MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
CLK 2.0 kompressor dziwna praca silnika.. https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39442 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | daniel2gt1 [ ndz mar 01, 2009 5:52 pm ] |
Tytuł: | CLK 2.0 kompressor dziwna praca silnika.. |
Witam ...mam troche dziwny problem w moim CLK, dzisiaj jadąc obwodnicą 180km/h na wyświetlaczu pokazał sie klucz i 500 km ( domyślam sie że chodzi o przegląd czy coś w tym stylu ) a zaraz potem autko jakby straciło moc, nie chciał przyspieszać predkość spadła do 160 i hm..pracował tak jakby kompressor sie wyłaczył, więc stanąłem zgasiłem samochód, zapaliłem ponownie i niby wszystko ok miał moc itp. Samochód stał kilka godzin, potem jak go odpaliłem to na wolnych obrotach zaczęły one delikatnie skakać 700-800 i czuje sie nierówną prace silnika, lecz podczas jazdy według mnie przyspiesza normalnie, co może być przyczyną?? i czy normalne jest to, że np. jadąc 140 na 5-tym biegu wciska sie raptownie gaz, a samochód tak jakby na ułamek sekundy lekko nie przyspiesza i potem dopiero startuje z góry dzięki za pomoc, autko mam kilka dni i jestem zakręcony w tym silniku |
Autor: | darus [ ndz mar 01, 2009 6:22 pm ] |
Tytuł: | |
Moim zdaniej wyglada na to , ze załapał jakis błąd i przełączył sie w tryb awaryjny, po zgaszeniu błąd sie skasował i nie wykluczone, ze znów sie pojawi. |
Autor: | kompressor [ ndz mar 01, 2009 7:50 pm ] |
Tytuł: | |
Ciężko coś wywnioskować z twojego opisu. Największa przypadłością tych silników są przepływomierze i cewki. Rzadko są problemy z przepustnicami (pod warunkiem że nie ma gazu). Takie "klękanie " przy przyspieszaniu to może być przepływomierz lub gasgeber lub cewka lub przewody wn lub.......jest tego wiele. Podczas użytkowania tego silnika miałem problem z awaria przepływomierza i potencjometru przepustnicy"gasgeber". W obu przypadkach auto zachowywało się prawie identycznie czyli klękało delikatnie przy przyspieszaniu. Niesprawność przeplywki będzie widać na kompie , potencjometru niestety nie. Spotkałem się również z pękającymi cewkami (bosch). |
Autor: | daniel2gt1 [ wt mar 03, 2009 8:58 pm ] |
Tytuł: | |
byłem nim przed kupnem w ASO Mercedesa i na kompie zero błędów bo sprawdzali całe autko, dzisiaj dopiero coś takiego zrobiło, chociaż przed chwilą jechałem i niby wszystko jest ok, jeszcze nie zdążyłem wymienić filtrów, oleju itp. więc to zrobie w najbliższych dniach... Dodano po 1 minutach.: ps. gazu brak, profanacja w takim samochodzie Przyczyna znaleziona... prostrza niż by sie mogło wydawać, samochód zaczął mi dziwnie chodzić po tym jak zatankowałem 95 na BP ( na klapce wlewu jest 95 zaznaczone więc tym sie sugerowałem ), wyjeździłem bak prawie do końca i teraz dla odmiany pojechałem na Orlen, zalałem 98 i jest jak być powinno...wolne obroty sie uspokoiły i silnik pracuje o wiele równiej ![]() |
Autor: | Katrina [ pt mar 13, 2009 11:21 pm ] |
Tytuł: | |
hmm.. w moim 2.3 kompresor. tez są falujace wlasnie w tym zakresie obroty.. -i fakt faktem ze im gorsze paliwo to bardziej faluja.. w sumie.. tez szukkalam przyczynny.. sprawdze jeszce kiedys z ta benzyna czy jak zaleje 98 na jakiejs stacj i to bedzi elepiej.. przewaznie tankuje 95 na nestea. w sumi ejestem zadowolona z tej benzyny.. |
Autor: | clkW208 [ pt kwie 03, 2009 8:55 pm ] |
Tytuł: | |
Witam mam mały problem clk w 208 2.0 kompresor (benzyna nie gaz) otóż jak jeżdżę pomału po mieście lub dłuższą chwile stoję w korku autko traci moc tak jakby kompresor się odłączał auto zamulone po wyłączeniu i ponownym odpaleniu auto znowu idzie normalnie zimą rzadziej się to działo jak tylko ciepło się robi słońce zaświeci jakby częściej zamulał się Co to może być może jakiś czujnik coś z chłodzeniem kompresora ? |
Autor: | gsmline [ pt lis 13, 2009 7:56 am ] |
Tytuł: | |
Ja mam taki problem. Auto po zapaleniu jak jade delikatnie to jakos rusza powoli, ale jak mu wcisne bardziej gaz to zaczyna sie kichanie/ strzelanie czasem jakby na chwile silnik nie palił, przerwa najwieksza 2000obr gdy sie kompresor włącza. Po nagrzaniu dziala normalnie. Co do paliwa to jak wleje nowe to kilka dni jest ok pozniej jakby silnik sie ustawial do tego paliwa i znow zaczyna kichac. Druga sprawa to jak mu dam w deche na zimnym to czasem silnik zaczyna pracowac na 2/3 cilindry pyrczy jak fiat 126p ;] do czasu jak nie zgasze silnika i zapale ponownie, silnik zaczyna pracowac normalnie na wszystkie cylindry. Trzecia sprawa juz zdazylo mi sie ze jade gdzies staje i po chwili chce auto zapalic - awaria silnika chlodnica idzie na maxa klikaja przepustnice tak jak powinny ale nie ma odzewu rozrusznik. Pozniej auto rusza jakby nic ;/ |
Autor: | clkW208 [ pt lis 13, 2009 10:30 am ] |
Tytuł: | |
mi też strzelał od czasu do czasu gasł silnik w końcowej fazie nie szło już wcale jechać przyczyna przepływomierz najprościej sprawdzić wypiąć go z kostki auto będzie miało mniejszą moc ale będzie szło równomiernie (radzę kupić oryginalny boscha) drugą przyczyne jaką miałem przy ruszaniu gaz decha autko zamulone po chwili jak by nabrał mocy przyczyna przepustnica ta co idzie od filtra powietrza Pzdr. |
Autor: | gsmline [ pt lis 20, 2009 11:27 am ] |
Tytuł: | |
co do trzeciej usterki to wyglada ze przechodzi wszystko test. ale nie slychac pracy pompy paliwa w baku i auto nie kreci rozrusznikiem. a co do strzelania to problem jest do czasu az auto osiagnie 50C |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |