MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

pompa centralnego (jakie są objawy uszkodzenia ? )
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=38997
Strona 1 z 1

Autor:  kruszyn [ pn lut 09, 2009 2:36 pm ]
Tytuł:  pompa centralnego (jakie są objawy uszkodzenia ? )

Sytuacja wyglada tak.
Zamontowano mi sterownik otwierania drzwi z pilota
- Sterownik przystosowany do zamka pnematyka -zamontowano też przekaźniki
- Działał tydzień.
- Elektryk zmienił sterowanie i teraz podłączone jest od strony pasażera
- Podziałało tydzień

Objaw taki że sygnał na kierunki idzie ale zamek nie rusza a żadną stronę. I nie było żadnych objawów wcześniej że coś nie halo.. zamknąłem i po pracy już nie otwierał.

Po wizycie elektryk oznajmił że to wina słabej pompy i jak przestanie działać podłączenie ze strony pasażera to pompa do wymiany.

Centralny w tej chwili na wszystkie zamki działa tylko przy zamykaniu lub otwieraniu z bagażnika.

Nie znam się na tym ale wydaje mi się że bajki mi wciska i że coś spierniczył.....

Autor:  zegarek [ pn lut 09, 2009 2:47 pm ]
Tytuł: 

Skoro otwierają się i zamykają wszystkie zamki gdy przekręcasz zamek w bagażniku, to znaczy, że pompa nie jest za słaba.

Chyba, że się coś pofajczyło w pompie, bo bagażnik ma swoje wejście w pompie, a drzwi swoje.

Mogły też zniszczyć się styki w siłowniku w drzwiach od złego podłączenia.

Ja bym kazał mu powrócić do oryginału i sprawdzić czy działa centralny z drzwi. Jak nie zadziała, to znaczy, że coś się zjarało.

Autor:  kruszyn [ pn lut 09, 2009 3:29 pm ]
Tytuł: 

no to chyba będzie najlepsze wyjście :/ kurna jak zwykle teraz zacznie się użeranie z eletrykiem... :/

Autor:  Gerri [ pn lut 09, 2009 8:00 pm ]
Tytuł: 

Najlepiej byłoby zasięgnąć opinii elektryka który się na tym zna, i do konfrontacji mieć już gotową opinię co zostało spieprzone i konkretne ceny.
Wiem jednak, że jakbyś miał dojście do kogoś, kto się zna - to byś z jego usług skorzystał od razu. Tak więc pomysł jest chybiony...[zlosnik]

Moim skromnym zdaniem układ przekaźników został źle podłączony - jest duże prawdopodobieństwo, że po kolei będą teraz niszczone siłowniki w drzwiach - w miarę przełączania obwodów na kolejne drzwi. Zacząłbym od znalezienia porządnego schematu połączenia i skonfrontowania go z rzeczywistością.

Autor:  kruszyn [ wt lut 10, 2009 9:00 pm ]
Tytuł: 

no właśnie nie bardzo mam gdzie to skonfrontować ... w czwartek oddaję jeszcze raz do niego i zobaczymy ... ale boję się bo mówił coś o podłączaniu bezpośrednio pod układ przy pompie... :/
Jak sprawdzić czy nie spierniczył już tych siłowników które były podłączane ?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/