MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Róznorodność spalania... https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39180 |
Strona 1 z 4 |
Autor: | Juby [ wt lut 17, 2009 12:33 am ] |
Tytuł: | Róznorodność spalania... |
Witam wszystkich ![]() Jak widać jestem tu nowy i mam kilka pytać dla bardziej doświadczonych. Kupiłem W140 CL500 92r. ![]() Czytałem już kilka postów na temat spalania tego modelu aut. Lecz nigdzie nie znalazłem dokładnie na Cl500 92r. Jest wiele postów ale o modelu wyprodukowanym od 95r. I czy to nie sprawia różnicy ?? Bo podobno od tego roku znajdują się tam nowsze silniki. No i jak to jest z sekwencją na takie auto ? Czytałem że można bezproblemowo. Lecz jak to możliwe że o tyle mniej zużywa gazu ?? Dzięki wszystkim za pomoc ![]() Chętnie dowiem się innych informacji na temat tego modelu ![]() |
Autor: | Speedy [ wt lut 17, 2009 12:52 am ] |
Tytuł: | |
Bardzo możliwe że mniej palą, bo zastosowano także skrzynie 5biegowe. Kolego jak zastanawiasz się nad gazem w CL500 to może kup sobie auto z pojemnością 2.0 i będzie gut ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt lut 17, 2009 12:58 am ] |
Tytuł: | |
Odnośnie sekwencji to podejdzie coś ... Bo to już LH-Jetronic. Ale nie ładnie krzywdzić tak CLa Producent podaje takie spalanie: Dla 4 biegowego automatu: 90km/h / 120 / miasto 10,0 / 11,9 / 17,7 l Dla 5 biegowego automatu: 8,7 / 10,3 / 17,6 l Pochwal się pojazdem ![]() ![]() A jak nie stać to albo sprzedać albo kupić coś cywilizowanego do jazdy. LPG .. tfu |
Autor: | Speedy [ wt lut 17, 2009 1:02 am ] |
Tytuł: | |
BrunoGiamatti pisze: Speedy madrze mówi. Jak się kupuje CL trzeba się liczyć, ze 10l/100km to on pali ... jak jedzie na lawecie
A jak nie stać to albo sprzedać albo kupić coś cywilizowanego do jazdy. LPG .. tfu Dziękuję ![]() ![]() A tu proszę ![]() |
Autor: | butek22 [ wt lut 17, 2009 7:54 am ] |
Tytuł: | |
Musisz być przygotowany na spalania w granicy 15-20l, przy spokojnej jeżdzie, bo spalanie kataalogowe raczej będzie cieżko uzyskać, po prostu V8 musi swoje wypić i już. Tak jak kolega podpowiedział wyżej lepiej kup sobie jakieś 1.6 do codziennej jazdy, niż masz wyrzucić 4-5tyś.zł. na sekwencje. |
Autor: | THC [ wt lut 17, 2009 9:17 am ] |
Tytuł: | |
Zakładaj sekwencję i nie słuchaj skrzywionych łepków którym ktoś kiedyś wcisnął ciemnotę i się tego trzymają, bo mają traumę po gazie w samochodach i wolą w tygodniu MPK hehehehehhe |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt lut 17, 2009 9:21 am ] |
Tytuł: | |
THC nie do końca tak ![]() Ale chodzi też o kwestie moralną... Tak samo jak bym nie gazował CL500 tak samo jak bym nie gazował Mustanga '69 ... No jak to wygląda. Nie dość, ze krzywdzi się samochód to jeszcze podjeżdżać taka fura pod dystrybutor z LPG. brr butek22 pisze: Tak jak kolega podpowiedział wyżej lepiej kup sobie jakieś 1.6 do codziennej jazdy, niż masz wyrzucić 4-5tyś.zł. na sekwencje.
No nie przesadzajmy... Już prędzej dobrą W201 ![]() |
Autor: | ukaniu [ wt lut 17, 2009 9:37 am ] |
Tytuł: | |
Jest ekonomia i jest szyk i elegancja. Nie ma 2 w 1. Jak nie widać klapki od wlewu to czuć za samochodem na czym on jedzie. Tu czar pryska. Ci co montują LPG do aut z wielkimi silnikami podchodzą też w sposób oszczędnościowy do eksploatacji, taki sposób myślenia. Potwierdzeniem moich wywodów i ich przyczynkiem jest to, że nie widziałem ani jednej 140 z LPG wartej szczątkowego zainteresowania. Oczywiście są wyjątki ale... Dla mnie pytanie o zainstalowanie LPG w S500 to pytanie: Czy da się za pomocą drutu naprawić wiskozę? ew, czy z wyciekiem z pompy wody można jeździć? czy koniecznie muszę wymienić przepływomierze - nie da się ich zastapić jakimś opornikiem?... Co do sedna sprawy, dobra sekwencyjna instalacja zestrojona przez kogoś kto robi takie cuda da sobie spokojnie radę, byle nie miksery i ine rzeźby - tu pozostaje wierzyć, że oszczędności nie mają być aż tak wielkie. |
Autor: | Janfocus [ wt lut 17, 2009 10:08 am ] |
Tytuł: | |
zakładaj sekwencję i nie przejmuj się, jesli Cię stać na utrzymanie S-ki (bo ona jest droga w utrzymaniu) to nie ma się co krępowac, cl nie jest unikatem a ja doskonale rozumiem, że nie ma sensu wydawać 1000zł więcej na paliwo, skoro nie trzeba -w zamian mamy spalanie w kosztach 300d a przyjemność z jazdy bezcenną... A że na innych rzeczach do takiego auta nie wolno oszczędzać, to już zupełnie inna sprawa... co do zapachu za autem, to zalezy od rodzaju KAT'a -w moim nic nie czuć... Z resztą nie mam problemu z tym że śmigam na lpg, czasem jak mówię że cudo mi zjadło 28l, to gdybym nie dodał że lpg to by na mnie patrzyli jak na wariata ![]() S-ka na co dzień -i jest pięknie ![]() |
Autor: | adi [ wt lut 17, 2009 10:17 am ] |
Tytuł: | |
Jeszcze troche to bedziemy widziec na stacjach LPG Bentley'e i Maybach'y .... ![]() |
Autor: | Janfocus [ wt lut 17, 2009 10:20 am ] |
Tytuł: | |
adi pisze: Jeszcze troche to bedziemy widziec na stacjach LPG Bentley'e i Maybach'y ....
chyba nie ten rząd wielkości kwot ![]() a nawet jesli i to z powodów ekologicznych, to ja nie mam nic przeciw -nie tylko my jeździmy na gazie, tylko mamy jakis kompleks biedoauta pt tico lpg... |
Autor: | Speedy [ wt lut 17, 2009 10:35 am ] |
Tytuł: | |
Samy wiemy panowie że każdy ma zdanie jakie ma, i możemy w nieskończoność wymieniać wady czy zalety obu paliw, a i tak nie dojdziemy do porozumienia ![]() Kolega niech zakłada co chce, jego CL. Mi to ''vichy'' najwyżej on będzie potem żałował. adi pisze: Jeszcze troche to bedziemy widziec na stacjach LPG Bentley'e i Maybach'y Dokładnie.... ![]() |
Autor: | butek22 [ wt lut 17, 2009 10:43 am ] |
Tytuł: | |
Osobiście nie mam nic przeciwko LPG, lecz głowne pytanie musi sobie zadać autor wątku, czy dużo będzie nim jeżdził, lub używał tylko do lansowania na weekendy, bo jeśli to drugie to w życiu instalacja mu się nie zwróci, nie wspominając o tym iż na LPG, raczej nie zejdzie poniżej 20L, a to już też jest jakiś koszt. Jedynie będzie miał troche lepszy komfort psychiczny przy tankowaniu teoretycznie tańszego paliwa. Tak samo chciałem założyć LPG do swoijego CL-a, lecz przy tych przebiegach co nim robie, bym musiał jezdzić nim do emerytury, żeby instalacja sie zwróciła, tak jak pisałem wczesniej na dobrą instalacje trzeba wyłożyć te 4-5 tyś. |
Autor: | BrunoGiamatti [ wt lut 17, 2009 11:33 am ] |
Tytuł: | |
... I temat LPG zaczął się na dobre ![]() |
Autor: | THC [ wt lut 17, 2009 1:04 pm ] |
Tytuł: | |
BrunoGiamatti pisze: ... I temat LPG zaczął się na dobre
![]() Bez przesady, każdy zostaje przy swoim zdaniu , szanując opinie innych. |
Strona 1 z 4 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |