MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
V8 420 części do przeglądu https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39000 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | sneer [ pn lut 09, 2009 4:08 pm ] |
Tytuł: | V8 420 części do przeglądu |
Witam, Zbliza mi sie powoli przeglad, jako ze nie bede go robil w zadnym warsztacie "robiacym" w MB, tylko w zaufanym (po przygodach u Brolera wole juz nie szukac...) - chce w sposob przemyslany kupic niezbedne graty. Potrzebuje rady i informacji, pomozecie? Zakres, ktory widze: 1. Paski (dlugosci mam z dokumentacji). ContiTech, Gates...cos jeszcze sie nadaje? wszystkie paski maja byc gladkie? (bo tego akurat w manualu nie pisza...) 2. Swiece - pewnie NGK V, czy ktos wie jaka oryginalnie maja miec cieplote i przerwe? 3. Przewody WN - pewnie Championa, jakis inny pomysl? 4. Kopulka i palec - chcialbym nowe, zeby mnie ten element nie zaskoczyl. Czy to oznacza ASO? jaki rzad pieniedzy? 5. Olej w skrzyni, co sie leje do 722.324? 6. Filtry oleju i powietrza - ASO? 7. Olej w dyferencjale, mam most z LSD. Co wlać? |
Autor: | Janfocus [ pn lut 09, 2009 4:36 pm ] |
Tytuł: | |
1 i 4, 6 kupisz na Odolańskiej w dobrej cenie (4 Beru) 3 oryginały Beru zrobione na zamówienie na Powstańców Śląskich 67A (ok 600pln) 2 Beru -są w InterCarsie -maja być jednoelektrodowe (przerwa 0,8, a jak LPG to 0,6mm) -symbol wygarnę jak wróce do domu... 5 Mobil1 ATF -tanio i dobrze... 7 -ten to już z ASO |
Autor: | stanski61 [ pn lut 09, 2009 7:10 pm ] |
Tytuł: | |
Tutaj masz tabele świec,plecam NGK http://img12.imageshack.us/img12/3838/zdjcie003fj6.jpg |
Autor: | Mor [ pn lut 09, 2009 7:27 pm ] |
Tytuł: | |
A ja za kolegą Janfocus polecam świece Beru. Oczywiście jednoelektrodowe. |
Autor: | AndyS [ pn lut 09, 2009 8:14 pm ] |
Tytuł: | |
Mor pisze: A ja za kolegą Janfocus polecam świece Beru. Oczywiście jednoelektrodowe. BERU. Najlepiej jakby miały napis Made in Germany bo mam nie najlepsze doświadczenia z BERU Made in France
|
Autor: | sneer [ pn lut 09, 2009 8:35 pm ] |
Tytuł: | |
AndyS pisze: Mor pisze: A ja za kolegą Janfocus polecam świece Beru. Oczywiście jednoelektrodowe. BERU. Najlepiej jakby miały napis Made in Germany bo mam nie najlepsze doświadczenia z BERU Made in Franceno wlasnie ja mam zle z BERU francuskimi do francuskich aut. natomiast nigdy nie mialem klopotu ze swiecami NGK. dzieki wszystkim |
Autor: | Janfocus [ pn lut 09, 2009 10:37 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: natomiast nigdy nie mialem klopotu ze swiecami NGK.
na temat NGK było kilka wątków i nie zawsze idealnie -rozpadające się porcelanki, może te świece są i dobre do Hond i innych, ale naprawdę niemieckie BERU dają radę... |
Autor: | stanski61 [ wt lut 10, 2009 6:01 pm ] |
Tytuł: | |
Wiem,wiem,ja też swego czasu nie tylko w swoich autach stosowałem tylko niemieckie,Bosch czy Beru,ale w obecnym M102 stosuje NGK,wymieniam co 20kkm i nie mam żadnych problemów,a stan świec jest taki ze można by zrobić dwa razy tyle. |
Autor: | Mor [ wt lut 10, 2009 6:06 pm ] |
Tytuł: | |
stanski61 pisze: M102 stosuje NGK,wymieniam co 20kkm
U mnie też M102 przeleciało ostatnie 20kkm bez problemów, ale teraz dostało Beru Z18 i jest ok. SEC i E320 chodzą na Beru. Za to w motocyklach mam NGK, ale pewnie przejdę na Denso. |
Autor: | sneer [ wt lut 10, 2009 6:23 pm ] |
Tytuł: | |
Mor pisze: stanski61 pisze: M102 stosuje NGK,wymieniam co 20kkm U mnie też M102 przeleciało ostatnie 20kkm bez problemów, ale teraz dostało Beru Z18 i jest ok. SEC i E320 chodzą na Beru. Za to w motocyklach mam NGK, ale pewnie przejdę na Denso. strasznie często! przecież po takim przebiegu wyciagasz praktycznie niezuzyte swiece. nawet boxery (gdzie swieca ma gorzej, bo obrywa wiecej rozbryzgami oleju) maja zalecana wymiane co 30 kkm. w kazdym z poprzednich samochodow benzynowych robilem na swiecach 60-100 kkm. czy mercedes jest dzieckiem specjalnej troski pod tym wzgledem? |
Autor: | stanski61 [ wt lut 10, 2009 6:53 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: czy mercedes jest dzieckiem specjalnej troski pod tym wzgledem?
U mnie tak,zawsze wychodze z założenia że jeśli bedziesz dbał o auto to ono o ciebie też zadba i nie zostawi cię na drodze,a koszt świec to nie majątek,przy przebiegu 20kkm to jest jakieś półtory do dwóch lat jazdy ![]() |
Autor: | sneer [ czw lut 12, 2009 2:54 pm ] |
Tytuł: | Dla potomnosci odnotuje ceny: |
1. Paski ContiTech, 5 sztuk (jeden podwojny) - razem jakies 100 PLN 2. Swiece - BERU, 8 zl/sztuka, czyli 64 PLN 3. Przewody WN - BERU - 600 PLN. 4. Kopulka i palec - Bosch, 70 PLN palecv, 250 PLN kopulka. 6. Filtr oleju i powietrza - 25 i 125 PLN Ceny z Odolańskiej. Wszystko poza paskami bylo na miejscu, przewodow nie zamawiam na razie. |
Autor: | Mor [ czw lut 12, 2009 6:16 pm ] |
Tytuł: | |
WIS dla silnika M102 i M116/117 zaleca wymianę świec co 20 kkm. Przy M104.992 już 30kkm. Kiedyś wklejałem na forum tabelkę. A co do tych świec, co przejeżdżają 60kkm, to popatrz na ich cenę. To są świece i silniki z innej bajki. W nowych MB też się wymienia przy innych przebiegach. A tak w ogóle to nie chciałbym mieć wątpliwej przyjemności wykręcania świecy po 100kkm z głowicy w M116/117. To alu i tak jest "delikatne". |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |