MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

szalejący economic i spadek mocy silnika
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=38749
Strona 1 z 1

Autor:  siwy74 [ czw sty 29, 2009 4:13 pm ]
Tytuł:  szalejący economic i spadek mocy silnika

witam mam mercedesa 2l benz ale bez gazu od 1.5roku mam problem z obrotami i mocą silnika .Problem polega na tym ze od czasu do czasu szaleje mi economic ,auto robi sie mółowate nie ma mocy przez chwile, dopiero po jakimś czasie dostaje kopa. Pali 14-15l na 100km.Na pomiarach stwierdzili ze przy wiekszych obrotach dostaje za bogatą mieszanke i tez nie wiedzą od czego.Po wymienialem kable swiece kopułke.Altrenator tez sprawdzony,cisnienie na tłokach dobre bo sprawdzane.blagam pomocy!!!co to moze byc??

Autor:  Janfocus [ czw sty 29, 2009 4:17 pm ]
Tytuł: 

skoro szaleje ekonomizer, to spada podcisninie w dolocie, a zatem nalezy się spodziewać tam nieszczelności -sparciałych rurek, lub zbyt luźnych połaczeń...
to wplywa na obroty i moc jak i skład mieszanki (łapie lewe powietrze) a sonda jesli jest wykrywa z byt uboga mieszankę i steruje KE aby go wzbogacić... -takie mam podejrzenia :)

Autor:  WSR [ czw sty 29, 2009 4:24 pm ]
Tytuł: 

Albo wypalonych zaworów...

Autor:  siwy74 [ czw sty 29, 2009 4:43 pm ]
Tytuł: 

spada podcisninie w dolocie, a zatem nalezy się spodziewać tam nieszczelności -sparciałych rurek, lub zbyt luźnych połaczeń.To dokładnie co sprawdzić bo za brdzo sie nie znam na tym silniku, mechanicy tez rozkładają ręce.silnik sie zachowuje jakby nie palił na wszystkie gary i dopiero po czasie łapał.

Autor:  THC [ czw sty 29, 2009 5:03 pm ]
Tytuł: 

Z którego roku ten124?


I który ma silnik 102 czy 111?

Autor:  siwy74 [ czw sty 29, 2009 5:09 pm ]
Tytuł: 

marzec 89

Autor:  THC [ czw sty 29, 2009 5:35 pm ]
Tytuł: 

Musisz uszczelnić podciśnienia pod dolotem.
Czarne rurki z łącznikami, takie same też są między obudową filtra, a pokrywą zaworów

Autor:  siwy74 [ czw sty 29, 2009 7:32 pm ]
Tytuł: 

czym to uszczelnić???jutro wolne to będe grzebał.I jeszcze jedno pytanko zaczyna mi tył pływać,ucieka na zakretach co to może byc???Amory z tyłu mam nowe.Dzieki za pomoc.

Autor:  THC [ pt sty 30, 2009 2:44 pm ]
Tytuł: 

Ja to wyciągnąłem , poskładałem od nowa poza autem i zwyczajnie poskręcałem wszystkie łączenia opaskami.W oryginale sa tylko ponakładane,ale guma się starzeje itp.Te przy regulacji biegu jałowego też poprawiłem na nowych opaskach.
Pływanie obrotów zniknęło, jak również dziwne wrażenie,że podczas jazdy wyskakuje zapłon.
Z pływającym tyłem było na forum, coś o tulejach wózka.
Poszukaj w archiwum.

Autor:  siwy74 [ ndz lut 01, 2009 5:50 pm ]
Tytuł: 

THC Moze wiesz co tutaj powinno byc?? czy tutaj nie brakuje weżyka podcisnienia???Założona jest gumowa zaslepka i to do tego zaduża.Jak ją sciągam to zasysa przez to powietrze.Mam caly czas problemy z pracą silnika gdzieś ciągnie lewe powietrze,weże dolotowe sprawdzone .Może ktos ma MB 124 2litry benz bez gazu.
http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... trysk2.jpg
tp://www.w114-115.org.pl/forum/img01/1233506395_5.jpg http://www.w114-115.org.pl/forum/img01/ ... trysk4.jpg

Autor:  Chuck Norris [ pn lut 02, 2009 12:13 am ]
Tytuł: 

odpowiedz z w osobnym temacie

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/