MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 2:08 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Pożera prąd
Post: sob sty 10, 2009 2:12 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 22, 2008 3:59 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Polska, PCT
Witam. Mam problem w moim w140. Mianowicie po 2-3 dniach nie odpalania akumulator jest pusty. :x A jeśli się podłączy i się dotyka to iskra taka że konia by zabiła :P
Pomóżcie panowie, gdzie on tak pożera ten prąd. Dodam że nic nie słychać w środku jak i na zewnątrz (brak buczenia, wirowania itp.) :lol:
Pozdrawiam ;)

_________________
Lancia Lybra 2.0i 20V
Peugeot 205 1.6i Automatic
Truck:Volvo FH12 420 Globetrotter XL
Brak Gwiazdy...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2009 2:59 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz cze 17, 2007 12:41 pm
Posty: 168
Lokalizacja: Swietokrzyskie
Speedy zmierzyć amperomierzem prąd upływu na postoju. Wypinać kolejno bezpieczniki i szukać zlodizeja. Przyjrzeć sie alarmowi i podobnym bajerom. Ze szklanej kuli nikt nie poda celnej odpowiedzi

_________________
w201 2.0D '87
Szukam Pracy. Fizyk techniczny


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2009 3:25 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
A może aku to już szrot ! ! ! Najpierw to zobacz a później się baw w jakieś pomiary. A jak nie masz pojęcia o elektryce to serwis MB (śmigasz CL600 "bez gazu 8) "to Cię stać [zlosnik] )

_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy

nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2009 5:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 22, 2008 3:59 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Polska, PCT
sniechu19 pisze:
A może aku to już szrot ! ! !

Nie sądzę, aczkolwiek może, ale to nie zmienia faktu że pożera mi prąd. W ogóle zapłon wyłączony wszystko otwieram klapę no i jak odłączę - czy tam + i jak przyłożę że to iskra taaaaaka duża że mówię, konia by zabiło. Także coś musi brać ten prąd niezależnie od tego czy ako dobre czy nie.
jackie01 pisze:
zmierzyć amperomierzem prąd upływu na postoju. Wypinać kolejno bezpieczniki i szukać zlodizeja. Przyjrzeć sie alarmowi i podobnym bajerom

ok ok dziękuje koledze, zrobi się może trochę cieplej albo znajdę chwilę czasu to się zabiorę za to. Początkowo myślałem że to radio jest tym złodziejem(miałem już taki przypadek) ale po odłączeniu radia nic się nie zmieniło ;)


sniechu19 pisze:
to serwis MB (śmigasz CL600 "bez gazu "to Cię stać )

Ja zauważyłem że Ty/wy się mnie czepicie [oczko] czym to jest spowodowane? ;)

Moją opinię o gazie znacie i jej nie zmienię. Jakbym chciał jeździć oszczędnie to bym kupił 1.2 w benzynie i jeździł, a nie CL600 i przerabiał go na gaz, żeby było oszczędniej...
Pozdrawiam [zlosnik]

_________________
Lancia Lybra 2.0i 20V

Peugeot 205 1.6i Automatic

Truck:Volvo FH12 420 Globetrotter XL

Brak Gwiazdy...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2009 5:33 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Nie no spoko z tym gazem tylko czytając twój podpis można pomyśleć że gaziarzy :) masz za złomiarzy i to nie jest fajne.
Sory jeżeli ten tekst zabolał ale tak to odbieram i myśle że kilku innych śmigających na LPG też :)
Ale luzik wolność słowa i myśli :)
"pokój miłośniku MB :)"

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2009 5:52 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 22, 2008 3:59 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Polska, PCT
sniechu19 pisze:
Sory jeżeli ten tekst zabolał

Luzik :)
Dobrze, w końcu jesteśmy wielką rodziną MB także z tą chwilą, usunę ten podpis, ale nie obiecuje że kiedyś nie wróci :P
Przepraszam wszystkich których uraziłem tym podpisem, aczkolwiek moim zdaniem jest on prawdziwy. [oczko]

_________________
Lancia Lybra 2.0i 20V

Peugeot 205 1.6i Automatic

Truck:Volvo FH12 420 Globetrotter XL

Brak Gwiazdy...


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2009 7:02 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt sie 19, 2005 3:53 am
Posty: 3996
Numer GG: 3939571
Lokalizacja: Zielona Góra
Gdzieś mi o uszy się obiło, że dociąganie może zżerać prąd. Działa bez zarzuty? trzyma?

_________________
S124 E300 TDT '95
W124 500E '92
W124 E320CE ' 95
W124 220E '93
S124 280TE '92
W140 500SE '94


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2009 8:27 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Za bardzo się tym iskrzeniem nie emocjonuj - w nowszych modelach to tylko taki pierwszy impuls (dla przykładu naładowanie kondensatorów w sterownikach) a po pewnym czasie pobierany prąd powinien spaść.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2009 10:23 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
u mnie podobnie zjadała prąd żarówka w kufrze -bo wyłącznik padł i po zamknięciu dalej się świeciło...

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Na górę
 Tytuł:
Post: sob sty 10, 2009 10:39 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 22, 2008 3:59 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Polska, PCT
bary123ce pisze:
Gdzieś mi o uszy się obiło, że dociąganie może zżerać prąd. Działa bez zarzuty? trzyma?

Drzwi działają bez zarzutu, tylko klapy mi nie dociąga... :-? Jak go kupiłem dociąganie było odłączone, czyli może to być przyczyna... Musiałbym odłączyć i zobaczyć wtedy... ale coś mi się wydaje że to nie to :)

_________________
Lancia Lybra 2.0i 20V

Peugeot 205 1.6i Automatic

Truck:Volvo FH12 420 Globetrotter XL

Brak Gwiazdy...


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 11, 2009 9:19 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lut 04, 2008 5:11 pm
Posty: 205
Gerri pisze:
Za bardzo się tym iskrzeniem nie emocjonuj - w nowszych modelach to tylko taki pierwszy impuls (dla przykładu naładowanie kondensatorów w sterownikach) a po pewnym czasie pobierany prąd powinien spaść.



dokładnie, wysoki poziom poboru to jakieś 3-4sek później spada, co nie zmienia faktu ze może u ciebie jest za dużo, ze swojej strony moge powiedzieć tyle, ze trzeba spróbowac na wyciągniętym kluyczyku bo 140 odcina wszyskie prądy dopiero jak wysuniemy kluczyk i słychać (brzdek :))

po za tym bez amperomierza nie można w ogóle czego kolwiek powiedzieć i wszelkie rady są zbędne, trzeba wiedzieć konkretnie ile tego prądu wtedy mozna mysleć.

_________________
W140-500SE-LPG sekwencja
W126-500SE-LPG blos

Gdybym chciał walczyć z każdym idiotą na forum brakło by mi życia.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 11, 2009 10:17 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 22, 2008 3:59 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Polska, PCT
w-126 pisze:
bez amperomierza nie można w ogóle czego kolwiek powiedzieć i wszelkie rady są zbędne, trzeba wiedzieć konkretnie ile tego prądu wtedy mozna mysleć.

ok, spróbujemy. A ten prąd to on ciągle tak bierze nawet jak wyciągnę kluczyk, i prąd bierze ciągle aż do momentu kiedy ako siądzie :(

_________________
Lancia Lybra 2.0i 20V

Peugeot 205 1.6i Automatic

Truck:Volvo FH12 420 Globetrotter XL

Brak Gwiazdy...


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 25, 2009 10:23 am 
Offline
postmajtek

Rejestracja: pt kwie 04, 2008 4:31 am
Posty: 38
Niedawno miałem podobny problem tylko że mi akumulator rozładowywało w jedną noc.

Odpinasz klemę i włączasz do obwodu szeregowo amperomierz.
W samochodach z alarmem i bogatą elektryką wynik pomiaru 1,5A jest normalny, u mnie po zamknięciu obwodu pokazywało 10-12 i po kilkudziesięciu sekundach spadało do 8A.
Wyciągasz kolejno bezpieczniki i powtarzasz pomiar.
U mnie za tak wielki pomiar odpowiedzialny był bezpiecznik 17 (seat booster i heater booster) a po jego wyjęciu prąd spadł do 1.5A.

_________________
W210 `99 220 CDI ex TAXI

WDB2100061AXXXXXX
Motor: 611 961


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 25, 2009 10:39 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
1.5A na wyłączonym aucie?!?!? Czyś ty chłopie sobie mocne kuku zrobił? Po wyłączeniu wszystkich aktywnych odbiorników i "uśpieniu auta", powinno ono pobierać grubo poniżej jednego ampera. Radio to kilkanaście mA, alarm do kilkudziesięciu (powinno zresztą być podane w instrukcji alarmu), zegarek też kilka mA. Sumując nie powinno być więcej niż 150.


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 25, 2009 12:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: sob lis 22, 2008 3:59 pm
Posty: 126
Lokalizacja: Polska, PCT
Z tego co zauważyłem W140 często zdarza się że w jakiś sposób lubią pożerać prąd :P
A jeśli chodzi o mnie to temat uważam za zamknięty ponieważ auto zostało sprzedane.

_________________
Lancia Lybra 2.0i 20V

Peugeot 205 1.6i Automatic

Truck:Volvo FH12 420 Globetrotter XL

Brak Gwiazdy...


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl