MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Modul zaplonu s420 https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39441 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | sec560 [ ndz mar 01, 2009 5:29 pm ] |
Tytuł: | Modul zaplonu s420 |
Witam wszystkich padl mi modul zaplonu w 420 .nr 007 545 22 32. problem w tym ze ma 8 pinow i nie moge nigdzie go dostac.gdyby ktos mial zbedny prosze o kontakt.interesuja mnie tez namiary na czlowieka ktory regeneruje takie rzeczy. pozdrawiam i dziekuje za pomoc |
Autor: | Mor [ ndz mar 01, 2009 7:57 pm ] |
Tytuł: | |
Witam, kontakt na osobę, która naprawia takie rzeczy poszedł na PW. Mogę polecić, bo naprawił już dla mnie kilka sztuk. |
Autor: | sec560 [ ndz mar 01, 2009 10:57 pm ] |
Tytuł: | |
wielkie dzieki . jutro zadzwonie.nie moge odpisac na priv bo mam za malo postow . |
Autor: | Marcin1981 [ śr mar 04, 2009 4:51 pm ] |
Tytuł: | |
I jak wygląda sytuacja? Udało się coś zrobić? |
Autor: | sec560 [ śr mar 04, 2009 11:08 pm ] |
Tytuł: | |
nie udalo mi sie dodzwonic do czlowieka.poniewaz nikt nie chcial sie nim zajac wczoraj w nocy modul zostal rozmontowany w domu. przewody nie wygladaja za ladnie,w niektore juz wlozono czyjas zlota raczke.jutro zostanie sciagnieta warstwa zabezpieczenia ktora pokryte jest wnetrze i bedzie mozna sprawdzic luty. bardzo przydalby mi sie schemat elektryczny silnika ale nigdzie nie udalo mi sie znalesc. gdyby sie komus poniewieral prosze o kontakt na priv. |
Autor: | Blazey [ czw mar 05, 2009 12:20 am ] |
Tytuł: | |
Jak możesz, to wrzuć fotki tego modułu. Zanim zaczniesz grzebać na dobre, to sprawdź jeszcze stan przewodu aparat zapłonowy - moduł, szczególnie w okolicach wtyczki do aparatu zapłonowego. |
Autor: | sec560 [ czw mar 05, 2009 9:04 am ] |
Tytuł: | |
na pewno jest to wina modulu .przewody ,aparat zapl,wszelkie mozliwe czujniki sprawdzone.stare odciecia zaplonu i alarmy w smietniku.jak zrobie foto to wrzuce.modul nie dawal zadnych impulsow -calkowicie |
Autor: | Marcin1981 [ sob mar 07, 2009 8:49 am ] |
Tytuł: | |
I jak? Moduł śmiga? Fotorelacja dla innych modułowiczów wykonana? Pozdrawiam! |
Autor: | Paweł Sopot [ sob mar 07, 2009 8:56 am ] |
Tytuł: | |
Witaj. Ja miałem ostatnio problem ze sterownikiem biegu jałowego, wymieniłem go na "nowy-używany", obroty sie ustabilizowały. Na jakiś czas, potem znowu zaczęly przerywac... Główną usterką okazała sie zgnita wiązka i wtyczka która wchodziła do tego modułu, po przelutowaniu jest wszystko ok. Polecam zobaczyc, no chyba ze już sprawdzałes. |
Autor: | sec560 [ sob mar 07, 2009 1:22 pm ] |
Tytuł: | |
niestety nie jest tak kolorowo .spalony .nic sie nie da zrobic.trzeba rozgladnac sie za nowym albo.....napisze jak sie uda.pilnie potrzebuje schematu elektrycznego .mam ale na cztery piny a moj ma osiem! nie mozna dostac nowego-starego,a nowy-nowy kosztuje 5300 pln !!! bracia z zachodu chca 400 eur.tansze jest porsche w utrzymaniu od zwyklego mercedesa ![]() obiecuje ze zrobie zdjecia tylko na razie nie mam kiedy. |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ sob mar 07, 2009 1:32 pm ] |
Tytuł: | |
sec560 pisze: niestety nie jest tak kolorowo .spalony .nic sie nie da elektrycznego .mam ale na cztery piny a moj ma osiem!
nie mozna dostac nowego-starego,a nowy-nowy kosztuje 5300 pln !!! obiecuje ze zrobie zdjecia tylko na razie nie mam kiedy. staniały- niedawno 8 pin w ASO to było 11800. |
Autor: | kit [ sob mar 07, 2009 2:55 pm ] |
Tytuł: | |
Rozumiem, że potrzebny jest schemat modułu z dwoma 8 pinowymi gniazdami. ![]() ![]() Jakby chodziło o moduł z dwoma gniazdami po 4 piny (razem 8 ) to też coś powinienem znaleźć |
Autor: | Blazey [ sob mar 07, 2009 7:09 pm ] |
Tytuł: | |
Wrzuć zdjęcia tego modułu, to się porozglądam. I niech ktoś na miłość boską przetłumaczy opis z drutu kolczastego na jakiś cywilizowany język! Bo przecież: Cytuj: Język niemiecki jest stosunkowo łatwy. Osoba obznajomiona z łaciną oraz
z przypadkami, przyzwyczajona do odmiany rzeczowników, opanowuje go bez większych trudności. Tak w każdym razie twierdzą wszyscy nauczyciele niemieckiego podczas pierwszej lekcji... Na początek, kupujemy podręcznik do niemieckiego. To przepiękne wydanie, oprawne w płótno, zostało opublikowane w Dortmundzie i opowiada o obyczajach plemienia Hotentotów (auf Deutsch: Hottentotten). Ksiązka mówi o tym, iż kangury (Beutelratten) są chwytane i umieszczane w klatkach (Koffer) krytych plecionką (Lattengitter) po to by ich pilnować. Klatki te nazywają się po niemiecku "klatki z plecionki"(Lattengitterkoffer) zaś, jeśli zawierają kangura, całość nazywa się: Beutelrattenlattengitterkoffer. Pewnego dnia, Hotentoci zatrzymują mordercę (Attentater), oskarżonego o zabójstwo jednej matki (Mutter) hotentockiej (Hottentottenmutter), matki głupka i jąkały (Stottertrottel). Taka matka po niemiecku zwie się: Hottentottenstottertrottelmutter, zaś jej zabójca nazywa się Hottentottenstottertrottelmutterattentater. Policja chwyta mordercę i umieszcza go prowizorycznie w klatce na kangury(Beutelrattenlattengitterkoffer), lecz więźniowi udaje się uciec. Natychmiast rozpoczynają się poszukiwania. Nagle przybiega Hotentocki wojownik krzycząc: - Złapałem zabójcę! (Attentater). - Tak? Jakiego zabójcę? - pyta wódz. - Beutelrattenlattengitterkofferattentater, - odpowiada wojownik. - Jak to? Zabójcę, który jest w klatce na kangury z plecionki? - pyta Hotentocki wódz. - To jest - odpowiada tubylec - Hottentottenstottertrottelmutterattentater (zabójca hotentockiej matki głupiego i jąkającego się syna). - Ależ oczywiście - rzecze wódz Hotentotów - mogłeś od razu mówić, że schwytałeś Hottentottenstottertrottelmutterbeutelrattenlattengitterkofferattentater! Jak sami widzicie, niemiecki jest łatwym i przyjemnym językiem. Wystarczy trochę się zainteresować tematem! |
Autor: | ukaniu [ sob mar 07, 2009 7:40 pm ] |
Tytuł: | |
sec560 pisze: niestety nie jest tak kolorowo .spalony .nic sie nie da zrobic.trzeba rozgladnac sie za nowym albo
Zrobiłeś jak Mor pisał i dałeś to do fachowca czy rzeźbiłeś sam? Z tego co wiem zwykle większość da się naprawić. |
Autor: | kit [ sob mar 07, 2009 7:45 pm ] |
Tytuł: | |
X11 - złącze diagnostyczne L1 - czujnik położenia wału korbowego (Ten z przodu silnika) A1p8 - elektroniczny prędkościomierz z ogranicznikiem prędkości maksymalnej T1 - cewka zapłonowa S5/4 - aparat zapłonowy N1/3 - moduł zapłonowy R16/2 - rezystor (przy module zapłonowym) L5 - czujnik położenia wału korbowego (z tyłu silnika, na styku ze skrtzynią) S65 - czujnik przeciążenia skrzyni g2 A16 g1 - czujniki spalania stukowego B11/2 - podwójny czujnik temperatury S29/2 - czujnik położenia przepustnicy |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |