MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

prośba o rzucenie okien przez forumowiczów
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39393
Strona 1 z 2

Autor:  robertzpoznania [ pt lut 27, 2009 6:05 pm ]
Tytuł:  prośba o rzucenie okien przez forumowiczów

witam, chce spełnic jedno z moich marzen/zachcianek i kupic sobie mietka w124,autko nie musi byc na wypasie itd, znalazłem ciekawą oferte(tak mi sie wydaje) - czy moglibyscie ewentualnie rzucic okiem jako fachowcy:
http://moto.allegro.pl/item561917997_me ... ealny.html

autko ma mi sluzyc jako taka typowa zabawka/hobby

Autor:  voytas [ pt lut 27, 2009 8:21 pm ]
Tytuł: 

Kurde, wszedłem tylko dlatego że oknem jeszcze nie rzucałem ;)

Autor:  VALENTINE123 [ pt lut 27, 2009 8:27 pm ]
Tytuł: 

Daj sobie spokój z silnikami z wtyskiem mechanicznym ,a szczególnie jak są z instalacją gazową .Szukaj aut z silnikami 16V ,2.0 lub 2.2 po wrześniu 92r.To auto był sobie odpuścił ,słaby wypas ,słaby kolor ,silnik na wtrysku mechanicznym .

Autor:  adi_1233 [ pt lut 27, 2009 9:03 pm ]
Tytuł: 

witam ... jeżeli szukasz auta nie na co dzień to brałbym albo coupe albo większą benzynę bez gazu... te co pokazałeś to ma standardowe wyposażenie... i kolor [szalone]

2l w gazie to żadne hobby chyba że chcesz mieć hobby związane z mechaniką... :lol:

Autor:  czarek12 [ pt lut 27, 2009 9:40 pm ]
Tytuł: 

Witam nowego Kolegę ! Prawdę powiedziawszy to podoba mi się tylko kółko na przedniej masce !!!

Autor:  killer [ pt lut 27, 2009 10:02 pm ]
Tytuł: 

robertzpoznania pisze:
czy moglibyscie ewentualnie rzucic okiem jako fachowcy:


Witam

Auto nie warte przede wszystkim ceny. Nie z tym silnikiem i nie z tym wyposażeniem no i LPG ogólnie szału nie robi.

Pozdrowienia

Autor:  robertzpoznania [ pt lut 27, 2009 10:42 pm ]
Tytuł: 

killer pisze:
robertzpoznania pisze:
czy moglibyscie ewentualnie rzucic okiem jako fachowcy:


Witam

Auto nie warte przede wszystkim ceny. Nie z tym silnikiem i nie z tym wyposażeniem no i LPG ogólnie szału nie robi.

Pozdrowienia


ok,bardzi dziękuje za sugestie a co w takim razie myslicie o tym

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7631357

Autor:  THC [ pt lut 27, 2009 11:05 pm ]
Tytuł: 

robertzpoznania pisze:
ok,bardzi dziękuje za sugestie a co w takim razie myslicie o tym

http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C7631357



To ten sam stary silnik.
Szukaj aut po 93 tzw e klasę, maja nowocześniejsze silniki.

Autor:  ukaniu [ pt lut 27, 2009 11:11 pm ]
Tytuł: 

Jak nie będzie go katował LPG to M102 i 103 nie są aż takie złe :-)
Dla mnie to jak na auto - rekreacyjne wciąż za mały silnik. Choć 2.6 by się przydało.

Autor:  robertzpoznania [ pt lut 27, 2009 11:16 pm ]
Tytuł: 

ukaniu pisze:
Jak nie będzie go katował LPG to M102 i 103 nie są aż takie złe :-)
Dla mnie to jak na auto - rekreacyjne wciąż za mały silnik. Choć 2.6 by się przydało.


co do gazu juz mi go wybiliscie z głowy,moja oferta jest w dziale kupie
jak by ktos mial ładnego w 124 zapraszam.Jestem naprawde zdecydowany na zakup ,płatnosc od razu gotówka :) co w dobie kryzysu nie jest tak oczywiste.I jeszcze jedno czy faktycznie benzyny sprzed 1993 sa az takie złe?Jezdzilem kiedys 123 230 ce i byłem zachwycony.
p.s.
a ha i jeszzce jedno co do pojemnosci silnika to dla mnie bez znaczenia,mietkiem chce sobie pojezdzic rekreacyjnie.Tak ze ilość koni mnie za bardzo nie interesuje tym bardziej za na codzien śmigam e38 750i :)a mietek od zawsze to bylo moje marzenie :)

Autor:  ukaniu [ pt lut 27, 2009 11:47 pm ]
Tytuł: 

Dziwne :-) Ale OK, jeśli nie potrzeba dużo mocy to może dizla? klasyka w 124, 300D aby ładnie wyglądał pod maską. Te silniki mają w sobie coś niepowtarzalnego. (Jeśli CE to odpada)
Jak marzenie i MB to chyba jeszcze do pełni szczęścia automat? :-)

Silniki M103, M102, i 104 (300E 24) z wtryskiem KE moim zdaniem są tak samo dobre jak wszelkie inne co więcej, wtrysk jest niezniszczalny i wymaga niewielkich nakładów jeśli tylko nie zatruty LPG. Nowsze jak to nowsze, więcej już starej elektroniki, więcej miejsc do psucia. Ale łatwiej sie je serwisuje (diagnostyka komputerowa), choć nie koniecznie taniej.

Autor:  Chuck Norris [ sob lut 28, 2009 4:30 am ]
Tytuł: 

przyłączam się do tego co koeldzy mówią!!!!
widzę że szukasz z gazem (a miało być hobbistycznie) to szukaj silników po 93 r typu 2,2 lub 2,8 lub 3,2 benzyna... tam wchodzi sekwencja i wtedy nie ma problemów z gazem...
jeśli już byś chciał starszy model to każdy jest dobry o ile nigdy nie widział gazu na oczy!!!! mechaniczny wtrysk to strzał gazu! a jeden strzał narobi tyle zamieszania że juz nigdy nie dojdziesz z autem do ładu... chyba że wymienisz :) auto oczywiscie :) jak bedzie chodził dobrze na gazie to źle na benzynie a jak dobrze na benzynie to wcale na gazie :)
decyzja należy do ciebie :)
a tak na marginesie to polecam 6 garów :)
nieistotne czy diesel czy benzyna palą mniej wiecej podobnie a ceny tego i tego tez podobne z tym że: na benzynie bedziesz miał 220KM a w dieslu z turbiną niecałe 150 ale jak masz mozliwosc sie przejechac czyms takim to spróbuj... na 2.0 czy 2,3 nie bedziesz chciał spojrzeć nawet :)

Autor:  THC [ sob lut 28, 2009 9:35 am ]
Tytuł: 

robertzpoznania pisze:

co do gazu juz mi go wybiliscie z głowy,


Chuck Norris pisze:
widzę że szukasz z gazem ..........


jeśli już byś chciał starszy model to każdy jest dobry o ile nigdy nie widział gazu na oczy!!!! mechaniczny wtrysk to strzał gazu! a jeden strzał narobi tyle zamieszania że juz nigdy nie dojdziesz z autem do ładu...



Nie siej herezji , czytaj dokładnie, i nie siej herezji.
Nie pisz bzdur, poszukaj zanim odpiszesz , itp.


Kolega z Poznania to niech sobie kupi 320CE , albo 500E.

Autor:  Cremek [ sob lut 28, 2009 9:57 am ]
Tytuł: 

Po pierwsze ten silnik z gazem to porazka (bez gazu jak najbardziej), po drugie wydaje mi sie, ze prawa czesc deski (ta ze schowkiem) jest jakos dziwnie przesunieta w dol na pierwszym zdjeciu...

Cytuj:
tak na marginesie to polecam 6 garów
nieistotne czy diesel czy benzyna palą mniej wiecej podobnie a ceny tego i tego tez podobne z tym że: na benzynie bedziesz miał 220KM a w dieslu z turbiną niecałe 150 ale jak masz mozliwosc sie przejechac czyms takim to spróbuj... na 2.0 czy 2,3 nie bedziesz chciał spojrzeć nawet


Bez przesady nikt mi nie powie, ze przy takim samym stylu jazdy 3,0 spali tyle samo co 2,0 - zeby osiagnac taki rezultat trzeba jezdzic wiekszym silnikiem jak emeryt z lewostronnym paralizem a jaka wtedy jest radocha z posiadania wiekszej mocy ?...

Autor:  adi_1233 [ sob lut 28, 2009 11:38 am ]
Tytuł: 

jeżeli auto ma być nie na co dzień to najlepsze rozwiązania to qp i bez gazu...
ja mam 2,2 150km i to naprawdę dobry motor... co do silnika jaki wybierzesz to nie najważniejsze... najważniejsze to stan auta... i tego szukaj

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/