MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 4:09 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 02, 2009 12:06 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 11, 2007 2:09 pm
Posty: 168
witam. sprawa wyglada tak. Od jakiegos czasu zauwazylem, ze moja gablotka 'slabo napedza', tak jakby kreci tylko jednym kolem. Moze wydac sie to niemozliwe, ale tak jest. Z tej niewiedzy przeprowadzilem kompletna regeneracje mostu i ukladu napedowego, wszystkie sprzegla walu, podpora z lozyskiem, polosie i ? i NIC zupelnie niepotrzebnie, bo problem nadal wystepuje, siedzac w kabinie na pierwszym biegu osiagam bardzo szybko ok 3,5 tys obrotow a ledwo co przyspieszam, dopiero jak sie rozpedze to sila rzeczy jakos jade, stracilem przyspieszenie w czasie jazdy podczas redukcji na nizszy bieg, na mokrym asfalcie dochodzi nawet do tego ze wynosi mnie bezwladnie na prawie kazdym luku, jakas masakra trzeba brac zakrety najwolniej jak to mozliwe i bez gazu jeszcze ! teraz jak zauwazylem na sniegu startujac kreci sie tylko jedno kolo lewe... dodam, ze prawe rzadko kiedy sie zalacza wystepuje to zwykle w miescie na dziurawej nierownej nawierzchni i wtedy az szarpie jak zly i leci do przodu, tak jakby odpina sie naped na prawe kolo i jak cos tam sie ulozy to sie zalacza co jest kompletnie nierealne przez co niepotrzebnie tyle pieniedzy w to wlozylem. Silnik 300D igielka, kompresja, zero wyciekow, zapobiegawczo wymienione szklaneczki bo cos klapala jedna. Powiem tak, pomocy, bo to troche niebezpieczne :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 02, 2009 7:54 am 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr paź 09, 2002 9:23 pm
Posty: 2176
Lokalizacja: Wawa/Wrocek
czy piasta kola jest ok?
mechanizm roznicowy powoduje, ze 1 kolo sie moze slizgac, gdy 2 stoi w miejscu - to normalne
sprawdz sprzeglo i jesli masz to moze byc zapchany katalizator (300D chyba nie ma)
natomiast objaw wyrzucania z zakretu to ma sie raczej nijak do napedu, bo bez napedu lepiej sie wchodzi i wychodzi z zakretow przy tylnym napedzie (jak chcesz wyjsc z poslizgu, to wysprzeglasz silnik), wiec to objaw czegos innego
no i w razie czego pytanie, czy to co zrobiles z napedem zostalo zrobione dobrze

_________________
pozdrowionka
Łysy

wolny wakat na beczkę :)


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 02, 2009 10:12 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 11, 2007 2:09 pm
Posty: 168
piasta kola jest ok, wczesniej wymieniania byla lewa cala zwrotnica ale to lewa. sprawdzane byly tez frezy wszystko ok, wszystko bylo zrobione bardzo dobrze, niby "nie ma prawa nic odcinac napedu na kolo", no ale nikt nie chcial wsiasc i pojezdzic, apropo poslizgow, wczesniej zanim do tego doszlo moglem spokojnie leciec nawet te 120 z gazem na lukach i wszystko bylo dobrze teraz to do 60 musze zwalniac bo inaczej lece. <br>Dodano po 9 minutach.:<br> Moze jeszcze inaczej, jest to objaw tak jak blokuje sie przegub w polosci, wtedy most nie kreci na to kolo, budowe mechanizmu znam na pemiec bo to wszystko bylo robione przy mnie i mechanik robil mi wyklady podczas wymiany. Ppodejrzewam, ze przyczyna moga byc polosie, moze poprzedni wlasciciel je wymienial i ja wymienilem na takie jak juz byly, pozniej dowiedzialem sie, ze sa dluzsze i krotsze jak rowniez ciensze i grubsze. Aktualnie mam takie cienkie a w 300TD drugim mam te grubsze takie masywne, chyba wyjme z drugiego i porownam dlugosci, no katastrofaa


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 02, 2009 10:19 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw cze 24, 2004 9:39 pm
Posty: 1395
Lokalizacja: Warszawa
keraj pisze:
(...) apropo poslizgow, wczesniej zanim do tego doszlo moglem spokojnie leciec nawet te 120 z gazem na lukach i wszystko bylo dobrze teraz to do 60 musze zwalniac bo inaczej lece.


Może coś ze zbieżnością?
Tak sobie myślę, że może jeden amortyzator padł - od strony koła które
traci przyczepność.


Tak tylko gdybam... ;)

_________________
ex:
W140 TurboDiesel - Brilliant silver metallic "Frantz"
W123 Diesel - Cypress green '81


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 02, 2009 10:33 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn cze 11, 2007 2:09 pm
Posty: 168
zbieznosc robilem ok2tyg temu po wymianie koncowek drazkow u magika od geometrii, amorki zmienione wszystkie 4 w sierpniu na sachsy gazowe, sprezyny tez nowe. W tym aucie zrobilem kompletnie cale zawieszenie nawet lozyska, wszystkie mozliwe tulejki, 4 poduchy belki, wszystkie wahacze na dupce a troche ich jest, wszystko nowe.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl