MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 12:02 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Post: ndz sty 25, 2009 1:17 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
chcialem zamocować pod fotelem pasażera rozgałęziacz gniazd zapalniczki
potrzebuje dokladnie 3 wtyki; na radio CB, iPoda oraz na ładowarkę do telefonu (wpięta ciągle ze względu na korzystanie z nawigacji)
zazwyczaj wszystko pracuje na raz z mniejszymi przerwami...

gdzie najlepiej się wpiąć z takim przedłużaczem aby nie zaszkodzić instalacji?

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',

EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 25, 2009 3:08 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
Najlepiej wziąć napięcie z gnizda w popielniczce ,poprowadzić przewód koło dzwigni zmiany biegów ( pod drewnem) i wyjść obok fotela .Tam są wszędzie prowadzone przewody ,wiec będzie OK .Duza masa jest pod popielniczką ,na duzą śrubkę.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO
MB artykuły prasowe cz1
MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 25, 2009 4:36 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 10, 2007 9:17 pm
Posty: 407
Lokalizacja: Szczecin
A może warto kupić coś w tym stylu ?

http://tinyurl.com/c4s8r9

_________________
w124 400E 93'
s210 320CDI 00'
w201 3.0 24v 89'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 25, 2009 4:52 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
VALENTINE123 pisze:
Najlepiej wziąć napięcie z gnizda w popielniczce ,Duza masa jest pod popielniczką ,na duzą śrubkę.


tak zamierzałem, a czy takie napięcie jak nie przesili instalacje na tej linii? powodując jakieś przepięcia lub słabszą instalacje ogolną?

piston chce miec wolne gniazdo to fabryczne, tez mi chodzi o wizualną stronę, bo jak popielniczka jest otwarta to drewno juz tak ladnie nie wyglada jak scalone ;)

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 25, 2009 7:49 pm 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt lis 20, 2001 1:00 am
Posty: 1724
bilbo pisze:
tak zamierzałem, a czy takie napięcie jak nie przesili instalacje na tej linii? powodując jakieś przepięcia lub słabszą instalacje ogolną?


Te odbiorniki co chcesz podłaczyć nie biorą sumarycznie az tak duzo prądu ,mozesz spokojnie je podłączyć do tego gniazda.

_________________
124 E220 coupe 96'FOTO

MB artykuły prasowe cz1

MB artykuły prasowe cz2


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 25, 2009 10:11 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn sie 07, 2006 9:56 pm
Posty: 428
Lokalizacja: Lidzbark warminski
osobiście wole nie mieszać w instalacji oryginalnej i wyciągnąłem nowy przewód prosto z akumulatora przy aku postawiłem bezpiecznik

_________________
zycie jest piekne
124 300D 1991


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz sty 25, 2009 10:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
Debesciak
możesz mi powiedzieć jak poprowadziłeś przewód? co gdzie i jak?
z góry dzięki

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 26, 2009 12:12 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
najłatwiej wyjść z kablem tak jak oryginał... wyciągasz schowek w desce i masz dojście do otworu wyjściowego do komory silnikowej

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn sty 26, 2009 12:20 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lip 14, 2006 11:42 pm
Posty: 155
Lokalizacja: "Tył napęd jest jak sex, po co jezdzic na ręcznym jak można dać w pizd_"
Chuck Norris
ok wyjde z kablem przy schowku i co dalej? gdzie go wcisnąc by nie wisial mi na desce?

domyślam się, że tam pod nogami pasażera wyjdzie ten kabelek i mozna go poprowadzić przy obudowie skrzyni od fotela pasażera

_________________
W211 3.2 CDI 09.04 full, W124 230CE (M102) 09.91' ,Opel Astra 1.4 09.98',



EX: Ford Focus combi 1.6 10.07', Citroen Berlingo 1.4 04', BMW 530D 01', Seat Toledo 1.9TDI 99', Honda Accord 2.0 97', Opel Corsa 1.2 93'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl