MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
kondycja silnika Diesel https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39072 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Rybaczenkow [ czw lut 12, 2009 10:28 pm ] |
Tytuł: | kondycja silnika Diesel |
Jakiś czas kupiłem W124 300D, 86r, tapicerka zmieniana na nowsza takze przebieg nieznany... Problem w tym że silnik strasznie twardo pracuje, słychać stukot już z daleka ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ czw lut 12, 2009 11:19 pm ] |
Tytuł: | |
Co do twardej pracy, klekotu , dymku to moja W123 miała to samo.. diagnoza - pompa do robienia. Stan silnika był .. przeciętny. |
Autor: | stanski61 [ pt lut 13, 2009 10:21 am ] |
Tytuł: | |
Przed udaniem sie do pompiarza sprawdz kompresje,stan silnika mozesz wstepnie ocenic po zuzyciu oleju,ile dolewasz na 1kkm,czy sa wycieki,jezeli bedzie slaba kompresja lub rosnica miedzy cylindrami wieksza jak 10%,to silnik kwalifikuje siw do naprawy. |
Autor: | BrunoGiamatti [ pt lut 13, 2009 10:34 am ] |
Tytuł: | |
Ale ani zzużycie oleju .. ani kompresja z różnicą np 24-20 nie powie jeszcze wszystkiego. U mnie właśnie była kompresja 24-21-22-20(19) .. olej znikał szybciej niż go się nalewało.. Silniczek palił bez pełnego grzania świec przy -20 no i tlyko ta pompa była do ogarnięcia. |
Autor: | darus [ pt lut 13, 2009 7:56 pm ] |
Tytuł: | |
Wina moze leżeć zarówno po stronie pompy, wtrysków, niewłaściwego ustawienia zapłonu, jak również po stronie kompresji. Sprawdź kompresje, potem zabierz sie za sprawdzenie układu wtryskowego. |
Autor: | mr_simon [ sob lut 14, 2009 9:09 am ] |
Tytuł: | |
Ja ma trochę inny problem ze swoim 250D, otóż jak rano odpalam, odpala od strzału, ale cylindry po kolei budzą się do życia i po około 7-10 sekundach silnik pracuje idealnie. Toważyszy przy tym kłąb dymu. Od zakupu zrobiłem już ponad 5.000km i nie zauważyłem zużycia oleju. Czy może ssanie się nie załącza lub w ogóle nie działa, czy w czymś innym może tkwić problem? Rozmawiałem z mechanikiem - wykluczył wtryski, ze względu na katalogowe spalanie: w trasie po niemieckiej autostradzie na polskim paliwie przy średniej prędkości 110km/h spalił mi dokładnie 6,3l./100km. W jeździe mieszanej do 100km/h pali mi równe 7l./100km. Z kolei znajomy stwierdził, że paliwo może się cofać, ale przecież wtedy musiałbym kręcić, żeby odpalił, a tutaj odpala na pół obrotu wału. W czym może tkwić problem? |
Autor: | darus [ sob lut 14, 2009 8:42 pm ] |
Tytuł: | |
Hmm, moim zdaniem sprawdziłbym grzanie na swiecach. |
Autor: | szeryf [ pn lut 16, 2009 9:15 am ] |
Tytuł: | |
Jak twardo pracuje to wypadaloby wymienic szklanki i ustawic wlasciwy poczatek wtrysku. |
Autor: | piotrusioo16 [ pt lut 20, 2009 7:01 pm ] |
Tytuł: | |
moze tez byc oznaka slabego cisnienia na garach |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |