MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest sob sie 09, 2025 7:04 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: pn lut 02, 2009 9:04 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz cze 29, 2008 12:43 am
Posty: 9
Witam wszystkich, którzy po raz kolejny zechcą spróbować mi pomuc.
Tym razem moim problemem okazał się silniczek krokowy (w mercedesie W201), który musialem wymienić na inny (używany). I tu pojawił się problem, jak go wyregulować. Na silniczku znajduje się śrubka do regulacji minimalnego przepływu powietrza (chyba do tego), która reguluje początkowe ustawienie "przepustnicy" znajdującej się w środku. I teraz pojawia się moje pytanie, w jakim położeniu ją ("przepustnice") ustawić- tą śrubką? Lekko otwartą, czy mocniej. Czy regulować na gazie, czy na bęzynie, na zimnym, czy ciepłym silniku?
Za wszystkie podpowiedzi serdeczne dzieki!
Pozdrawaim!


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 02, 2009 9:32 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: ndz lis 06, 2005 6:04 pm
Posty: 271
Lokalizacja: Słupsk
tam sie nic nie kręci, to jest tylko regulacja od trybu awryjnego
pozdrawiam


Na górę
 Tytuł:
Post: pn lut 02, 2009 9:46 pm 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
I tam nie ma żadnego silniczka krokowego...

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 03, 2009 1:22 am 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz cze 29, 2008 12:43 am
Posty: 9
To w takim razie ta śrubka ma być wkręcona czy wykręcona??
Bo jeżeli jest wkręcona to ta "przepustnica" jest zamknięta, a jeżeli wykręcam- to się otwiera. W jakim położeniu to zostawić?


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 03, 2009 8:56 am 
Offline
weteran

Rejestracja: śr lut 04, 2004 12:38 am
Posty: 2215
Lokalizacja: Limerick
Już to popsułeś...
Nie rozumiesz idei tej regulacji: Tak jak Kolega wyżej napisał śrubka ustawia przepustnicę w położeniu pracy AWARYJNEJ. Jeżeli uszkodzeniu ulegnie elektronika lub braknie prądu - to ten rodzaj wtrysku umożliwia PRACĘ AWARYJNĄ. Kulawo bo kulawo - ale pojedzie. Tak więc ta śrubka ma być tak ustawiona, żeby wtrysk bez napięcia w temperaturze 80 stopni silnika zapewniał równomierne wolne obroty.
Jeżeli chodzi o pracę normalną układu - to wtedy ta przesłona przelatuje sobie pod wpływem prądu na drugą stronę, i pracuje w takim zakresie, że wspomniana śrubka ją nie obchodzi

_________________
W203 Kompressor


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 03, 2009 7:46 pm 
Offline
nowy

Rejestracja: ndz cze 29, 2008 12:43 am
Posty: 9
No teraz juz rozumiem.
O to mi chodziło, dzieki!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl