MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
W210 z jakim silnikiem diesla??? https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39641 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | MercManiak [ pn mar 09, 2009 1:24 am ] |
Tytuł: | W210 z jakim silnikiem diesla??? |
Witam!!! Od jakiegos czasu szukam ładnego Mercedesa w kombi. Niestety znaleźć ładne w124 z klima w kombi jest bardzo trudno. Dlatego pomyślałem o w210 licząc sie z tym że podobno rdzewieją szybciej niz w124. Mam pytanie czy lepiej kupić w210 z silnikiem 2500 (150KM) czy z silnikiem 2900 (129KM) i skąd ta różnica w mocy w stosunku do pojemności. Słyszałem tez że montowane były jakieś włoskie pompy wtryskowe zamiast BOSCHA, z którymi sa problemy i pytanie jesli tak to w jakich silnikach? Pozdrawiam |
Autor: | MERCEDES 4 EVER [ pn mar 09, 2009 6:32 am ] |
Tytuł: | |
poszukaj bo było .W210 z dieslami o poj 2500 to sa auta z Włoch bo tylko tam takie szły.....Tam sa jakies zwykłe pompy.2900 to jedynostka na bezposrednim wtrysku -pompa bosch.Naprawde mało awaryjna jednostka. |
Autor: | WALDORFF [ czw mar 12, 2009 2:43 am ] |
Tytuł: | Re: W210 z jakim silnikiem diesla??? |
MercManiak pisze: Witam!!!
Słyszałem tez że montowane były jakieś włoskie pompy wtryskowe zamiast BOSCHA, z którymi sa problemy i pytanie jesli tak to w jakich silnikach? Chodzi zapewne o pompy Lucas'a. Były one montowane tylko w 210-tkach przed "liftem" z wolnossącym silnikiem 2.2 D (nie CDI). Faktycznie... nie są to trwałe pompy, kosztowne naprawy raczej nie dają poprawy na długo, a wymiana na nową kosztuje gruuubo ![]() |
Autor: | karolkarol [ czw mar 12, 2009 7:41 am ] |
Tytuł: | |
A może 3.0(177KM) ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Maksio [ czw mar 12, 2009 2:30 pm ] |
Tytuł: | |
moim skromnym zdaniem, jeśli w210 w dieslu (odrzucając cdi) to tylko dwa silniki: 2.9 (2.9 10V TD, 129 PS (95 kW; 127 hp), 300 N·m) lub 3.0 (3.0 24V TD, 177 PS (130 kW; 175 hp), 330 N·m) |
Autor: | trocin [ czw mar 12, 2009 5:00 pm ] |
Tytuł: | |
Maksio pisze: 2.9 (2.9 10V TD, 129 PS (95 kW; 127 hp), 300 N·m)
z chipem 165KM i 370Nm solidny zywotny fajnie jedzie i malo pali ![]() bez chipa tez mozna sie pobujac |
Autor: | Maksio [ czw mar 12, 2009 9:23 pm ] |
Tytuł: | |
trocin pisze: Maksio pisze: 2.9 (2.9 10V TD, 129 PS (95 kW; 127 hp), 300 N·m) z chipem 165KM i 370Nm solidny zywotny fajnie jedzie i malo pali ![]() bez chipa tez mozna sie pobujac od dłuższego czasu interesuje mnie temat chipowania. Chodzi mi jednak o to, jak wygląda sprawa profesjonalnie załatwiana... czy Ty brałeś auto na profesjonalny tuning z hamownią ? jak to wyglądało ? no i czy to prawda, że przy oszczędnej jeździe spalanie może minimalnie spaść ? poza tym byłbym wdzięczny za więcej szczegółów i jakieś przybliżenie osiągów, jestem ciekaw "jak to jeździ" ![]() |
Autor: | trocin [ czw mar 12, 2009 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
Jak najbardziej profesjonalnie ![]() http://www.w114-115.org.pl/forum/viewto ... highlight= |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |