MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz https://www.forum.w114-115.org.pl/ |
|
silnik https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39951 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | adik [ czw mar 19, 2009 4:44 pm ] |
Tytuł: | |
witam mam pytanko czym różni się silnik od 124 250D z garbem od tego który ma równą pokrywę zaworów czy któryś jest gorszy lub słabszy, mniej trwały? <br>Dodano po 58 minutach.:<br> jeszcze jedno małe zapytanko czy jeśłi silnik diesla w 124 250 weźmie 0.5l oleju na 10000 to znaczy coś złego? |
Autor: | keraj [ sob mar 21, 2009 10:36 pm ] |
Tytuł: | |
ten z garbem z tego co wiem ma jakis zawor cisnieniowy w pokrywie a co to daje to nie mam pojecia, w 300D i w 300TD nie mam tego woguje, w 300TD mam pokrywe z garbem ale tam gdzie jest nizej idzie dolot do turbo od ssacego a w 300D jest plaska normalna pokrywa. |
Autor: | Chuck Norris [ ndz mar 22, 2009 6:45 am ] |
Tytuł: | |
pogadali dwaj fachowcy... silnik z garbem... ![]() a może kulawy też jest jakiś???? mylicie panowie silniki... dwuzaworowe z 4-zaworowymi... ale jesli dwuzaworowiec to jest ten garbaty to cos w tym jest ![]() |
Autor: | BrunoGiamatti [ ndz mar 22, 2009 8:14 am ] |
Tytuł: | |
adik pisze: zy jeśłi silnik diesla w 124 250 weźmie 0.5l oleju na 10000 to znaczy coś złego? Możliwe, że jest coś złego bo dziwnie mało zjada tego oleju ![]() Nie.. takie ilości są normalne.. Zdrowy silnik potrafi zgubić 1l na 5000km .. i nic mu tam nie jest ![]() Chuck Norris pisze: pogadali dwaj fachowcy...
![]() |
Autor: | beet [ ndz mar 22, 2009 1:33 pm ] |
Tytuł: | |
Cytuj: a może kulawy też jest jakiś????
Czys Ty sie czaku najadl robakow? To, ze czegos nie widziales, nie znaczy, ze tego nie ma. Uzupelnij swoje informacje i dopiero sie udzielaj, a najlepiej poswiec sie dalszemu doskonaleniu wschodnich sztuk walki i daj sobie spokoj z takim bezsensownym pisaniem ![]() ![]() |
Autor: | THC [ ndz mar 22, 2009 2:19 pm ] |
Tytuł: | |
Chuck Norris pisze: pogadali dwaj fachowcy... silnik z garbem...
![]() a może kulawy też jest jakiś???? mylicie panowie silniki... dwuzaworowe z 4-zaworowymi... ale jesli dwuzaworowiec to jest ten garbaty to cos w tym jest ![]() A Ty trzeci heheheh Czakuś gdzieś Ty się uchował? Wiem, że 126 ma silnik czterozaworowy, ale 124 to chyba nie. Nie przestawaj pisać zwariowany chłopaku ![]() ![]() |
Autor: | keraj [ ndz mar 22, 2009 2:42 pm ] |
Tytuł: | |
rozumiem zeby kolega zadajacy pytanie madrzyl sie w jakis sposob ale po prostu nie wie po co jest taka konstrukcja ja tez nie wiem, za to wiem duzo na inny temat, po to jest forum, a takie typy, 'ktore' wiedza jeszcze mniej kpia z niewiedzy innych, madry to ty czaku nie jestes, za duzo tez chyba nie widziales. |
Autor: | Chuck Norris [ wt mar 24, 2009 5:50 am ] |
Tytuł: | |
no tak ![]() na pewno nie mają ich ci co określają silniki na ten z garbem i bez ![]() |
Autor: | THC [ wt mar 24, 2009 11:04 am ] |
Tytuł: | |
Chuck Norris pisze: no tak
![]() na pewno nie mają ich ci co określają silniki na ten z garbem i bez ![]() Co innego brak w wiedzy i eleganckie dopytanie w celu jej pogłębienia, a co innego to, co ty nam tu wszystkim pokazujesz i ciaglę udowadniasz. Wiesz jak to jest , czasem lepiej siedzieć cicho i udawac idiotę, niż się odezwac i rozwiać wszystkie wątpliwości.Przypomnij sobie sprawę z numerami skrzyni biegów. ile Ty masz lat w ogóle? |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+02:00 |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |