MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Regulacja Pompa paliwa E250 diesel
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39106
Strona 1 z 1

Autor:  RAFAŁ 99 [ sob lut 14, 2009 7:26 pm ]
Tytuł:  Regulacja Pompa paliwa E250 diesel

Czy w E250 diesel z 1995r istnieje jakaś regulacja na pompie paliwa?
Jeździłem takim autem i był strasznie mułowaty Na pierwszych dwóch biegach jako tako przyspieszał ale potem prawie nie jechał Dużo szybciej przyspiesza mój Citroen AX 1.5D :)
Właściciel auta powiedział że na pompie paliwa jest jakaś regulacja można wybrać albo pełne osiągi i wyższe spalanie albo wolniejszą jazdę ale za to mniej pali i że on ma ustawioną właśnie oszczędną jazdę
Czy to prawda? Czy trudno się to reguluje? Ile kosztuje taka regulacja? Na czym ona polega?

Autor:  escort923 [ sob lut 14, 2009 8:31 pm ]
Tytuł: 

zapewne klucz 10 lub 13 i sie skreca na pompie.Tak miałem w passacie 1.6 TD.Tu moze jest podobnie?:)

Autor:  darus [ sob lut 14, 2009 8:39 pm ]
Tytuł: 

Pompa powinna byc ustawiona tak, aby wyprzedzenie tłoczenia było zgodne z danymi producenta, a wiec chyba raczej nie da sie tu nic podkręcic (to tak jak w benzynie zmieniać ustawienie aparatu zapłonowego). To , że był mułowaty zwiazane jest z jakąś usterką, albo poprostu takie twoje odczucia.

Autor:  Chuck Norris [ ndz lut 15, 2009 6:36 am ]
Tytuł: 

to tylko 113KM na 1,5 tony!!!! nie oczekuj cudów!!!! one tak mają!!!! chociaż u mnie na trójce jeszcze przyspiesza fajnie ale czwórka to typowe toczydełko...

Autor:  RAFAŁ 99 [ ndz lut 15, 2009 11:37 am ]
Tytuł: 

Dziś postaram się wyciągnąć od właściciela co on wymyślił i jak on to zrobił?

Autor:  laudan [ ndz lut 15, 2009 12:31 pm ]
Tytuł: 

RAFAŁ 99 pisze:
Dziś postaram się wyciągnąć od właściciela co on wymyślił i jak on to zrobił?


Hehe, gosc mial niezla teorie. Jak tak krecil pompa wtryskowa to moze byc z niej tylko kibel. Trzeba ja wyjac na stol pobierczy i odpowiednio ustawic dawki. Pozniej ustawic wyprzedzenie. Co do e250 jesli to jest kombi to nie nalezy spodziewac sie super osiagow. Mozna naprawic, ew pozybyc sie EGR to tez pomaga.

Autor:  szeryf [ pn lut 16, 2009 9:09 am ]
Tytuł: 

Pokrecic pompa mogl, zmienil wtedy jedynie poczatek wtrysku. Zreszta i tak w to watpie, bo zeby pokrecic ta pompa to trzeba sie troche silnika narozbierac.
W moim E300D jest z kolei odwrotnie, to ze mam 3 litry pod maska czuc dopiero na 3 biegu.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/