MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Vito V220 CDI olej w interkulerze
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=38430
Strona 1 z 1

Autor:  pj77 [ śr sty 14, 2009 4:45 pm ]
Tytuł:  Vito V220 CDI olej w interkulerze

Witam

Wczoraj podczas zmiany termostatu musiałem zdjąć rurę od interkulera. Okazało się że w chłodnicy interkulera jest czarny olej - dlaczego ?

oto zdjęcia
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Autor:  Janfocus [ śr sty 14, 2009 4:54 pm ]
Tytuł: 

zdjęcia nie działają...
ale z opisu wynika że turbo leje olejem...

Autor:  stanski61 [ śr sty 14, 2009 4:58 pm ]
Tytuł: 

Zdjęcia działają i na 99% masz turbo do regeneracji.

Autor:  pj77 [ śr sty 14, 2009 4:59 pm ]
Tytuł: 

zdjecia u mnie sie wyswietlaja dziwne.

Turbo jak zalancza sie to je ledwo slychac a prawie wczale. Zalancza sie ponad 2500 obrotow, nie wiem przy ilu powinno.
Czy mam spuscic ten olej jakos z chlodnicy?

Czy zapchany EGR moze byc tego przyczyna?

Jaka moze byc cena regeneracji turbiny? Czy lepiej kupić nową?

Autor:  master [ śr sty 14, 2009 8:24 pm ]
Tytuł: 

Nie martw sie - dopóki nie leci za mocno (w granicach rozsądku) to można z tym jeździć - nawet nowe/regenerowane turbiny puszczają czasem troche oleju - przy tych obrotach to nic nadzwyczajnego.
Co do odgłosu to turbo słychać podczas jazdy - gazując na postoju ledwo ją słychać. Poza tym nie jest to VW - te silniki nie są aż tak wyżyłowane.
Zapchany EGR tym błotem jest spowodowany przedewszystkim niską jakością paliwa ... połączenie tych spalin z olejem tworzy właśnie tą maź.
Teraz kwestia nowa czy regenerowana ... no cóż - są różne ceny i różna jakość wykonania. można regenerować i za 500 zł, ale można też za 2500 - co wcale nie oznacza, że będzie lepiej zrobiona... <br>Dodano po 2 minutach.:<br> aha - jak intercooler sie poci to oznacza, że jest nieszczelny

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ śr sty 14, 2009 9:07 pm ]
Tytuł: 

głos rozsadku 8) Panowie KAZDY turbodiesel ma olej w dolocie -jest to olej z odpowietrzenia silnika ....poprostu opary oleju z odmy zanieczyszczaja dolot.Jest to normalne i nic się z tym niezrobi ...absolutnie nic.Dopuki niebierze oleju 1 litr na 1000km to jest ok .Ile zuzywa oleju od wymiany do wymiany?

Autor:  pj77 [ czw sty 15, 2009 1:33 am ]
Tytuł: 

dodatkowy objaw to słaba moc powyżej 3000 obrotów - kręći się czasem do 4500 ledwo ale powyżej 3000 niema kopa - tona trójce na czwórce czwórce to jeszcze wolniej.
Coś zapchane, coś proponujecie sprawdzić?

Autor:  SUZI2005 [ ndz lut 22, 2009 12:38 pm ]
Tytuł:  olej w.........

jest jeden sposób na to żeby nie było oleju w przewodach i intercoolerze trzeba odłączyć przewód odpowietrzania silnka [zlosnikz] od rury zasysającej powietrze do turbo będziesz mieć czyściutkie rury i wszystko co jest za nimi [usmiech] jest to niezgodne z prawem ale daje pozytywny efekt powietrze zasysane nie będzie podgrzewane oparami z ciepłego silnika /jeśli trzeba pomogę rozwiązać ten problem/

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/