MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest czw sie 07, 2025 9:48 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Post: czw sty 29, 2009 4:13 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 29, 2009 3:56 pm
Posty: 26
Lokalizacja: szczecin
witam mam mercedesa 2l benz ale bez gazu od 1.5roku mam problem z obrotami i mocą silnika .Problem polega na tym ze od czasu do czasu szaleje mi economic ,auto robi sie mółowate nie ma mocy przez chwile, dopiero po jakimś czasie dostaje kopa. Pali 14-15l na 100km.Na pomiarach stwierdzili ze przy wiekszych obrotach dostaje za bogatą mieszanke i tez nie wiedzą od czego.Po wymienialem kable swiece kopułke.Altrenator tez sprawdzony,cisnienie na tłokach dobre bo sprawdzane.blagam pomocy!!!co to moze byc??


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 29, 2009 4:17 pm 
Offline
weteran
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr gru 14, 2005 8:08 pm
Posty: 2975
Lokalizacja: W-Wa
skoro szaleje ekonomizer, to spada podcisninie w dolocie, a zatem nalezy się spodziewać tam nieszczelności -sparciałych rurek, lub zbyt luźnych połaczeń...
to wplywa na obroty i moc jak i skład mieszanki (łapie lewe powietrze) a sonda jesli jest wykrywa z byt uboga mieszankę i steruje KE aby go wzbogacić... -takie mam podejrzenia :)

_________________
W126'89 300SE "Piękniak"
ex W202'99 C200 KOMPRESSOR Sport
ex W126'89 500SE "eSa" -jak Smok -znaczy Smoczyca :)
ex W110'64 200D "Kaczuszka"
ex W123'81 240D "Niszczyciel" -obecnie tatowóz
ex 353W'87


Ostatnio zmieniony czw sty 29, 2009 4:26 pm przez Janfocus, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 29, 2009 4:24 pm 
Offline
wiarus junior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lut 24, 2007 12:19 pm
Posty: 633
Lokalizacja: ZSZ
Albo wypalonych zaworów...


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 29, 2009 4:43 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 29, 2009 3:56 pm
Posty: 26
Lokalizacja: szczecin
spada podcisninie w dolocie, a zatem nalezy się spodziewać tam nieszczelności -sparciałych rurek, lub zbyt luźnych połaczeń.To dokładnie co sprawdzić bo za brdzo sie nie znam na tym silniku, mechanicy tez rozkładają ręce.silnik sie zachowuje jakby nie palił na wszystkie gary i dopiero po czasie łapał.


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 29, 2009 5:03 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Z którego roku ten124?


I który ma silnik 102 czy 111?


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 29, 2009 5:09 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 29, 2009 3:56 pm
Posty: 26
Lokalizacja: szczecin
marzec 89


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 29, 2009 5:35 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Musisz uszczelnić podciśnienia pod dolotem.
Czarne rurki z łącznikami, takie same też są między obudową filtra, a pokrywą zaworów


Na górę
 Tytuł:
Post: czw sty 29, 2009 7:32 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 29, 2009 3:56 pm
Posty: 26
Lokalizacja: szczecin
czym to uszczelnić???jutro wolne to będe grzebał.I jeszcze jedno pytanko zaczyna mi tył pływać,ucieka na zakretach co to może byc???Amory z tyłu mam nowe.Dzieki za pomoc.


Na górę
 Tytuł:
Post: pt sty 30, 2009 2:44 pm 
Offline
postmistrz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr mar 29, 2006 10:24 am
Posty: 5349
Numer GG: 60349017
Lokalizacja: Bolesławiec
Ja to wyciągnąłem , poskładałem od nowa poza autem i zwyczajnie poskręcałem wszystkie łączenia opaskami.W oryginale sa tylko ponakładane,ale guma się starzeje itp.Te przy regulacji biegu jałowego też poprawiłem na nowych opaskach.
Pływanie obrotów zniknęło, jak również dziwne wrażenie,że podczas jazdy wyskakuje zapłon.
Z pływającym tyłem było na forum, coś o tulejach wózka.
Poszukaj w archiwum.


Na górę
 Tytuł:
Post: ndz lut 01, 2009 5:50 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw sty 29, 2009 3:56 pm
Posty: 26
Lokalizacja: szczecin
THC Moze wiesz co tutaj powinno byc?? czy tutaj nie brakuje weżyka podcisnienia???Założona jest gumowa zaslepka i to do tego zaduża.Jak ją sciągam to zasysa przez to powietrze.Mam caly czas problemy z pracą silnika gdzieś ciągnie lewe powietrze,weże dolotowe sprawdzone .Może ktos ma MB 124 2litry benz bez gazu.
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... trysk2.jpg
tp://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1233506395_5.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... trysk4.jpg


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 02, 2009 12:13 am 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
odpowiedz z w osobnym temacie

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 11 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl