MB/8 Club Poland - Klub i forum miłośników samochodów Mercedes-Benz
https://www.forum.w114-115.org.pl/

silnik
https://www.forum.w114-115.org.pl/viewtopic.php?f=25&t=39951
Strona 1 z 1

Autor:  adik [ czw mar 19, 2009 4:44 pm ]
Tytuł: 

witam
mam pytanko czym różni się silnik od 124 250D z garbem od tego który ma równą pokrywę zaworów czy któryś jest gorszy lub słabszy, mniej trwały? <br>Dodano po 58 minutach.:<br> jeszcze jedno małe zapytanko czy jeśłi silnik diesla w 124 250 weźmie 0.5l oleju na 10000 to znaczy coś złego?

Autor:  keraj [ sob mar 21, 2009 10:36 pm ]
Tytuł: 

ten z garbem z tego co wiem ma jakis zawor cisnieniowy w pokrywie a co to daje to nie mam pojecia, w 300D i w 300TD nie mam tego woguje, w 300TD mam pokrywe z garbem ale tam gdzie jest nizej idzie dolot do turbo od ssacego a w 300D jest plaska normalna pokrywa.

Autor:  Chuck Norris [ ndz mar 22, 2009 6:45 am ]
Tytuł: 

pogadali dwaj fachowcy... silnik z garbem... [zlosnik]
a może kulawy też jest jakiś????


mylicie panowie silniki... dwuzaworowe z 4-zaworowymi... ale jesli dwuzaworowiec to jest ten garbaty to cos w tym jest :)

Autor:  BrunoGiamatti [ ndz mar 22, 2009 8:14 am ]
Tytuł: 

adik pisze:
zy jeśłi silnik diesla w 124 250 weźmie 0.5l oleju na 10000 to znaczy coś złego?

Możliwe, że jest coś złego bo dziwnie mało zjada tego oleju [zlosnik]
Nie.. takie ilości są normalne.. Zdrowy silnik potrafi zgubić 1l na 5000km .. i nic mu tam nie jest :P
Chuck Norris pisze:
pogadali dwaj fachowcy...

[zlosnik]

Autor:  beet [ ndz mar 22, 2009 1:33 pm ]
Tytuł: 

Cytuj:
a może kulawy też jest jakiś????


Czys Ty sie czaku najadl robakow? To, ze czegos nie widziales, nie znaczy, ze tego nie ma. Uzupelnij swoje informacje i dopiero sie udzielaj, a najlepiej poswiec sie dalszemu doskonaleniu wschodnich sztuk walki i daj sobie spokoj z takim bezsensownym pisaniem :roll:

Obrazek

Autor:  THC [ ndz mar 22, 2009 2:19 pm ]
Tytuł: 

Chuck Norris pisze:
pogadali dwaj fachowcy... silnik z garbem... [zlosnik]
a może kulawy też jest jakiś????


mylicie panowie silniki... dwuzaworowe z 4-zaworowymi... ale jesli dwuzaworowiec to jest ten garbaty to cos w tym jest :)



A Ty trzeci heheheh
Czakuś gdzieś Ty się uchował? Wiem, że 126 ma silnik czterozaworowy, ale 124 to chyba nie.
Nie przestawaj pisać zwariowany chłopaku
[szalone] [szalone]

Autor:  keraj [ ndz mar 22, 2009 2:42 pm ]
Tytuł: 

rozumiem zeby kolega zadajacy pytanie madrzyl sie w jakis sposob ale po prostu nie wie po co jest taka konstrukcja ja tez nie wiem, za to wiem duzo na inny temat, po to jest forum, a takie typy, 'ktore' wiedza jeszcze mniej kpia z niewiedzy innych, madry to ty czaku nie jestes, za duzo tez chyba nie widziales.

Autor:  Chuck Norris [ wt mar 24, 2009 5:50 am ]
Tytuł: 

no tak :) ja mam braki w wiedzy...
na pewno nie mają ich ci co określają silniki na ten z garbem i bez :)

Autor:  THC [ wt mar 24, 2009 11:04 am ]
Tytuł: 

Chuck Norris pisze:
no tak :) ja mam braki w wiedzy...
na pewno nie mają ich ci co określają silniki na ten z garbem i bez :)



Co innego brak w wiedzy i eleganckie dopytanie w celu jej pogłębienia, a co innego to, co ty nam tu wszystkim pokazujesz i ciaglę udowadniasz.

Wiesz jak to jest , czasem lepiej siedzieć cicho i udawac idiotę, niż się odezwac i rozwiać wszystkie wątpliwości.Przypomnij sobie sprawę z numerami skrzyni biegów. ile Ty masz lat w ogóle?

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/