MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
Zerwany gwint w głowicy 420SEL-->Pomocy!!! https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39934 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | makaveli71 [ śr mar 18, 2009 10:33 pm ] |
Tytuł: | Zerwany gwint w głowicy 420SEL-->Pomocy!!! |
Witam!!!Mam problema i to nie małego!!!Zabrałem sie ostatnio za wymiane świec w mojej kruszynie i znalazlem powod nierownej pracy silnika!!!świeca byla niedokrecona!!!Po wymianie na nową okazało sie ze nieidzie jej juz dokrecic!!!Po prostu brak gwintu!!!Niewiem co dalej robic!!!Pomocy!!!Znalazlem cos takiego na allegro ale niewiem czy to pomoze!!! http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&s ... wany+gwint |
Autor: | Janfocus [ śr mar 18, 2009 10:39 pm ] |
Tytuł: | |
Przerabiałem to 2 tygodnie temu, problem w tym że w Tych silnikach jest blok alu i zdejmowanie głowicy jest ryzykowne. Dlatego naprawę najlepiej przeprowadzić bez zdejmowania gł. U mnie poleciał gwint pierwszy przy akumulatorze, a mimo to dało się go naprawić na silniku. Wydaje mi się też że jedyne sensowne rozwiązanie to zastosowanie helicoil'a -czy jak to się pisze... ![]() zestaw z linku to coś podobnego, niemniej polecam oryginał... Fachowca mogę polecić, ale niestety w W-Wie... Powodzenia |
Autor: | jakub_gozdzik [ czw mar 19, 2009 11:34 am ] |
Tytuł: | |
A to niby dlaczego pry aluminiowym bloku ryzykowne jest zdejmowanie glowicy? |
Autor: | Janfocus [ czw mar 19, 2009 12:16 pm ] |
Tytuł: | |
leca gwinty w bloku... |
Autor: | marcinMB123200D [ czw mar 19, 2009 4:21 pm ] |
Tytuł: | |
Pytanko : Jak pozbyć się opiłków z gwintowania mając głowicę na silniku. Przecież podczas gwintowania wpadną do cylindra. Marcin. |
Autor: | Janfocus [ czw mar 19, 2009 4:43 pm ] |
Tytuł: | |
trza przeciąg zrobić i wylecą ![]() |
Autor: | Mor [ czw mar 19, 2009 6:10 pm ] |
Tytuł: | |
jakub_gozdzik pisze: A to niby dlaczego pry aluminiowym bloku ryzykowne jest zdejmowanie glowicy
DLATEGO Co do gwintu świecy, to rzeczywiście wkładka helicoil ewentualnie tuleka Wurth jeśli nie masz przekonania do sprężynek, choć sam zakładałem u siebie i wielu innych helicoil. Opiłki wydmuchujesz sprężonym powietrzem, potem zakręcisz jeszcze silnikiem na rozruszniku i bez świecy. Ja zaglądam jeszcze do środka cylindra endoskopem, ale nie każdy ma czym albo chce mu się bawić. |
Autor: | makaveli71 [ czw mar 19, 2009 8:16 pm ] |
Tytuł: | |
Wielkie dzieki wszystkim za pomoc ![]() |
Autor: | Janfocus [ czw mar 19, 2009 8:47 pm ] |
Tytuł: | |
może tu http://www.adpolska.pl/ |
Autor: | Mor [ pt mar 20, 2009 12:12 pm ] |
Tytuł: | |
makaveli71 pisze: czy wystarczy to--> http://www.allegro.pl/item575534753_nap ... _1_25.html
Tak, to niezły produkt i sprawdzony przeze mnie i znajomych. |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |