MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

patelnia- jak to jest z rurami od powietrza.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=38087
Strona 1 z 1

Autor:  berts [ pn gru 29, 2008 3:06 pm ]
Tytuł:  patelnia- jak to jest z rurami od powietrza.

cześć
tak się zastanawiam czy ilość "rur" doprowadzających powietrze do patelni jest uzależniona od pojemności motoru?
u mnie jest tak:
Obrazek

inne 4,2 mają tak:
Obrazek

jest jakaś zależność? chciałbym do oryginału wrócić. Co do oryginalności patelni u mnie mam pewne wątpliwości.
Macie jakieś pomysły, czy montować to co się trafi i nie przejmować się? w sumie i tak w niczym pewnie nie przeszkadza druga "rurka" :)

Autor:  zegarek [ pn gru 29, 2008 3:58 pm ]
Tytuł: 

To dolne zdjęcie to oryginał. To u Ciebie to jakaś samoróbka.
Dwa doloty ma 560 i chyba nowsze 500
Skoro masz już dwa wejścia w puszce i przy przednim pasie (oryginalnie powinno być u Ciebie jedno), to dokup w ASO dwie rury doprowadzające powietrze do puchy, bo i tak te silniki głodują jeśli chodzi o powietrze.

Tylko nie wiem jak to zniesie Twoje LPG [zlosnik]

A dwa doloty w 560 wyglądają tak:
Obrazek

Autor:  berts [ pn gru 29, 2008 4:27 pm ]
Tytuł: 

zegarek pisze:
Tylko nie wiem jak to zniesie Twoje LPG


właśnie jestem na etapie demontażu owego LPG, także chyba tego nie zniesie :) dlatego szukam nowej puchy, ta co mam jest poprzerabiana przez gazowników, coś tam dodali coś obcięli. A poza tym stara jest powyginana od wystrzału gazu.

Autor:  CZUWOJ [ pn gru 29, 2008 4:54 pm ]
Tytuł: 

W mojej 420 z 89r. są dwa węże tak jak na zdjęciu tej 560.

Autor:  sneer [ pn gru 29, 2008 6:31 pm ]
Tytuł: 

CZUWOJ pisze:
W mojej 420 z 89r. są dwa węże tak jak na zdjęciu tej 560.


u mnie 420 z 1986 jest jeden
Obrazek

Autor:  Janfocus [ pn gru 29, 2008 6:39 pm ]
Tytuł: 

500 z '89 też ma dwie :)

Autor:  berts [ pn gru 29, 2008 7:26 pm ]
Tytuł: 

Patrząc na przedni pas u mnie również wygląda jak by miały być dwa wejścia, po obu bokach chłodnicy są miejsca na rury. Dziwna sprawa [szalone]

Autor:  CZUWOJ [ pn gru 29, 2008 8:13 pm ]
Tytuł: 

Obrazek

Wg tego powinieneś mieć dwie rurki.

Autor:  Marcin1981 [ śr gru 31, 2008 11:32 am ]
Tytuł: 

Podczepiając się pod temat, to czy jeśli jedną z rur doprowadzających powietrze do filtra mam przetartą, to czy może mieć to jakiś wpływ na zachowanie się silnika?

Autor:  Janfocus [ pn sty 05, 2009 11:09 am ]
Tytuł: 

CZUWOJ pisze:
Wg tego powinieneś mieć dwie rurki.

tak, ale Kolega pisał o M116 :)


Marcin1981 pisze:
Podczepiając się pod temat, to czy jeśli jedną z rur doprowadzających powietrze do filtra mam przetartą, to czy może mieć to jakiś wpływ na zachowanie się silnika?

nie sądzę aby miało to większe znaczenie, prawa rurka ma otwór od strony chłodnicy... Może pokaż jak wygląda u Ciebie to przetarcie

Autor:  zegarek [ pn sty 05, 2009 11:40 am ]
Tytuł: 

Janfocus pisze:
CZUWOJ pisze:
Wg tego powinieneś mieć dwie rurki.

tak, ale Kolega pisał o M116 :)



Cytuj:
Since engine output increase 09/87 all engines in model 126 have been fitted with a double snorkel.


Jak wszystkie to wszystkie. W M116 też podnieśli kompresję. Wynika zatem, że dwie rurki powinny być.

Autor:  CZUWOJ [ pn sty 05, 2009 11:43 am ]
Tytuł: 

Cytuj:
tak, ale Kolega pisał o M116


Wiem o czym pisał :)

Tam jest napisane że dwie rurki mają M117 a od 1987r również pozostałe(V8 oczywiście)

Tu jest potwierdzenie jakby co

Obrazek[/quote]

Autor:  Janfocus [ pn sty 05, 2009 2:39 pm ]
Tytuł: 

zegarek pisze:
ak wszystkie to wszystkie. W M116 też podnieśli kompresję. Wynika zatem, że dwie rurki powinny być.


CZUWOJ pisze:
Wiem o czym pisał


sorry nie doczytałem :)

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/