MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Vito V220 CDI olej w interkulerze https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=38430 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | pj77 [ śr sty 14, 2009 4:45 pm ] |
Tytuł: | Vito V220 CDI olej w interkulerze |
Witam Wczoraj podczas zmiany termostatu musiałem zdjąć rurę od interkulera. Okazało się że w chłodnicy interkulera jest czarny olej - dlaczego ? oto zdjęcia ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Janfocus [ śr sty 14, 2009 4:54 pm ] |
Tytuł: | |
zdjęcia nie działają... ale z opisu wynika że turbo leje olejem... |
Autor: | stanski61 [ śr sty 14, 2009 4:58 pm ] |
Tytuł: | |
Zdjęcia działają i na 99% masz turbo do regeneracji. |
Autor: | pj77 [ śr sty 14, 2009 4:59 pm ] |
Tytuł: | |
zdjecia u mnie sie wyswietlaja dziwne. Turbo jak zalancza sie to je ledwo slychac a prawie wczale. Zalancza sie ponad 2500 obrotow, nie wiem przy ilu powinno. Czy mam spuscic ten olej jakos z chlodnicy? Czy zapchany EGR moze byc tego przyczyna? Jaka moze byc cena regeneracji turbiny? Czy lepiej kupić nową? |
Autor: | master [ śr sty 14, 2009 8:24 pm ] |
Tytuł: | |
Nie martw sie - dopóki nie leci za mocno (w granicach rozsądku) to można z tym jeździć - nawet nowe/regenerowane turbiny puszczają czasem troche oleju - przy tych obrotach to nic nadzwyczajnego. Co do odgłosu to turbo słychać podczas jazdy - gazując na postoju ledwo ją słychać. Poza tym nie jest to VW - te silniki nie są aż tak wyżyłowane. Zapchany EGR tym błotem jest spowodowany przedewszystkim niską jakością paliwa ... połączenie tych spalin z olejem tworzy właśnie tą maź. Teraz kwestia nowa czy regenerowana ... no cóż - są różne ceny i różna jakość wykonania. można regenerować i za 500 zł, ale można też za 2500 - co wcale nie oznacza, że będzie lepiej zrobiona... <br>Dodano po 2 minutach.:<br> aha - jak intercooler sie poci to oznacza, że jest nieszczelny |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ śr sty 14, 2009 9:07 pm ] |
Tytuł: | |
głos rozsadku ![]() |
Autor: | pj77 [ czw sty 15, 2009 1:33 am ] |
Tytuł: | |
dodatkowy objaw to słaba moc powyżej 3000 obrotów - kręći się czasem do 4500 ledwo ale powyżej 3000 niema kopa - tona trójce na czwórce czwórce to jeszcze wolniej. Coś zapchane, coś proponujecie sprawdzić? |
Autor: | SUZI2005 [ ndz lut 22, 2009 12:38 pm ] |
Tytuł: | olej w......... |
jest jeden sposób na to żeby nie było oleju w przewodach i intercoolerze trzeba odłączyć przewód odpowietrzania silnka ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |