MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 10:14 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr sty 07, 2009 8:59 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 07, 2009 8:36 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Puławy
Witam

Z nastaniem tych zimnych dni moja V-Klasa V220 CDI rok 2000 nie nagrzewa się w ogóle czyli strzałka temp. nie dochodzi nawet do połowy 40.
W lecie zauważyłem że samochód nie nagrzewał się do 90 max to było 60 no chyba że stałem w korkach.
Sprawdziłem górny wąż wchodzący do chłodnicy i jest on po prostu ciepły a na pewno nie gorący natomiast dolny jest zimniuteńki, chłodnica zimna.

Więc zamówiłem dzisiaj nowy termostat.
Czy po wymianie termostatu muszę odpowietrzyć układ chodzenia?
Jeśli tak to jak to się robi.

Czy ktoś z Was posiada schemat gdzie znajduje się termostat w silniku Vito 2.2 CDI?

Z góry dziękuje za pomoc.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2009 9:30 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Tutaj cała procedura:
Obrazek Obrazek

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2009 9:41 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 07, 2009 8:36 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Puławy
super - wielkie dzięki.

a czy muszę odpowietrzać jakoś układ po wymianie czy sam sie odpowietrzy ?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 07, 2009 10:37 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Sam się odpowietrzy. Zalewasz płynem i odpalasz. Musi pochodzić aż do normalnej temp. pracy, tzn. żeby termostat się otworzył. Dobrze też otworzyć ogrzewanie dla odpowietrzenia nagrzewnicy. Potem dajesz mu wystygnąć, uzupełniasz płyn i po sprawie.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
 Tytuł:
Post: śr sty 14, 2009 8:38 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 07, 2009 8:36 pm
Posty: 10
Lokalizacja: Puławy
termostat wymieniony - ponad 4 godziny roboty.
Po wymianie miałem problem z zapaleniem (zapowietrzony układ paliwowy) ale po dłuższym kręceniu rozrusznikiem zapalił.
Dzięki za pomoc.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl