MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

uszczelnienie wtrysku.
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39648
Strona 1 z 1

Autor:  berts [ pn mar 09, 2009 12:27 pm ]
Tytuł:  uszczelnienie wtrysku.

Cześć
potrzebuję pomocy, w ASO nie potrafią znaleźć gumek i oringów które wchodzą w plastikowe obudowy przy wtryskiwaczu. Numer VIN-u WDB1260341A414734. Czy jest szansa że to będzie to ? 116 070 00 77? Zamówili mi uchwyt trzymający wtrysk :evil: a chciałem uszczelnienie. A może tam nie ma uszczelnień? tak twierdzą panowie z ASO.

Autor:  Mor [ pn mar 09, 2009 7:53 pm ]
Tytuł: 

berts pisze:
oringów

A0099971048

berts pisze:
gumek

A1160700077

Sam jak kupowałem, siedziałem z szukaniem trochę w EPC.

Obrazek

Autor:  Marcin1981 [ pn mar 09, 2009 10:30 pm ]
Tytuł: 

Mor czasami mam wrażenie, że sam mógłbyś stworzyć WIS :-) Panowie z ASO jak zwykle zakręceni... :evil:

Autor:  Blazey [ wt mar 10, 2009 12:46 am ]
Tytuł: 

Zapłaciłem właśnie za zestaw ośmiu tych plastików wraz z oringami (oringi wyglądają na dość wysokotemperaturowe) 18 euro.

Autor:  berts [ wt mar 10, 2009 3:08 pm ]
Tytuł: 

Mor dzięki skórę mi ratujesz, autko rozgrzebane, pewnie trzeba będzie na to czekać w ASO, ale przynajmniej wiem co zamawiać. <br>Dodano po 2 godzinach. 25 minutach.:<br> rozebraliśmy całość, chce się upewnić żeby nie umoczyć bo różnią się numerki trochę u mnie wygląda to tak:

[img][img]http://img4.imageshack.us/img4/8079/dsc06738.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img25.imageshack.us/img25/8973/dsc06739.jpg[/img][/img]
[img][img]http://img26.imageshack.us/img26/913/dsc06740k.jpg[/img][/img] <br>Dodano po 2 godzinach. 51 minutach.:<br> A czy ta nieszczęsna "nakrętka" z ostatniego foto to będzie miała jakiś swój numerek? resztę już mam pozostaje tylko ta duperela. . .

Autor:  Mor [ wt mar 10, 2009 5:24 pm ]
Tytuł: 

Mor pisze:
A1160700077

Wygląda to TAK. <br>Dodano po 1 minutach.:

<br>
Mor pisze:
0099971048

A to TAK

Autor:  ukaniu [ wt mar 10, 2009 7:18 pm ]
Tytuł: 

Ostatni to jest standardowa uszczelka wtryskiwacza
Febi FE06798 - w IC 5zł, Oring można kupić na wymiar silikonowy i pewnie będzie lepszy niż z ASO ;-)

Autor:  berts [ śr mar 18, 2009 10:32 am ]
Tytuł: 

sprawa się wyjaśniła :) "nakrętka" z ostatniego zdjęcia to komplet z gumeczką wchodzącą bezpośrednio na wtrysk, całość rozpadła przy demontażu, powodując wrażenie że są to dwie niezależne części. Zobaczymy jak autko zagada po wymianie [zlosnik]

Autor:  sneer [ śr mar 18, 2009 11:48 am ]
Tytuł: 

berts pisze:
Zobaczymy jak autko zagada po wymianie [zlosnik]


a co chciales tym zabiegiem naprawic? czyzby nieregularnosc na wolnych obrotach? to koniecznie daj znac, czy sie poprawilo :-)

Autor:  berts [ śr mar 18, 2009 12:02 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
a co chciales tym zabiegiem naprawic?


a przynajmniej 3 lejące wtryski :)
a co do nieregularności na wolnych to tragedii nie ma, ale zawsze mogło by być lepiej ;) masz jakieś sugestie? chętnie posłucham !

Autor:  berts [ śr maja 13, 2009 9:32 am ]
Tytuł: 

sneer pisze:
czyzby nieregularnosc na wolnych obrotach? to koniecznie daj znac, czy sie poprawilo



puentując temat wymiany wtryskiwaczy i uszczelnień mogę tylko powiedzieć, że zapomniałem co to pływające obroty (pewnie duży wpływ na to ma również wywalenie gazu), uspokoiło się również spalanie. Wcześniej były dość duże różnice spalania miasto - trasa, w chwili obecnej spalanie jest mniej więcej na tym samym poziomie.

Autor:  Janfocus [ śr maja 13, 2009 10:55 am ]
Tytuł: 

berts pisze:
puentując temat wymiany wtryskiwaczy i uszczelnień mogę tylko powiedzieć, że zapomniałem co to pływające obroty (pewnie duży wpływ na to ma również wywalenie gazu), uspokoiło się również spalanie. Wcześniej były dość duże różnice spalania miasto - trasa, w chwili obecnej spalanie jest mniej więcej na tym samym poziomie.

to ja tylko dodam od siebie, że pływających obrotów nie mam i mam też 3 lejace wtryski jak i gaz, za to faktycznie szczelny dolot -i ta rzecz właśnie za to odpowiada...

Autor:  stanleym126 [ czw maja 14, 2009 7:38 pm ]
Tytuł: 

Miałem nierówną pracę silnika szczególnie chyba na drugim cylindrze i po wymianie wszystkich uszczelniaczy wtryskiwaczy kupionych w IC po 5.38/szt. Febi silnik pracuje jak miodzio.

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/