MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 7:45 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 15, 2009 9:09 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: czw wrz 27, 2007 7:00 am
Posty: 187
Lokalizacja: Kęty
Witam już czytałem wszystkie posty i nie znalazem odpowiedzi na moje pytanie. Nowo kupiony samochód 560 SEC ma takie objawy jak

ABS: przy dojeździe do skrzyżowania jak ma kolo 5 km/h zaczyna bić po pedale i słychać jak się pompka załącza. Z tego co czytałem to możne być walnięty czujnik sprawdziłem na oscyloskopie tak faktycznie prawy przód mial cos nie teges z wykresem wiec go wymieniłem dodam ze przed wymiana strasznie slabo hamowal na sliskim ale po wymianie staje odrazu lecz bicie po pedale nadal jest.

TEPOMAT I ASR NIE DZIALAJA: z tego co czytalem asr bierze predkosc z czujnikow z absu. Po odpaleniu auta swieci sie kontolka ASR wiec system nie dziala. rozpedzal auto tak do 80 km/h wlaczam tepomat i tez nie dziala. rozkopalem cale auto i nic znalalzem pomierzylem kable popatrzylem na kostki wszystko jest ok ale nie dziala dalej ze schematu co mnie zadziwilo to ze komputer tempomatu jest inny niz ja mam w aucie i za licznikiem powinna byc kostka ktora jest rozgaleziona kablem pradowym do tepomatu abs i asr powinno sie tam znajdowac 6 kabli a ja mam 3 :/ elektryczny pedal przyspieszania pedal hamulca wszystko sprawdzone mecze sie juz 2 tydzien nie chce jechac do ASO bo szczerze powiem nie mam tyle kasy. macie moze jakis pomysl lub serwis w miare tani co by mi to zrobil?

Z gory dzieki pozdrawiam.

_________________
MB 124 300CE +LPG 89r.
Opel Corsa +LPG 93r.

http://www.youtube.com/watch?v=DrsJusis ... re=related


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 16, 2009 9:16 am 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz kwie 08, 2007 11:42 pm
Posty: 966
Lokalizacja: Wrocław
Przy tempomacie, co sam przerobiłem, pada najczęściej sam sterownik. W moim wystarczyło powymieniać kondensatory elektrolityczne i ożył.

_________________
MB W126 560SEC Lorinser 1986 r.
MB W124 E320 Coupe 1995 r. - ex
Alfa Romeo Brera 2.4JTDM '07 -ex
MB W201 190E 2.0 KAT 1992 r.
Nissan 350z '08 (480KM TT)
Ferrari Testarossa '91
Intrall Lublin III '05
2oo: Honda CBR 1000RR '08
Aprilia RSV4


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl