MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
PLYWANIE OBROTOW NA BIEGU JALOWYM https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39875 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | calka_80 [ pn mar 16, 2009 5:40 pm ] |
Tytuł: | PLYWANIE OBROTOW NA BIEGU JALOWYM |
cze posiadacze mesiow ![]() POZDR MB C180 96R |
Autor: | kompressor [ pn mar 16, 2009 8:33 pm ] |
Tytuł: | |
Przepływka lub przepustnica lub świece,kable WN,cewki. Rozumiem że gazu brak i jest to m111. |
Autor: | sniechu19 [ wt mar 17, 2009 8:01 am ] |
Tytuł: | |
Ja walczyłem z falowaniem jakieś 0,5 roku i uszczelniałem dolot powietrza (tzw. lewe powietrze) przekładałem przepływomierz, nowe kable, nowe świece itd. a co się okazało jak wreszcie miałem jak sprawdzić sondę okazało sie że nie działa (to wyjaśniało zwiększone spalanie) Wymieniłem i jest gicior ![]() ![]() Powodzenia w walce ![]() |
Autor: | Katrina [ wt mar 17, 2009 8:34 pm ] |
Tytuł: | |
powiedz mi.. zwiekrzone spalanie czyli ile..? czy dka 2300 Kopmpresor 12 litrow w miscie to duzo..? i jak sprawdzic sonde..? bo trez walcze jakis czas z tym delikatnym falowaniem.. |
Autor: | kompressor [ wt mar 17, 2009 8:48 pm ] |
Tytuł: | |
Sonde możesz sprawdzić miernikiem lub na kompie przy podglądzie parametrów pracy silnika. Duże spalanie to znaczy duuuzzzeee, nie jest to na pewno 12 l po mieście przy tym silniku. Tyle że od sondy raczej nie powinien falować, bardziej od przepływomierza lub uszkodzonej przepustnicy. |
Autor: | Omen [ śr mar 18, 2009 7:11 am ] |
Tytuł: | |
W M111 zlokalizowanie falowania graniczy z cudem, jeśli komuś to nie przeszkadza a obroty falują tylko lekko to nie ma sensu się bawić w wymianę przepustnic itp. Przepływomierz można, jełśi jest siadnięty samochód będzie lepiej jeździł. U mnie też lekko falują, poprawiły się po wymianie przepływki, sonda jest OK, świece i kable nowe, regulator ciśnienia paliwa nowy. I nadal lekko falują. Mam automata i na N falują mniej niż na P ![]() |
Autor: | sniechu19 [ śr mar 18, 2009 7:52 am ] |
Tytuł: | |
U mnie większe spalanie to 16l lpg na trasie a teraz na nowej sondzie i nie falujących obrotach 11 tak więc różnica jest. Też byłem zdziwiony że to sonda zadecydowała o nie falijących obrotach ale próbowałem wiele i jej wymiana się opłaciła ![]() |
Autor: | Katrina [ sob mar 21, 2009 11:32 am ] |
Tytuł: | |
kurcze .. wlasnie niewiem czy to ruszac bo niefaluje duzo i mi to generalnie nieprzeszkadza. tylko czasem lapie "muła" tzn nie ze strasznego ale mam wrazenie ze czasem jedzie lepiej a czasem gorzej. najlepiej silnik pracuje i auto jedzie na zimniutkim silniku. w tedy ma takiego kopa ze az chce sie gaz wciskać. |
Autor: | SZOSTAK [ wt kwie 28, 2009 2:22 pm ] |
Tytuł: | |
Też mam problem z tym delikatnym falowaniem, ale bardzo rzadko najczęściej jak temp na zewnątrz przekracza 15/20 stopni i silnik się trochę rozgrzeje i tu pierwsze pytanie? czy m111 stki się naprawde tak przegrzewają w lato temperatura wskakuje mi na ponad 80C, to norma? a 2 to czy na luzie lub N jak się wkręca go na obroty to przy 4,5 tys ma odcięcie? bo u mnie jak dochodzi do 4,5tys to tak jak by odcinał wache i sie dalej nie kręci... |
Autor: | Janfocus [ wt kwie 28, 2009 4:02 pm ] |
Tytuł: | |
Katrina pisze: najlepiej silnik pracuje i auto jedzie na zimniutkim silniku. w tedy ma takiego kopa ze az chce sie gaz wciskać.
proponuję sprawdzić szczelność dolotu... Lewe powietrze zubaża mieszankę, dlatego jak jest zimny i dostaje więcej paliwa jedzie miodzio... Drugi trop to elektryka, a potem inne.. |
Autor: | asree [ wt sie 11, 2009 7:42 am ] |
Tytuł: | |
Podepnę się pod temat. Jaką oporność powinna mieć sonda lambda w silniku M111 ? |
Autor: | Frytejro [ wt sie 11, 2009 7:48 am ] |
Tytuł: | |
Katrina pisze: w tedy ma takiego kopa ze az chce sie gaz wciskać.
no to ja bym nie cisnal na gaz na zimnym bo szkoda silnika i jego uszczelki |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |