ukaniu pisze:
Odessij płyn ze zbiorniczka, odkręć przewody od pompy (kup nacinany klucz oczkowy) - przy okazji dokładnie go wymienisz na świeży i porządnie przepompujesz nowym płynem układ to mu napewno pomoże.
Zobaczysz ile płynu jest w obudowie serwo, może już trzeba zregenerować pompę?
Wyciąganie serwa polega tylko i aż na odkręceniu 2 śrub od strony kabiny (ekwilibrystyka) i odpięciu mocowania pedału.
Można też z zewnątrz odkręcić pompę (2 śruby).
Odpowietrzanie nie stanowi przecież kłopotu.
73
Plyn jest swierzy i porzadny, wiec to nie problem. Pompa ok, hamulce ladnie pracuja, problem z lewym powietrzem (przy pompowaniu pedalem potrafi niezle zatrzasc silnikiem,czasami zgasnie,a ekonomizer wychyla sie max w prawo). Czy da sie wyciagnac serwo w w201 bez wyjmowania polowy auta, jesli chodzi o te 2 sruby od wewnatrz auta? Jakos od spodu?
Kiedys pamietam,ze mialem w aucie (fiat) wymianiana pompe na nowa w warsztacie i panowie zdjeli ostroznie pompe i zalozyli nowa zalali plynem i nie odpowietrzali calego ukladu. jakos to tak zrobili,ze sie nie zapowietrzyl.