MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 2:17 pm

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: wt mar 10, 2009 9:43 pm 
Offline
postmajtek

Rejestracja: śr kwie 16, 2008 5:25 pm
Posty: 20
Witam mam parę pytań:
1. Czy możliwe jest usunięcie niewielkiego wycieku oleju z kolektora ssącego dolotowego powietrza (jeśli tak to w jaki sposób?).
2. Czy wymiana klapek (plastikowych) kolektora ssącego może wpłynąć na wspomniany wyciek
Wspomniana naprawa wykonana została w ASO MB w Rzeszowie polegała ona na wymianie klapek i mechanizmu sterującego wspomnianymi klapkami. Naprawa była konieczna bo silnik wchodził w tryb awaryjny i nie dało się normalnie jeździć. Po tej naprawie spod kolektora ssącego zaczął się sączyć olej. Pojechałem na reklamację usługi to usłyszałem że, to normalne i wszystkie silniki tak mają. Żeby się nie sączyło należy wymienić cały kolektor oczywiście u nich. Miał ktoś może jakieś doświadczenia w tym temacie. Dzięki za odpowiedz.
E200CDI,W210, 2001r, 230000km,


Ostatnio zmieniony śr mar 11, 2009 9:21 am przez grzesiek224, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 10:36 pm 
Offline
wiarus senior

Rejestracja: śr wrz 12, 2007 12:21 pm
Posty: 1031
Lokalizacja: texaS
a co ma wyciekać spod kolektora ssącego???? powietrze???

_________________
kaszanka polskim kawiorem!!!
---------------------------------------------------------
S210 E290 TDT 97
W124 E250D 93
W124 230E 85 LPG ex
W201 200E 85 LPG ex
W123 200D 79 ex


Na górę
 Tytuł:
Post: wt mar 10, 2009 11:39 pm 
Offline
kombatant
Awatar użytkownika

Rejestracja: wt kwie 27, 2004 2:19 pm
Posty: 3084
Lokalizacja: Żory
Chuck Norris pisze:
a co ma wyciekać spod kolektora ssącego???? powietrze???

Nie myślałeś, by sobie wziąć wolne od tego forum?


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 11, 2009 12:18 am 
Offline
wiarus junior

Rejestracja: śr sie 02, 2006 1:25 pm
Posty: 860
Lokalizacja: Gdańsk
Chuck Norris - rozumiem, że dziś pełnia, ale bez przesady.

grzesiek224 - napisz najlepiej jaki silnik ;) ale zapewne diesel. W CDI rzeczywiście się te klapki przecierają/zużywają - ale to nie powód aby silnik wchodził w tryb awaryjny. Po prostu polskie paliwo jest jakie jest i połączenie spalin z EGR (ERG) z olejem w dolocie tworzy kleistą maź - przez to przepustnice nie chodzą. Oczywiście zdarli z Ciebie trochę, bo wymiana tego siłownika zapewne nie była konieczna. Z tego co pamiętam to przepustnice były osadzone na wymienialnych 'plastikach'. Jak chcesz to mogę sprawdzić jutro jak to wygląda. (o ile o tym samym silniku mowa)

_________________
S124 E220 '95
Škoda Fabia '17 1.0 TSI DSG

Ex: S202 C180 '97


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl