MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 9:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Post: sob sty 24, 2009 1:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Witam
Postanowiłem się zabrać za niedziałającą regulację wysokości a raczej kąta pochylenia klosza wewnętrznego lamp. No nie działa i już :(
Po rozkręceniu i dotarciu do przełącznika stwierdzam iż mam 2-przewodową regulację (są też 3 z tego co wyczytałem na forum)
Śledząc przewody stwierdzam że dojście od lamp do przełącznika jest i nie jest zapchane czy coś tam. Ale po odpaleniu auta na przewodzie dolotowym do włącznika (fioletowy) nie ma ani pod ani nadciśnienia. :(

I teraz pytanie gdzie szukać wpięcia tego przewodu? (nie chce rozkręcać całego kokpitu idąc drogą tego przewodu)

I co może być przyczyną że nie doprowadza pod albo nad ciśnienia?

Za pomoc z góry dziękuję :)

_________________
_________________________
W123 200D 84 ex
W124 250D 92 ex
W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)
W126 500sec - w trakcie odbudowy
W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy

nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 26, 2009 1:46 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
no co jest panowie ?? nikt nie wie?? :((
No nic sam będę z tym walczył

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 26, 2009 2:23 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Ja co prawda nie w 140,ale w zwykłym 123 doszedłem w prosty sposób dokąd biegną wężyki od regulacji.
Jedna osoba rusza przy kokpicie ,a druga obserwuje pod maską, który to przewód, jak nie tak, to wprowadź w jeden żyłkę i pod maska powinne być zawory jakby zwrotne , po odpięciu pokaże Ci się żyłka.
w 123 powietrze do tej regulacji biegnie wprost z dolotu, poprzez takie żółte zaworki.U mnie okazał się jeden uszkodzony.


Oczywiście w 140 może być to całkiem inaczej rozwiązane,ale moze akurat to jakis trop.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2009 1:00 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: ndz sty 25, 2009 12:23 am
Posty: 278
Po prostu przy wyłączonym aucie dmuchnij w ten przewód. I słuchaj, gdzie słychać wydostające się powietrze, a druga osoba niech słucha w tym samym czasie w komorze silnika.

I zassij jeszcze z przewodu idącego do reflektorów powietrze. Możliwe, że uszkodzenie jest gdzieś w reflektorach i ktoś po prostu odłączył wężyk.


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2009 7:26 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
sniechu19 pisze:
no co jest panowie ?? nikt nie wie??


Nawet jak ktoś nie wie, to od tego ma EPC.
Obrazek

Listwa rozdzielająca jest pod nogami pasażera.
Trzeba uważać, bo pod niektórymi końcówkami są automatyczne zaworki, zamykające króciec w momencie odłączenia przewodu od listwy.(żeby podciśnienie nie uciekało) Czasami wystarczy docisnąć niedziałający przewód do listwy i podciśnienie się pojawia.

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2009 1:35 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
Wielkie dzięki Panowie :)
Gerri było tak jak napisałeś docisnąłem przewód do rozdzielacza i działa :)) wielkie dzięki.
A tak na marginesie to skąd to EPC ściągnąć??
Na necie znalazłem coś takiego
http://mercedesforum.com/forum/showthread.php?t=31335

Ale to trochę miejsca zajmuje jakieś 3 płyty DVD i się zastanawiam czy to dobra wersja.

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2009 2:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
Nie wiem czy wiesz ale na necie jest zamieszczona uproszczona wersja EPC ale przeważnie ma to co potrzebne.
http://tinyurl.com/ash8g9

http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... 68&start=0

_________________
w124 400E 93'
s210 320CDI 00'
w201 3.0 24v 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt sty 27, 2009 6:13 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lut 27, 2008 3:20 pm
Posty: 189
O super o cos takiego mi chodziło wielkie dzieki za linka. W nastepnym tyg zabieram sie za rozbieranie szyberdachu i na tym EPC wszystko mam :)

Jeszcze raz dzieki za pomoc :)

_________________
_________________________

W123 200D 84 ex

W124 250D 92 ex

W140 300SE 91 ex wielkość ma znaczenie :) W140 RULEZZZ :)

W126 500sec - w trakcie odbudowy

W124 2.5TD `91 ciapek na dojazdy do pracy



nie MB: HONDA VFR 800 V-TEC `03


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl