MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 15, 2025 5:44 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
 Tytuł: Asr......
Post: wt lut 10, 2009 6:24 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 15, 2005 6:19 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Morąg
Witam po dluuugiej przerwie.Przez dluzszy czas nie posiadalem zadnego MB,wiec nie bylem aktywny na tym forum.Wrocilem do swojej ulubionej marki i mam maly problemik.
Nabylem droga kupna 140 500 SEL 94 rok.
Raz na jakis czas zalacza mi sie zolta kontrolka ASR,dzieje sie to czesciej gdy bardziej wciskam sandal w podloge.
Pedal gazu zaczyna reagowac tak jakby od polowy,tempomat nie dziala i trzyma na wolnych obroty 1100 rpm.
Gasze i odpalam silnik i jest wszystko ok do nastepnego razu.
Po podloczeniu pod komputer diagnostyczny wyskoczyl blad nr 30
przewod CAN lub sterownik EGAS uszkodzony.
Gdzie mam szukac i czego?Chcialbym to naprawic,bo strasznie mnie to drazni.
Druga sprawa to,ze przestalo mi dzialac oczko podczerwone w drzwiach i musze auto zamykac od strony klapy(dosc uciazliwe)
P.S.Ile moj motor ma koni 320 czy 326?
Podaje VIN WDB1400511A211566
P.S.2 Posiadam 124 300 CE 24 do rozbiorki na czesci.
Pozdrawiam

_________________
MB W140 S 500
MB W124 250 D stan idealny sprzedam
CCCO 200 20V ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 10, 2009 6:42 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Cytuj:
P.S.Ile moj motor ma koni 320 czy 326?

235kW-319kM

_________________
ex
VW Garbus 1300 1961r
VW Garbus 1300 1968r
VW Bus 1600 1975r
W123 240D 1977r
obecnie
W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 10, 2009 6:50 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 15, 2005 6:19 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Morąg
A ktore maja 326 KM?

_________________
MB W140 S 500

MB W124 250 D stan idealny sprzedam

CCCO 200 20V ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt lut 10, 2009 9:04 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Według danych które posiadam silniki 5,0l w zależności od rocznika miały 319 i 320 kM,odpowiednio 93-97 i 95-99. <br>Dodano po 2 godzinach. 2 minutach.:<br> Silniki o mocy 326kM szły w E-Clas W124 5,0l 1993-95.

_________________
ex

VW Garbus 1300 1961r

VW Garbus 1300 1968r

VW Bus 1600 1975r

W123 240D 1977r

obecnie

W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 11, 2009 12:01 am 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 15, 2005 6:19 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Morąg
Dziekuje...zaspokoiles moja ciekawosc i za razem uzupelniles niewiedze.:)
Ale co z tym ASR?

_________________
MB W140 S 500

MB W124 250 D stan idealny sprzedam

CCCO 200 20V ex


Na górę
 Tytuł: Re: Asr......
Post: śr lut 11, 2009 3:12 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 06, 2004 7:17 pm
Posty: 251
Numer GG: 14255
Lokalizacja: Łódź
karabin932 pisze:
...
P.S.2 Posiadam 124 300 CE 24 do rozbiorki na czesci.
Pozdrawiam


Daj do siebie jakiś nr tel.

_________________
pzdr
Andrzej - Łódź

http://www.300CE-24.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 11, 2009 3:19 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr sty 14, 2009 9:27 am
Posty: 235
Lokalizacja: Szczyrk
Cytuj:
Ale co z tym ASR?

Sorki,ale wtym temacie Ci nie pomoge,może znajdzie się ktoś kompetentniejszy [usmiech]

_________________
ex

VW Garbus 1300 1961r

VW Garbus 1300 1968r

VW Bus 1600 1975r

W123 240D 1977r

obecnie

W124 230E Automatic 1985r


Na górę
 Tytuł:
Post: śr lut 11, 2009 3:41 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pn sie 15, 2005 6:19 pm
Posty: 74
Lokalizacja: Morąg
501 101 994 Artur

_________________
MB W140 S 500

MB W124 250 D stan idealny sprzedam

CCCO 200 20V ex


Na górę
 Tytuł:
Post: pn kwie 20, 2009 11:45 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw cze 08, 2006 1:51 am
Posty: 36
Lokalizacja: OPOLE
Mam ten sam problem w CL'u... Od ponad roku...Przerabialo go stu mechanikow i wreszcie znalezli usterke... Podobno ma to byc uszkodzony potencjometr przepustnicy... Jak wymienie dam znac , objawy identyczne jak u Ciebie...Nie wiem czy to zbieg okolicznosci , ale port od kierowcy tez mi nie dziala... ;)

_________________
Kick-down lubie :D i to tyle :D W 116 2,8 78' , W 126 SEC 420 4,2 V8 86'(niestety sprzedany, ale w dobre rece) , W 140 SEC 600 V12 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: wt kwie 21, 2009 11:26 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
W moim przypadku, uszkodzeniu uległa przepustnica, po wykasowaniu wszystkich będów, po przygazowaniu silnikiem zapalała się kontrolka od ASR, po wymianie przepustnicy wszystko działa jak należy, ASR działa poprawnie, obroty jałowe silnika przeszły do normy, jakieś 700obr.\min., wczesniej miał ponad 1100obr.\min., pozatym tempomat działa przy sprawnym układzie ASR.
Przepustnice kupiłem od forumowicza, za bardzo przystępną cene 500zł :)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 22, 2009 10:13 am 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pt sty 02, 2009 10:57 am
Posty: 138
Lokalizacja: gorzów wlkp
też miałem podobne obiawy.
w moim przypadku wystarczyło poluznić linkę gazu na regulacji przy przepustnicy, tryb awaryjny zniknął bezpowrotnie:)


Na górę
 Tytuł:
Post: śr kwie 22, 2009 10:50 am 
Offline
wiarus senior
Awatar użytkownika

Rejestracja: sob lis 04, 2006 6:10 pm
Posty: 1380
Lokalizacja: Goleniów
Osobiscie bardziej podobało mi sie jak ASR był niesprawny, mozna było poszaleć, teraz, nawet po wcisnięciu tej opony z łancuchem ASR i tak nie daje o sobie zapomnieć, fajnie gdyby możliwe było całkowite wylączenie ASR, i zeby silnik nie przechodził w tryb awaryjny :)

_________________
Pozdrawiam Mati.
W140 S500 Coupe 94r.
Częśći do W140
Ex:W124 230 TE 86r.;W124 300 CE 89r.; W123 300 D 78r.; W124 300 CE 24V


Na górę
 Tytuł:
Post: czw kwie 23, 2009 4:00 pm 
Offline
swój chłop
Awatar użytkownika

Rejestracja: pt lut 13, 2009 1:28 pm
Posty: 206
Lokalizacja: Wieruszów
A ja mam podobne objawy , tyle że nie mam wysokich obrotów. Komputer wykazał błąd 030 i 051 ale nie stwierdził mi mechanik jednoznacznej usterki :(

_________________
W140 500SE 91r.
W124 280E 92r.
W201 190D 91r.


Na górę
 Tytuł: ;)
Post: śr maja 13, 2009 8:48 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: czw cze 08, 2006 1:51 am
Posty: 36
Lokalizacja: OPOLE
Jezeli chodzi o wylaczenie ASR'u to nic prostszego... Nie wiem o ktorego mercedesa Ci chodzi...U mnie w CL'u wystarczy wyciagnac bezpiecznik nr 23 , ktory znajduje sie pod maska od strony kierowcy. Trzeba tylko pamietac o tym, ze przestanie takze dzialac ABS :D Raz zdazylo mi sie zapomniec :P Wspomaganie kierownicy slabnie , bo jest w jakis sposob powiazane z kontrola trakcji i tym nieszczesnym ASR'em , nie bedzie tez dzialal tempomat. Pozdro!!

_________________
Kick-down lubie :D i to tyle :D W 116 2,8 78' , W 126 SEC 420 4,2 V8 86'(niestety sprzedany, ale w dobre rece) , W 140 SEC 600 V12 94'


Na górę
 Tytuł:
Post: czw maja 14, 2009 4:01 pm 
Offline
swój chłop

Rejestracja: pn lis 03, 2008 2:24 pm
Posty: 180
Lokalizacja: Sieraków
Faktycznie bezpiecznik nr 23 daje rade [zlosnikz]

_________________
CL600 V12 93'


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl