MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz

Forum dyskusyjne klubu właścicieli i miłośników samochodów marki Mercedes-Benz
Dzisiaj jest pt sie 08, 2025 8:25 am

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Post: śr mar 18, 2009 10:06 am 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 24, 2005 11:10 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin
Witam
Czy wymiana serwa hamulcow jest bardzo skomplikowane w 2.0 benzynie? Trzeba odlaczac caly uklad hamulcowy, potem odpowietrzac, itd? Czy po odkreceniu pompy da sie jakos to
malo inwazyjnie zrobic? Jak od drugiej strony?

Nadmienie, ze mam ABS.

Serwo mi przepuszcza. Przy hamowaniu dostaje lewe powietrze.

_________________
Jarek - Szczecin
MB W201 2.0 Pierburg 2EE automatic
VOLVO 745 B230F automatic


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 5:55 pm 
Offline
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: śr lis 01, 2006 1:13 pm
Posty: 2628
Lokalizacja: Jaktorów
Odessij płyn ze zbiorniczka, odkręć przewody od pompy (kup nacinany klucz oczkowy) - przy okazji dokładnie go wymienisz na świeży i porządnie przepompujesz nowym płynem układ to mu napewno pomoże.
Zobaczysz ile płynu jest w obudowie serwo, może już trzeba zregenerować pompę?
Wyciąganie serwa polega tylko i aż na odkręceniu 2 śrub od strony kabiny (ekwilibrystyka) i odpięciu mocowania pedału.
Można też z zewnątrz odkręcić pompę (2 śruby).
Odpowietrzanie nie stanowi przecież kłopotu.

73

_________________
Pamiętaj, że Mercedes daje znać, że go coś boli. Nie bagatelizuj oznak słabości.
190E 2.6 - bez LPG - Megasquirt 3.
Chcesz coś naprawić? skonstruować? - www.ldl-elektronika.pl


Na górę
 Tytuł:
Post: śr mar 18, 2009 9:15 pm 
Offline
postmajtek
Awatar użytkownika

Rejestracja: czw mar 24, 2005 11:10 pm
Posty: 26
Lokalizacja: Szczecin
ukaniu pisze:
Odessij płyn ze zbiorniczka, odkręć przewody od pompy (kup nacinany klucz oczkowy) - przy okazji dokładnie go wymienisz na świeży i porządnie przepompujesz nowym płynem układ to mu napewno pomoże.
Zobaczysz ile płynu jest w obudowie serwo, może już trzeba zregenerować pompę?
Wyciąganie serwa polega tylko i aż na odkręceniu 2 śrub od strony kabiny (ekwilibrystyka) i odpięciu mocowania pedału.
Można też z zewnątrz odkręcić pompę (2 śruby).
Odpowietrzanie nie stanowi przecież kłopotu.

73


Plyn jest swierzy i porzadny, wiec to nie problem. Pompa ok, hamulce ladnie pracuja, problem z lewym powietrzem (przy pompowaniu pedalem potrafi niezle zatrzasc silnikiem,czasami zgasnie,a ekonomizer wychyla sie max w prawo). Czy da sie wyciagnac serwo w w201 bez wyjmowania polowy auta, jesli chodzi o te 2 sruby od wewnatrz auta? Jakos od spodu?

Kiedys pamietam,ze mialem w aucie (fiat) wymianiana pompe na nowa w warsztacie i panowie zdjeli ostroznie pompe i zalozyli nowa zalali plynem i nie odpowietrzali calego ukladu. jakos to tak zrobili,ze sie nie zapowietrzyl.

_________________
Jarek - Szczecin

MB W201 2.0 Pierburg 2EE automatic

VOLVO 745 B230F automatic


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Przejdź do:  
Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl