokalizacja: Lublin
Odkrec dwie sruby, wyjmij zamek, pobaw sie pilotem i patrz czy trzpien sie rusza, u mnie sie ruszal, tylko co z tego, jak nie siedzial na swoim miejscu i nie ryglowal zamka. A jak to rzeczywiscie nieszczelnosc, to nasluchuj wszelkich sykow, specem od tego nie jestem, ale jak mialem nieszczelnosc w W124, to samochod wyraznie wolniej sie zamykal.

_________________
..technika idzie do przodu a dla mnie i tak czas sie zatrzymal w 98r..

*C124 E200 94r. brillantsilber *W124 250D 86r. taigabeige *W126 260SE 87r. nauticblau ex*W124 300D 92r. arcticweiss ex *S210 270CDI 01r. antrazitgrun *W202 C180 96r. brillantsilber ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl