MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Wariujący podajnik pasów https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=38561 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | butek22 [ wt sty 20, 2009 5:28 pm ] |
Tytuł: | Wariujący podajnik pasów |
Prawy podajnik od jakiegoś czasu dziwnie się zachowuje wysuwa się i wsuwa na okrągło, raz wysunie się do końca po czym wsunie z powrotem, a niekiedy tylko lekko wychodzii z boczka i chowa się z powrotem i tak naokrągło. Zdjołem boczek drzwiowy szukając jakiegoś powodu wariacji podajnika, ale nic dziwnego nie zauważyłem, być może któryś mikrowłącznik nie działa parwidłowo, , czy ktoś będzie wiedział od czego są poszczególne mikrowłączniki? Oto ich zdjęcia, dodam iż ten jeden zaznaczony nie jest włączany w żadnym trybie pracy podajnika ![]() ![]() |
Autor: | rolbas [ wt sty 20, 2009 5:56 pm ] |
Tytuł: | Re: Wariujący podajnik pasów |
butek22 pisze: Prawy podajnik od jakiegoś czasu dziwnie się zachowuje wysuwa się i wsuwa na okrągło, raz wysunie się do końca po czym wsunie z powrotem, a niekiedy tylko lekko wychodzii z boczka i chowa się z powrotem i tak naokrągło.
IMO zachowanie moze byc spowodowane albo: 1) ciezko dzialajacym mechanizmem wysuwania przes co sterownik odczuwa to jako blokade podajnika (mialem taka sytuacje ze zapialem pas na tyl zapisajac fotelik dzieciecy i pas sie szybko skonczyl no i podajnik zwariowal, przod - tyl , przod -tyl ) 2) uszkodzeniem samego sterownika od podajnika pasow Pdejrzewam, ze krancowki sa tylko od pozycji skrajnych zeby sterownik wiedzial jak ma sie zachowac gdy sygnal dotrze do niego. |
Autor: | Mor [ wt sty 20, 2009 7:58 pm ] |
Tytuł: | |
W W126 w podajniku jest taka sprężynka którą reguluje się właśnie ten stan jaki opisujesz. Jeśli w tym systemie jest również coś takiego, należy zwiększyć napięcie tej sprężyny i bedziesz miał po problemie. |
Autor: | butek22 [ wt sty 20, 2009 8:33 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: W W126 w podajniku jest taka sprężynka którą reguluje się właśnie ten stan jaki opisujesz. Jeśli w tym systemie jest również coś takiego, należy zwiększyć napięcie tej sprężyny i bedziesz miał po problemie.
Włąsnie też szukałem regulacji tej sprężyny, taka regulacja jest również w 124CE, ale w W140 sprężyna jest bez regulacji, jest jakaś inna metoda? |
Autor: | Mor [ wt sty 20, 2009 9:08 pm ] |
Tytuł: | |
Może to coś pomorze: ?? ![]() ![]() ![]() |
Autor: | sniechu19 [ śr sty 21, 2009 2:47 pm ] |
Tytuł: | |
Mor skąd bierzesz takie fajne slajdy ![]() ![]() |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |