MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

Modul zaplonu s420
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39441
Strona 1 z 2

Autor:  sec560 [ ndz mar 01, 2009 5:29 pm ]
Tytuł:  Modul zaplonu s420

Witam wszystkich

padl mi modul zaplonu w 420 .nr 007 545 22 32. problem w tym ze ma 8 pinow i nie moge nigdzie go dostac.gdyby ktos mial zbedny prosze o kontakt.interesuja mnie tez namiary na czlowieka ktory regeneruje takie rzeczy.


pozdrawiam i dziekuje za pomoc

Autor:  Mor [ ndz mar 01, 2009 7:57 pm ]
Tytuł: 

Witam, kontakt na osobę, która naprawia takie rzeczy poszedł na PW. Mogę polecić, bo naprawił już dla mnie kilka sztuk.

Autor:  sec560 [ ndz mar 01, 2009 10:57 pm ]
Tytuł: 

wielkie dzieki .

jutro zadzwonie.nie moge odpisac na priv bo mam za malo postow .

Autor:  Marcin1981 [ śr mar 04, 2009 4:51 pm ]
Tytuł: 

I jak wygląda sytuacja? Udało się coś zrobić?

Autor:  sec560 [ śr mar 04, 2009 11:08 pm ]
Tytuł: 

nie udalo mi sie dodzwonic do czlowieka.poniewaz nikt nie chcial sie nim zajac wczoraj w nocy modul zostal rozmontowany w domu.
przewody nie wygladaja za ladnie,w niektore juz wlozono czyjas zlota raczke.jutro zostanie sciagnieta warstwa zabezpieczenia ktora pokryte jest wnetrze i bedzie mozna sprawdzic luty.
bardzo przydalby mi sie schemat elektryczny silnika ale nigdzie nie udalo mi sie znalesc. gdyby sie komus poniewieral prosze o kontakt na priv.

Autor:  Blazey [ czw mar 05, 2009 12:20 am ]
Tytuł: 

Jak możesz, to wrzuć fotki tego modułu.
Zanim zaczniesz grzebać na dobre, to sprawdź jeszcze stan przewodu aparat zapłonowy - moduł, szczególnie w okolicach wtyczki do aparatu zapłonowego.

Autor:  sec560 [ czw mar 05, 2009 9:04 am ]
Tytuł: 

na pewno jest to wina modulu .przewody ,aparat zapl,wszelkie mozliwe czujniki sprawdzone.stare odciecia zaplonu i alarmy w smietniku.jak zrobie foto to wrzuce.modul nie dawal zadnych impulsow -calkowicie

Autor:  Marcin1981 [ sob mar 07, 2009 8:49 am ]
Tytuł: 

I jak? Moduł śmiga? Fotorelacja dla innych modułowiczów wykonana? Pozdrawiam!

Autor:  Paweł Sopot [ sob mar 07, 2009 8:56 am ]
Tytuł: 

Witaj.
Ja miałem ostatnio problem ze sterownikiem biegu jałowego, wymieniłem go na "nowy-używany", obroty sie ustabilizowały. Na jakiś czas, potem znowu zaczęly przerywac...
Główną usterką okazała sie zgnita wiązka i wtyczka która wchodziła do tego modułu, po przelutowaniu jest wszystko ok. Polecam zobaczyc, no chyba ze już sprawdzałes.

Autor:  sec560 [ sob mar 07, 2009 1:22 pm ]
Tytuł: 

niestety nie jest tak kolorowo .spalony .nic sie nie da zrobic.trzeba rozgladnac sie za nowym albo.....napisze jak sie uda.pilnie potrzebuje schematu elektrycznego .mam ale na cztery piny a moj ma osiem!
nie mozna dostac nowego-starego,a nowy-nowy kosztuje 5300 pln !!!
bracia z zachodu chca 400 eur.tansze jest porsche w utrzymaniu od zwyklego mercedesa [zlosnik]
obiecuje ze zrobie zdjecia tylko na razie nie mam kiedy.

Autor:  MERCEDES 4 EVER [ sob mar 07, 2009 1:32 pm ]
Tytuł: 

sec560 pisze:
niestety nie jest tak kolorowo .spalony .nic sie nie da elektrycznego .mam ale na cztery piny a moj ma osiem!
nie mozna dostac nowego-starego,a nowy-nowy kosztuje 5300 pln !!!

obiecuje ze zrobie zdjecia tylko na razie nie mam kiedy.


staniały- niedawno 8 pin w ASO to było 11800.

Autor:  kit [ sob mar 07, 2009 2:55 pm ]
Tytuł: 

Rozumiem, że potrzebny jest schemat modułu z dwoma 8 pinowymi gniazdami.

Obrazek

Obrazek

Jakby chodziło o moduł z dwoma gniazdami po 4 piny (razem 8 ) to też coś powinienem znaleźć

Autor:  Blazey [ sob mar 07, 2009 7:09 pm ]
Tytuł: 

Wrzuć zdjęcia tego modułu, to się porozglądam.
I niech ktoś na miłość boską przetłumaczy opis z drutu kolczastego na jakiś cywilizowany język!

Bo przecież:
Cytuj:
Język niemiecki jest stosunkowo łatwy. Osoba obznajomiona z łaciną oraz
z przypadkami, przyzwyczajona do odmiany rzeczowników, opanowuje go bez
większych trudności. Tak w każdym razie twierdzą wszyscy nauczyciele
niemieckiego podczas pierwszej lekcji... Na początek, kupujemy
podręcznik do niemieckiego. To przepiękne wydanie, oprawne w płótno,
zostało opublikowane w Dortmundzie i opowiada o obyczajach plemienia
Hotentotów (auf Deutsch:
Hottentotten). Ksiązka mówi o tym, iż kangury (Beutelratten) są chwytane
i umieszczane w klatkach (Koffer) krytych plecionką (Lattengitter) po to
by ich pilnować. Klatki te nazywają się po niemiecku "klatki z
plecionki"(Lattengitterkoffer) zaś, jeśli zawierają kangura, całość nazywa
się: Beutelrattenlattengitterkoffer. Pewnego dnia, Hotentoci zatrzymują
mordercę (Attentater), oskarżonego o zabójstwo jednej matki (Mutter)
hotentockiej (Hottentottenmutter), matki głupka i jąkały (Stottertrottel).
Taka matka po niemiecku zwie się: Hottentottenstottertrottelmutter, zaś
jej zabójca nazywa się Hottentottenstottertrottelmutterattentater.
Policja chwyta mordercę i umieszcza go prowizorycznie w klatce na
kangury(Beutelrattenlattengitterkoffer), lecz więźniowi udaje się uciec.
Natychmiast rozpoczynają się poszukiwania. Nagle przybiega Hotentocki
wojownik krzycząc:
- Złapałem zabójcę! (Attentater).
- Tak? Jakiego zabójcę? - pyta wódz.
- Beutelrattenlattengitterkofferattentater, - odpowiada wojownik.
- Jak to? Zabójcę, który jest w klatce na kangury z plecionki? - pyta
Hotentocki wódz.
- To jest - odpowiada tubylec - Hottentottenstottertrottelmutterattentater
(zabójca hotentockiej matki głupiego i jąkającego się syna).
- Ależ oczywiście - rzecze wódz Hotentotów - mogłeś od razu mówić, że
schwytałeś
Hottentottenstottertrottelmutterbeutelrattenlattengitterkofferattentater!
Jak sami widzicie, niemiecki jest łatwym i przyjemnym językiem.
Wystarczy trochę się zainteresować tematem!

Autor:  ukaniu [ sob mar 07, 2009 7:40 pm ]
Tytuł: 

sec560 pisze:
niestety nie jest tak kolorowo .spalony .nic sie nie da zrobic.trzeba rozgladnac sie za nowym albo

Zrobiłeś jak Mor pisał i dałeś to do fachowca czy rzeźbiłeś sam?
Z tego co wiem zwykle większość da się naprawić.

Autor:  kit [ sob mar 07, 2009 7:45 pm ]
Tytuł: 

X11 - złącze diagnostyczne
L1 - czujnik położenia wału korbowego (Ten z przodu silnika)
A1p8 - elektroniczny prędkościomierz z ogranicznikiem prędkości maksymalnej
T1 - cewka zapłonowa
S5/4 - aparat zapłonowy
N1/3 - moduł zapłonowy
R16/2 - rezystor (przy module zapłonowym)
L5 - czujnik położenia wału korbowego (z tyłu silnika, na styku ze skrtzynią)
S65 - czujnik przeciążenia skrzyni
g2 A16 g1 - czujniki spalania stukowego
B11/2 - podwójny czujnik temperatury
S29/2 - czujnik położenia przepustnicy

Strona 1 z 2 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/