MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

wskaźnik poziomu paliwa
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=38963
Strona 1 z 1

Autor:  Lisiu [ ndz lut 08, 2009 2:38 pm ]
Tytuł:  wskaźnik poziomu paliwa

Witam.
Wskaźnik poziomu paliwa zdechł ;) tzn. wychylił się do pozycji "full" i tak już został, czasami zejdzie do 3/4 ale wszystko to dzieje się niezależnie od ilości paliwa w zbiorniku.
Awaria wystąpiła kiedy spadł mi wężyk od pompy paliwowej i zbiornik opróżnił się do maksymalnego zera, po zatankowaniu wskaźnik już działał jak opisałem wyżej..
Jakieś sugestie, schematy mile widziane [zlosnik]

Autor:  kit [ ndz lut 08, 2009 2:45 pm ]
Tytuł: 

Rozumiem, że po wyłączeniu zapłonu wskazówka spada do minimum. Jeśli tak jest to eliminuje to ewentualną awarię wskaźnika a problemu należy szukać w czujniku poziomu paliwa.
Możliwe, że gdzieś się pływak zawiesił. Wyjąć czujnik, sprawdzić, przeczyścić.

Autor:  Lisiu [ ndz lut 08, 2009 3:05 pm ]
Tytuł: 

Tak, po wyłączeniu zapłonu wskazówka spada.
Gdzie znajduje się czujnik? Tzn. wiem że w zbiorniku :P mam na mysli którędy najlepiej dobrać się do niego

Autor:  AndyS [ ndz lut 08, 2009 3:27 pm ]
Tytuł: 

Obyś nie miał tego co ja - podciśnienie zgniotło do wewnątrz zbiornik (implozja) i został przygnieciony/zablokowany wskaźnik. Przy szybkim opróżnieniu zbiornika i niesprawnym układzie odpowietrzania to bardzo prawdopodobny scenariusz. :-?

Autor:  Lisiu [ ndz lut 08, 2009 4:00 pm ]
Tytuł: 

Nieciekawy scenariusz :-? ale prawdopodobny, bo pamiętam że jak odkręciłem wtedy korek to w środku było spoore podciśnienie :-?

Tak czy inaczej, którędy dobrać się do czujnika? Może to jednak on jest zaśniedziały lub coś w tym stylu

Autor:  sebastian_1987 [ ndz lut 08, 2009 4:05 pm ]
Tytuł: 

W celu wyjęcia czujnika musisz otworzyć bagażnik i zdjąć wytłumienie, które mocowane jest na kilka kołeczków. Wytłumienie ma w przekroju kształt litery " L ". Wtedy zobaczysz cały zbiornik. W modelach przed liftingiem czujnik mocowany jest na bardzo dużą metalową nakrętkę, natomiast po liftingu należy obrócić cały czujnik o kilka stopni w lewo i wyjąć do góry.
Miłego majsterkowania :)

Autor:  Lisiu [ ndz lut 08, 2009 4:07 pm ]
Tytuł: 

Jeszcze takie laikowe pytanie :lol: Czy po wyjęciu czujnika wylecieć paliwo? Bo gwiazda jest aktualnie zalana do full [zlosnikz]

Autor:  sebastian_1987 [ ndz lut 08, 2009 4:36 pm ]
Tytuł: 

Jak mówi moja babcia : " Owszem nie " :)

Autor:  Lisiu [ ndz lut 08, 2009 4:41 pm ]
Tytuł: 

Dzięki [zlosnikz]
Masz pomógł ;)

Autor:  Speedy [ ndz lut 08, 2009 5:34 pm ]
Tytuł: 

Panowie ja też z takim pytaniem: dlaczego w 600(nie wiem czy w innych też, 500, itp) dlaczego takie ciśnienie jest że jak odkręcam wlew to słychać takie csssssss :lol:

Autor:  Gerri [ ndz lut 08, 2009 6:17 pm ]
Tytuł: 

Bo w ten sposób pracuje układ odpowietrzania i pochłaniania par paliwa z filtrem z węglem aktywnym.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/